Hoi! Vorige week had ik het idee dat Jedidja een sprongetje aan het maken was.. ze sliep slecht, dronk niet super goed en was hangerig. Nu is ze 13 weken en afgelopen woensdag heeft ze een prikje gehad. Sinds donderdag drinkt ze geen enkele fles meer leeg. Ze kreeg 5 flessen van 150 ml (wat eigenlijk iets te weinig is) en daar deed ze het prima op. Maar sinds donderdag driinkt ze er geen een meer leeg.. steeds maar 90 of net aan 100 ml. Ze heeft wel 2 dagen over een poepie gedaan, maar dat is nu weer goed op gang.. Als ze de fles drinkt of net daar na maakt ze kreungeluiden, maar niet altijd huilen. Wie weet wat het kan zijn? Heeft het toch nog te maken mett een sprongetje? Ze is verder wel heel vrolijk en ik heb niet het idee dat ze echt vreselijke buikpijn heeft. 's Nachts slaapt ze prima door van half 10 tot zeker half 7. Pfff.. wat kan een moeder zich toch zorgen maken, he?!
het kan ook aan de prikjes liggen, t zou best kunnen dat ze binnen dit en een paar dagen ook wat koorts krijgt ofzo. gebeurt wel meer dat ze een week na de prikjes nog last ervan krijgen. k zou het nog effe aanzien en gewoon haar flessen aanbieden
Het klinkt heel bekend. Marthijn had 2 dagen na zijn eerste prikjes precies hetzelfde verhaal. Weinig willen drinken (minder dan 500cc), niet poepen, erg afwezig zijn, veel slapen, kreunen etc. Wij zijn zelfs in het weekend naar de HAP geweest. Vertrouwden het niet. Hij is helemaal nagekeken en we moesten het wel in de gaten houden. Na 2 dagen slecht drinken herpakte hij zich weer en dronk weer als normaal. Als je je zorgen maakt gewoon de HAP bellen hoor! Beter wat zekerheid en nakijken dan doormodderen en je zorgen maken. toi toi wup
Bedankt voor de snelle reacties! Ze ligt nu heerlijk te slapen.. we laten haar even een poosje doorslapen om wat meer energie te krijgen. We hopen dat de volgende fles weer wat beter zal gaan..
Ze ligt dus nu te slapen, maar ze heeft half 1 de laatste fles gehad (60/2) en nu is het bijna 5 uur.. blijkbaar had ze haar slaap ook even nodig. Maar ik hoor wel eens dat het niet mag.. langer dan 4 uur tussen de ene fles en de ander. Zou het trouwens ook kunnen dat ze misschien overgaat van 5 flessen naar 4 flessen? Zou dat nu al kunnen, ze is 3 mnd? owow wat een onzekerheid zo'n eerste he?!