Om 11:00 's ochtends begonnen de lichte weeën. Na 12 uur mee rond gelopen te hebben moest ik naar het zhuis. Om 24:00 uur vliezen gebroken en om 05:04 is mijn zoon geboren.
Achteraf gezien ergens tegen 14.00 uur maar ik vond het gewone harde buiken die ik wel kende. Pas toen ik tegen 01.45 de vk belde om toch even te checken aangezien mijn partner nog zeker een uur van huis was vond ik het vervelender worden. Bleek dat ik al 6 cm had hihihi. Om 4 uur heeft de vk mijn vliezen gebroken met 10 cm en om 6.46 is ze geboren.
tegen 05:00 begonnen de weeen en de volgende dag rond 14:00 uur heeft de verloskundige mijn vliezen gebroken
Bij Layla om 17.15 na een hele dag werken, eindelijk een uur rusten en boem weeen! Dit was met 39.6 weken En bij Dani om 3 uur 's nachts met precies 38 weken
Bij mano werd ik ingeleid en toen begonnen de weeen om 16:00 ongeveer en bij Lorenza stond ik 's morgens op met weeen om 6.30 ongeveer.
Vliezen braken om 10 uur s'avonds toen ik op stond van de wc. Om 23:30 begonnen de weeen. 5 uur en 3 kwarter later is mijn dochter geboren. Ik lees trouwens dat veel meiden op weg naar de wc of op de wc de vliezen gebroken zijn. Alsof het aanvoelt dat je moet plassen maar eigelijk je vliezen op breken staan
Om 2.00 uur 's nachts werd ik wakker met ontzettende buik- en rugpijn, dit bleken weeën te zijn. 9 uur later om 10.58 uur is ons meisje geboren.
Pelikaantje, hoe is het ondertussen? Jouw bevalling nog niet begonnen? Veel succes ik ben wel benieuwd hoor!
Om 18 uur vliezen gebroken en binnen een uur begonnen de weeen. Om 00.10 is onze zoon geboren. Hoe gaat het bij jou pelikaantje?
Hallo allemaal, Op 28 december om 9.39 uur is onze dochter Robijn geboren. Mijn vliezen braken om 5.15 uur en al snel volge in rap tempo de weeen. Ik moest meteen naar het ziekenhuis en daar gelijk met persen beginnen. Al met al een hele snelle bevalling dus. Liefs, Pelikaantje
Pelikaantje, van harte gefeliciteerd met Robijn! Fijn hoor dat alles zo snel is gegaan, veel geluk met je meisje!
Om half 8 s'ochtends ging ik richting verloskamer...want ze zouden me gaan inleiden...maar toen ik daar aan kwam had ik al 6 cm ontsluiting. 9:43 is Damien geboren!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Robijn. (PS mag ik het recept van jouw bevalling voor mijn tweede? )
Ik werd ingeleid en lag al 3 dagen in het zh omdat het allemaal niet vorderde. Uiteindelijk zouden ze zaterdag ochtend 18 juli mn vliezen breken en mocht ik aan de weeopwekkers, maar vrijdagnacht om 01.00 begonnen spontaan de weeen, net nadat ik om 12.00 een spuit in mn been had gehad om even bij te slapen aangezien in al 3 nachten heel slecht sliep! Uiteindelijk is Roan 18 juli om 14.37u geboren!
om 17:00 begonnen bij mij de weeen. En om 22:02 is Robyn geboren, helaas pas de volgende dag. Vliezen heeft de VK volgens mij om 6uur gebroken.
Bij mij begonnen de weeen om 01.30u..om 03.30u kwam de verloskundige en had ik al 9 cm ontsluiting Toen zijn pas de vliezen door haar gebroken.Om 05.35u is mijn binkie geboren.