Hoi, Ik had een vraag over hoe laat jullie je laatste voeding geven. Mijn zoontje zit nu op 7 voedingen van 105ml en soms 6 als hij snachts doorslaapt, wat nog niet echt wil vlotten hihihih Ze hebben mij van het CB geadviseert de laatste voeding te geven om 23.00 uur. HELP
Lynn "sliep" na 5 weken door. De laatste fles kreeg ze om 23.00 uur en ze sliep dan tot 06.00 uur. Naarmate ze ouder werd, is dat verschoven naar 07.00 a 08.00 uur. Tot 2 weken terug (ze was toen 16 weken) kreeg ze de laatste fles altijd om 23.00 uur.
Romy krijgt haar laatste fles rond 8uur a half9 en wordt 's morgens pas om 9 uur wakker..... Maak me niet echt druk over het feit dat ze lang slaapt want mijn zoontje heeft dat ook altijd gedaan.
Ilias krijgt zijn laatste fles om 23.30 uur, dan komt hij 's nachts om 03.30 uur en 's ochtends om 7.30 uur. Het is ongelooflijk maar het lijkt net of hij een wekkertje in zijn hoofd heeft wat om de 4 uur afgaat
Wat een geluk voor de meeste van jullie, ons zoontje krijgt om 22.00 uur de laatste voeding en komt dan rond 3 uur weer en dan weer rond 6 uur maar ja die krijgt borst voeding dat is een beetje anders. Als we pech hebben komt ie zelfs om rond 2 en al en dan rond 5 uur weer (en de oudste komt er rond 7 uur uit!)
Rick krijgt om +/- 23.00 uur zijn laatste fles, wordt gemiddeld 1 keer wakker (tijd varieert) en slaapt dan met zijn speentje weer verder tot ergens tussen zeg maar 07.00 uur en 08.00 uur. Na zijn fles slaapt hij dan meestal ook nog zo'n 1,5 uur.
Mijn dochter krijgt om 19.00 de laatste fles en komt dan pas weer de volgende ochtend om 07.00. Ze krijgt 5 flessen van 180cc. danielle
Thijs krijgt de laatste fles rond 20.30-21.00 uur, en dan word hij meestal rond 7.30 wakker, en krijgt tegen 8.00 uur de eerste fles
zit daar niet teveel tijd tussen mij is geleerd in het begin nooit langer dan 10 tussen de laatste en de eerste
Lucas krijgt op het moment om ongeveer 2200u zijn laatste fles en wordt dan ergens tussen 0700u a 0800u weer wakker. Na zijn eerste fles gaat hij meestal na een minuut of 45 weer naar bed voor een goed uur...
Damiën slaapt door vanaf een week of 8 eerst van 23.00 tot 06.00 nu is hij ruim 14 weken en slaapt ie door van 20.30 tot 06.30 En dat puur en alleen op borstvoeding....
Ik gaf de laatste voeding ook altijd 22.00-22.30 niet later, want dan slaap ik al. Gewoon doen wat jou uitkomt, cb geven alleen maar adviezen, je moet altijd doen wat jou het beste lijkt en uitkomt Groetjes Mensi.
deborah krijgt nu de laatste om 22:30 en dan komt ze meestal om half 7 weer. Hebben jullie gewoon een keer de laatste voeding eraf gehaald? Ze wordt nog wel eens wakker voor de speen. Ik maak haar wel wakker voor de laatste voeding, want ze ligt meestal voor half 8 in bed, maar ze drinkt het wel goed.
Jamie krijgt z'n laatste voeding tegen 20.30u en de volgende ochtend weer tegen 07.00u doordeweeks (omdat we dan aan het werk gaan) en tegen 08.30u in het weekend. Tis ook net of hij het weet, dat als we vrij zijn hij langer slaapt. Als we aan het werk moeten is hij nog voor onze wekker aan wakker, hihi!