Hier eten we om 18.30 of iets later, zijn vaak pas 18.00 uur thuis op werkdagen En niet-werkdagen houden we hetzelfde ritme aan
16.30-17.00 meestal. Kinderen hebben honger en hebben daarna nog voldoende tijd om uit te buiken, spelen en douchen.
Sinds de kleine mee eet is het tussen 17:30 - 18:00. Voor die tijd was het ergens tussen 18:00 - 21:00, net hoe het uitkwam.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde aten we altijd al rond 16u - half 5, wat ik eigenlijk te vroeg vind! Nu eten we meestal tegen 17.30, tenzij we drukke avonden hebben, dan wat later
Ergens tussen kwart voor 6 en 6 uur ongeveer, wil graag met het gezin eten en dan is man thuis dus hij kan direct aanschuiven en dan hoeven we ons niet zo te haasten voor de kinderen naar bed gaan.
Voor de kinderen meestal laat, op z'n vroegst 20.00/20.30, dat was gewoon handiger ivm werk en zo. Nu rond 17.30 uur.
Ik begin altijd 18.00uur met koken. Meestal snij ik alles al voor en dan na dr phil zet ik alles op en dan eten we rond 18.30
Hier tussen 17.00-18.00. De kinderen liggen hier ook altijd om 19.00 op bed. Zelf heb ik dan ook honger als ik om 12.00 gelucht heb.
Normaal rond 18.45 omdat dan mijn vriend thuis komt. Maar nu werk ik van 18 tot 22u dus ik eet rond 16uur en na mijn werk nog wat (maak voor mezelf 2 porties, 1 grote en 1 kleine) En mijn vriend rond 19uur Dylan rond 17.30u.
Even een vraagje, als je zegt dat Dylan eerder eet, slaapt hij dan al als jullie eten? Zo nee, heb je geen kind die ook nog een hapje wilt? Hier heb ik dat namelijk wel, ik eet doordeweeks dus later dan mijn dochter en als ik eet komt zij altijd naast mij staan en gaat ze "bedelen"
Ik begin meestal rond 17:00u met koken en natuurlijk ligt het eraan wat we eten maar eten we tusse 17:30 en 17:45u dan is mijn man ook thuis en schuift hij gelijk aan. Naomi ligt soms om 19:00u al in bed als ze moe is en ik wil na t eten nog wel de tijd hebben om alles op t gemakkie te doen