ons zoontje eet altijd met ons mee (vanaf 8 maanden geloof ik) mijn dag begint met hem rond 8 uur sochtends. (mn man is dan al naar zn werk) en smiddags slaapt hij 1 tot 1,5 uur (hij ligt rond 1300/1330 in bed) ik werk 4 late diensten per week , en eet dan niet thuis , maar weet zo niet precies hoelaat mn man dan met hem eet , volgens mij rond 1930 uur (iets vroeger dus)
ja maar hij eindigt wel later als die van jullie ons zoontje ligt savonds later in zn bedje als jullie kindje ik vind dat heerlijk als hij rond 8 uur wakker wordt. Heb ik ook een beetje een normale nachtrust (tenminste als hij niet snachts wakker wordt) met name als ik aan het werk ben geweest , ik ben dan altijd tegen middernacht /0015 uur pas thuis
Sowieso zou ik koken voor 2 dgn de dag dat jij werkt Andere dagen eet j gezellig met de kleine alvast iets mee en de test met j man Zo deden wij t Herl lang Ik zorgde altijd dat hij rond 1730 at want hij hing stipt 19u naar bed Inmiddels sinds hij maand of 19 is hoeft t niet zo precies meer Maar wij eten maar 3 dgn met z'n 3 aan tafel Want man werkt 4 dgn de hele dag En juist daarom eet ik wel alles mee met zoontje en zeker avond eten