steeds op zijn zij slapen..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sim, 7 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

elijah gaat sinds een paar dagen, steeds op zijn zij draaien, en zo gaat hij slapen.

wat moet ik doen, hem weer terug op zijn rug leggen of zo laten. hij kan nog niet zelf op zijn buik draaien en dus ook niet weer terug..

als hij wakker wordt ligt hij wel op zijn rug, maar met inslapen trekt hij zijn beentjes op en draait hij op zijn zij. ik ben er wel bij als hij gaat slapen (tja ander probleempje, hij slaapt niet vanzelf als ik wegga, maar nu niet de issue :) )

ik ben bang dat ik m weer wakker maak als hij eenmaal slaapt..

2. Gaby

Gaby Lid

16 aug 2006
    77
    0
    0
    Finn draait zichzelf ook altijd op z'n zij als hij gaat slapen. Hij is natuurlijk wel iets ouder, maar ik laat het maar gewoon zo. (ik ben er trouwens ook altijd bij als hij gaat slapen! zelfde probleem! :) ) Soms draait hij zich op z'n buik tijdens het slapen, maar hij kan gelukkig goed met z'n gezicht naar de zijkant draaien. Nooit problemen gehad dus verder. In het begin was ik er niet zo blij mee, maar ik ben er ondertussen wel gerust op.

3. Gaby

Gaby Lid

16 aug 2006
    77
    0
    0
    Sorry, daar ging iets mis...

Edit moderator: Geen probleem, dubbele post verwijderd.
    Groetjes, Wenniepenny

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman slaapt ook altijd op haar zij of buik. Ik laat het zo.

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Vigo slaapt ook op zijn zij... Tijdens zijn slaap draait hij altijd op zijn rug... Ik laat het ook zo, maar check altijd wel even of hij nog goed ligt.

6. sim

sim Niet meer actief

oke, dan laat ik het lekker zo, hij slaapt eigenlijk veel dieper zo, ziet er wel heel schattig uit. enne ook veel sneller, ben nu zo weer beneden :D

Deel Deze Pagina