Ik weet dat er al een paar van deze soort vragen zijn maar wil toch nog graag even van jullie horen wat nu het beste is. Als Ties naar bed moet, overdag, gaat dat (bijna) altijd zonder tegen sputteren. Alleen heel af en toe overdag maar altijd 's avonds gaat hij huilen. Ik baker hem dan in na zijn laatste fles, leg hem op bed, en 2 tellen later begint hij te huilen. Nou weet ik dat ik hem moet laten liggen, dat probeer ik ook , ik ga af en toe bij hem kijken, soms word hij dan stil, maar meestal huilt hij door, en gaat nog harder als ik weer weg ga. Als hij dan na 20 minuten nog huilt en ik ga er weer heen, haal ik hem er TOCH maar uit voor 2 tellen, dan laat hij meestal een boer (komt door het huilen denk ik), dan neem ik hem heeeeel even op mijn arm en doet hij zijn ogen bijna dicht, als ik hem dan op bed leg slaapt hij. Als ik dat overdag probeer wanneer hij een keer huilt als hij naar bed moet, blijft hij huilen en word ook niet stil. Moet ik hem nou ECHT niet meer uit bed halen 's avonds? Ben toch altijd bang dat er dan een boer blijft zitten en hij gewoon niet stil word.... en hij word rijf en drijf nat van het zweten. Ik heb gehoord dat je hem idd moet laten liggen, hij leert het vanzelf, maar ik laat hem al 20 minuten liggen zonder hem eruit te halen en hij gaat alleen maar harder gillen,tot ik hem er ffies uit haal. Wie weet raad?
Hey meid, wij hebben ook zo een baby. De eerste dagen kon dat een 1,5u tot 2u duren voor hij sliep. Wij namen hem er ook eerst uit en wiegden hem tot hij sliep om hem dan pas terug te leggen. Mijn vriend vond dat we eens op de tanden moesten bijten en hem laten doen. Het heeft enkele dagen geduurd, we lieten hem wenen, deden de deur van zijn kamer toe (waar het lekker donker is en stil) en lieten hem doen. Nu is het al afgezakt tot 5 a 10 min, als het langer duurt dan scheelt er nog iets. Ik weet dat het héél moeilijk is en dat het héél hard pijn doet, kheb zelf met hem mee liggen wenen en wou hem ook gaan halen ma ik mocht niet. Het heeft geholpen, khoop alleen dat het ooit eens zal lukken dat hij zonder wenen kan gaan slapen. Volhouden meid!
Ja, vind ik inderdaad moeliijk, maar als ik hem laat liggen raakt hij helemaal overstuur en word het huilen echt gillen tot hij schor is en zijn keeltje vols slijm zit. Is dat wel normaal dan? Vind het zo zielig....
Ja zielig is het wel dat klopt. Onze kinderarts vertelde me dat het bij sommige kinderen normaal is. Waarom of zo weet ik ook niet. We hebben er wel voor gezorgd dat hij schuin in zijn bed ligt en niet plat. Mss helpt dat...
bij ons is het ook elke avond raak. De ene keer slaapt ze na 10 min huilen en de volgende keer zijn we een uur met haar bezig. Ook huilt ze zich dan helemaal overstuur. zo zielig. Ze hikt er dan helemaal van...Als ze zo over dr toeren is pak ik haar ook even op en volgt er vaak een boer en leg ik haar weer in bed..en zo blijven we bezig. Ik denk zelf dat het een soort verwerken is van alle indrukken
kijk, iemand die hetzelfde heeft. Dus jij pakt haar ook als ze echt overstuur is wel even op? Ja, ik blijf dat maar doen denk ik.... maar ik ga niet meer voor elke kik die hij geeft naar zijn kamer, pas als hij echt huilt, en ik controleer wel of hij zijn speen nog heeft, anders begint het idd weer......