Toen ik nog thuis woonde eten we altijd om 17:00 uur dat vond ik altijd zo vroeg want dan was ik klaar en dan gingen mijn vriendinnetjes altijd eten. Hier begin ik meestal pas om 18:00 uur met koken en eten we rond 19:00 uur (heel soms eten we om 18:00 uur) oh en ik wacht niet op mijn man want dan eten we pas om 22:00 uur ofzo.
Hoe het uitkomt. Meestal 18.30 soms om 18.00. Nu liggen beide kinderen vroeg op bed en zit de zelfgemaakte pizza in de oven voor ons. Kinderen hebben dan al wat anders gegeten, want mogen of lusten geen pizza en ze waren kapot na een drukke dag. Dat hebben we wel vaker zo, dat eten wij ouders pas rond 20.00 ofzo
Nee dat is geen optie. De training is van 18-19. Betekend dat zoontje niet voor 19.15 terug is en normaal ligt hij 18.30 in bed. De training is sowieso te laat voor hem, maar hij wil dit dolgraag. Maar erna eten wordt echt veel te laat.
Rond 18.30 vaak. Ik eet5 dagen alleen en heb daar nooit zin in, dus het duurt altijd even voor ik mezelf er toe heb gezet om te koken. Nu zit mijn vriend 2 weken in de nachtploeg en eten we rond 13.30 al warm. Vandaag heb ik helemaal niet gekookt, maar is de Turk onderweg
Op mijn vrije dagen rond 17:30/18:00 Op mijn werkdagen rond 18:45... we zijn nu nog bezig (naja C is nog bezig)
Ruim gezegd tussen half 6/6 uur.. vaak rond 6 uur. Oudste zoontje zat echt in een strak schema, van zichzelf zat dat erin.. altijd klokslag 5 uur had hij echt honger, aten dus altijd wat eerder. Vindt het fijn dat we nu weer iets later eten!
Meestal om 18:30, dan komt mijn man thuis en zorg ik dat het eten klaar staat. Zoontje red dat altijd precies! Soms eten we later door vertraging van de trein bijv en merk ik dat het echt te laat word voor hem. En soms, eten wij iets heel lekkers en ongezonds als zoonlief al na een gezonde prak heerlijk ligt te knorren Zalig die momenten haha! Plof op de bank met de tv aan
Op schooldagen om 17.00 uur. Anders trekken ze het niet haha. Op vrijdag eten we tussen de middag warm, dan heeft de oudste zwemtrainen om 18.00 uur. Dan eet hij voor en na het zwemmen een broodje. Nu in de vakantie is het meestal wel wat later. Maar dan zijn we of een dag weg of we rommelen wat aan die dag. Dan let ik wat minder op de tijd. Als we honger krijgen ga ik koken.
Als we beiden werken rond 18.30. Op vrije dagen vaak iets eerder, omdat de kinderen na 5 al honger hebben. Na de zomervakantie gaat er wel het een en ander veranderen, we zullen dan nooit voor 18.45 thuis zijn (en met vertragingen van de trein nog later) dus dan zullen we op zijn vroegst om 19.00/19.15 eten. Dat wordt nog wat. Hoe doen anderen dat met kinderen die moe zijn en honger hebben?