Hoe laat baby 3 maanden in de avond naar bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaVanNuNog2, 31 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0veErin

L0veErin Actief lid

8 aug 2013
    165
    0
    0
    ik weet nog dat mijn zoontjes nog heel lang tot 23.00 wakker waren savonds en ze gewoon beneden waren... Werd er gek van soms aangezien ik de hele dag al 'mama' was...
    komt goed!!! Ik probeerde t telkens weer, rond 19.30 een fles boven en in bed te doen... soms stond ik nog een uur te wiegen/troosten. Op een gegeven moment lukte t en bleven ze slapen!

2. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    Hier tussen 18 en 19 uur. Eerst in bad terwijl ik liedjes zing, aan de borst en dan naar bed. Wordt het later dan is t krijsen want dan is hij al te moe. Hij slaapt dan tot 2/3 uur s nachts en daarna tot 6/7 uur.

3. vpower

vpower Actief lid

22 dec 2013
    293
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier gaat Owen rond zeven uur naar bed en krijgt dan rond negen / half tien nog zijn laatste fles en slaapt dan weer verder tot half 8

4. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Bedankt voor het delen dames! Hét blijft gewoon puzzelen wat het beste bij jouw kindje past denk ik.
    Vanavond heb ik haar om half 8 neergelegd toen we de oudsten naár bed brachten omdat ze echt heel moe was. Ze viel snel in slaap en werd net weer wakker. Ze ligt nu lekker te spelen op het kleed. Kijk dat vind ik prima en valt voor mij momenteel onder een relaxte avond :) nu over een uurtje de borst en hopen dat ze daarna zonder al teveel heisa lekker gaat slapen :D

5. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Dat ritme krijgen ze vanzelf hoor. Inmiddels slaapt mijn dochter vanaf 19.30u tot ongeveer 7.00uur. Wel werd ze tot een maand of 5,5 rond 22.30/23.00uur nog wakker voor een fles. Dan was het een voeding (maakt denk ik niet veel uit of het dan BV of KV is) en dan sliep ze lekker verder tot de volgende ochtend. Ze heeft daarvoor een hele tijd gehad dat ze 's avonds wakker was en pas rond 23.00uur ging slapen. Het doorslapen in de avond deed ze, muv de avondvoeding dan, denk ik rond een maand of 4, maar ik heb een hele goede slaper verder. Na 2 weken moest ik haar al voor de nachtvoeding wakker maken ;)

6. Lente1986

Lente1986 Actief lid

17 jan 2013
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hier gaat zoonlief naar bed tussen 19 en 20u l(iefst eerder 19u, want als hij langer opblijft geraakt hij soms geïrriteerd). Sowieso eerst badje, dan aan de borst drinken en nadien bedje in. Ik geef droomvoeding rond middernacht (5 a 10 min) en soms drinkt hij ook nog eens graag rond 4u (ook kort, zonder wakker te worden). En dan tussen 6.30 en 8u wordt hij wakker (afhankelijk van voeding van 4u)
    Droomventje hoor ;)

7. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Met 3 maanden ging ze meestal tussen 19.00 en 20.00 slapen, maar was het daarmee vaak nog niet gedaan. Vaak werd ze rond 21.00 ofzo weer wakker en was je dan flink lang bezig met haar weer terug in slaap krijgen- soms tot de 23.00u fles. Na de 23.00u fles ging ze meestal wel gewoon slapen.

Deel Deze Pagina