Wij zijn allemaal avond mensen maar gaan allemaal ( ook jongste van 12 jaar) om 22.30 naar bed ( jongste is meestal al wel al boven..gamen of anders) Ik sta op 6.40 op en sport tot 7.30. Dan roep ik de jongste. Oudste is of al naar het werk ( 7 uur beginnen) of staat in de badkamer klaarmaken voor school. Man is of op zee of staat ook rond 7.45 op om de ochtend mee te doen ( uitzwaaien, thee drinken et cetera..) In het weekend is het altijd laat. Voor de oudste op zaterdag vaak nog wel werken dus die gaat wel op vrijdag op tijd op bed. Ze moet dan ook om 7 uur beginnen.
Het wisselt bij mij een beetje. Probeer altijd wel rond 22.00 in bed te liggen. Mn wekker gaat meestal rond 7.15 a 7.30. Maar lig er ook weleens eerder in en soms nog totaal niet moe, dus dan lig ik er later in. En wordt eigenlijk altijd voor mn wekker wekker. Zo'n 10 min voor dat gekke ding af gaat.
Wisselt nog al hier, maar meestal tussen 23:00 en 00:00, liever niet later, omdat ik ook altijd nog lang wakker lig / lig te lezen. De wekker gaat om 06:15, maar dan ben ik meestal al wakker. Ik ben echt een slechte slaper en de kinderen helaas ook. Die slapen ook laat en zijn ook (bijna) altijd vroeg weer wakker. Ze zijn inmiddels 12 en 14, dus ik zie het ook niet meer veranderen.
Tussen 21.45u en 22.15u, maar we gaan er wel erke werkdag tussen 4.30u en 4.45u uit (weekend verschuift t wel iets naar 23.00u en 6.30u)
Wij gaan vroeg doordeweeks. 21:00. Maar de wekker gaat hier dan ook 5:30. Als ik later ga trek ik het na een paar dagen echt niet meer
2130 naar boven en dan slaap ik vaak rond 2300/2330. L. is rond 0630/0700 wakker. Hij ligt uiterlijk 1915 in bed. Als ik echt moe ben val ik wel eerder in slaap. Meestal uurtje of 7/8 nodig om de dag door te komen xD...
Tussen 22:00-22:30u naar bed, soms val ik snel in slaap, soms niet. Weekend meestal een uur later. Op werkdagen gaat mijn wekker om 6:00u en niet werkdagen om 6:45u. Weekend staat geen wekker.
Wij gaan rond 21:30/22:00 naar boven, soms slaap ik binnen een minuut, soms pas om 23:30. Ik bewaar de krant altijd om in bed te lezen. Wij gaan er om 07.00 uur uit, maar ik ben eigenlijk altijd al wakker. Mijn dochter gaat om 20.00 uur naar boven, ze is 10 en ligt om 20:15/20/30 echt in bed. Ik twijfel weleens om haar bedtijd wat later in te laten gaan, maar zolang ze niet klaagt
Welke sport doen zij? Ik zou er ook niet blij van worden als ze zo laat pas klaar zou zijn op een schooldag. Op vrijdag en zaterdag mag mijn dochter ‘opblijven’ en zelfs dan gaatje vrijwillig tussen 21 en 21:30 bed. Er is uiteraard wel een verschil tussen kinderen hoeveel slaap ze nodig hebben, mijn dochter is altijd een goede slaper geweest. Mijn nichtje die net zo oud is blijft met gemak op tot 24 uur.
Samen met mijn man om 21:30 naar bed. Hij slaapt direct en moet er om 5:30 uit. Ik lees nog een half uurtje/uurtje en ga dan slapen. Ik word uit mezelf tussen 7 en 7:30 wakker. De oudste gaat tegelijk met ons naar bed (15) uur en in de vakanties als wij moeten werken blijf ik vaak wat langer op. Maar soms blijft ‘ie alleen beneden of gaat hij boven nog op z’n telefoon zitten.
Dochter ligt er uiterlijk 20 uur in. En dan heb ik alles al opgeruimd enzo. Dus dan heb ik nog 2 uurtjes.
Hier echt vroeg door (chronische) vermoeidheid klachten wat na 2x COVID niet beter is geworden Gemiddeld lig ik tussen 20.30 uur en 21.00 Enkele keer wat later omdat ik het ook gewoon niet zo gezellig vind voor mijn partner, maar als ik meerdere keren laat ben geweest gebeurd het daarna ook wel dat ik er om 20 uur al in lig Wekker gaat hier rond 7.15 uur, Kids zijn tussen 06.00 en 07.00 wakker..
Thuis probeer ik om 2330 het licht uit te doen. Als ik voor m’n werk onderweg ben varieert het. Ergens tussen 2030-01.30
Zo gaat het hier ook ongeveer. Soms zijn ze zelfs al om 19:30u aan het slapen. Dus de rest van de avond voor onszelf.
Durf het bijna niet te zeggen whaha. Tussen 22 en 00 en dan rond 8 waker. Maar waneer dochter weer naar school mag zal het vroeger worden
Ik houd eigenlijk 23.00 aan maar ik de praktijk lig ik tussen 22.30 en 23.30 in bed. 6.30 sta ik weer op. In de winter sta ik rond een uur of 4/5 meestal op voor het nacht en/of ochtendgebed en ga daarna weer slapen. In de winter is dat niet nodig. Kinderen en man staan rond 7.00 op en om 8 uur is het weer stil in huis.
tussen 23.00u en 00.00u, wekker gaat om 06.00u. wekker van m'n man gaat om 04.50u en het komt nog wel eens voor dat ik dus ook vanaf die tijd wakker ben, gelukkig is dat niet zo vaak..