hoe laat begint de nacht bij jullie kleintjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miekie82, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    thx voor jullie antwoorden! Tijn zijn nacht begint dus niet laat...

    kus miek!
     
  2. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    tamer gaat rond half 8 naar bed, soms 8 uur.
     
  3. Bij mij is het precies hetzelfde en natuurlijk zegt het cb dat het te weinig is. Die van mij schrok van de hoeveelheid voeding maar ze had als advies dat ik over 2 weken ff zou komen wegen of ze genoeg groeit. Want ze wilt ook maar 150 cc ipv 180cc ik bied 'm wel telkens aan.Het is ook mijn 2e en ik weet dat cb alleen maar advies kan geven maar dat je op je eigen gevoel moet afgaan. Waarom zou ik haar wakker maken als ze toch niet wilt drinken. Dus zei slaap van 8/9 tot 7 als ik haar wakker maak maar anders nog eens tot 9/10 ongelofelijk he!
     
  4. mamavanYeline

    mamavanYeline Bekend lid

    12 okt 2005
    666
    0
    0
    Yeline ligt er tussen 19 uur en 19:30 uur in 's avonds en dan slaapt ze tot de volgende dag tot 10 uur. :)
     
  5. Ozzy

    Ozzy Actief lid

    31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Idd als hij goed groeit en slaapt door ..tja waarom zou je wakker maken? Emir slaapt ook van rond 22.00 tot zeker 06.30.
     
  6. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ze krijgt om 8 uur laaste fles
    dus gaat zeg maar om kwart over naar bed...
    tot andere dag 6 uur heb nou tweeddagen mazzel gehad en kwam ze om 7 uur...

    maar ze word niet echt wakker van de honger kan haar zo nog rustig een half uur bij ons in bed leggen en als ik haar dan de fles geeft drinkt ze hem maar half leeg.......
    hebben jullie dat ook?
     
  7. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja hier is dat ook noa kan gerust nog een poosje lekker spelen in bed, meestal hoor ik haar al een tijdje voordat ik haar eruit haal.
     
  8. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    wesley krijgt om 21.00 uur zijn laatste fles en dan om 7.00 uur ligt hij lekker in zijn bedje te keuvelen.
     
  9. gabje20

    gabje20 Bekend lid

    20 jan 2006
    597
    0
    0
    Hier begint de nacht al om 18.00 uur ! Wel vroeg, maar ze heeft dr slaap echt nodig. 's ochtends wordt ze ook pas om half 8 wakker...
     
  10. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Op de leeftijd van Vigo kreeg Tymen rond 18.45 uur zijn laatste fles en dan naar bed voor de nacht, tot de volgende morgen rond 6.30 uur. Na zijn ochtendvoeding ging hij wel weer terug naar bed en sliep dan nog tot 9 uur/ half tien.
     
  11. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    hij gaat meestal om 1900 slapen en dan maken we hem wakker om 2230 ongeveer en krijgt dan nog een papfles, en gaat daarna direct weer slapen tot ongeveer 0700.
    soms is hij al savonds om 2130 wakker en blijft dan op tot de laatste fles.
     
  12. mamariska

    mamariska Lid

    17 aug 2007
    56
    0
    0
    rheden
    lekker hoor dat jullie kidjes al zo vroeg gaan slapen chayenne gaat om kwart over 6 in bad en daarna krijgt ze eten en gaat ze naar bed maar slapen doet ze niet ze krijgt om half 11 haar laatste fles tot die tijd slaapt ze niet ik ben blij als ik in bed kan houden dat ze het niet op het krijsen zet na de fles van half 11 ligt ze ook nog vaak wakker tot 12 uur half 1 sochtends krijgt ze om half 7 7uur eten dan word ze wakker en dan gaat ze tegen 8 uur slapen tot half 11 11 uur en de rest van de dag is zon beetje wakker ligt wel veel in bed en slaapt haze slaapjes tussen door
    ik zou willen dat ze savonds vroeg ging slapen vooral als ik straks weer moet gaan werken
     

Deel Deze Pagina