Ik ga op een normale dag tussen 21.30 en 22 uur naar bed Mijn wekker gaat op werkdagen om 6.15 uur Op mijn vrije dagen/weekenden wordt ik automatisch tussen 6 en 6.30 wakker.
Op werkdagen probeer ik rond 22u te slapen maar is meestal ergens tussen 22 en 23u. Dan gaat 2 dagen de wekker om 4.30u en de 3e dag om 5.30u. Op de andere dagen ga ik ergens tussen 22 en 00u slapen en gaat de eerste wekker om6.40u.
Meestal rond 22.30, 1x pw avonddienst dan is het later, rond 0.00uur. Op vrijdag en zaterdag meestal rond 23.30. Ma-za gaat om 6 uur de wekker, op zaterdag alleen om te checken of zoon zich niet verslaapt voor z’n bijbaantje en ga ik daarna nog even terug naar bed.
Later dan goed is voor mij. Ik krijg geen signaal in de avond. Ik streef naar 22 uur door de weeks, maar haal dat nooit. Als ik 23 haal ben ik tevreden. Vrijdag 0 en zaterdag maakt het niet uit. Ik moet mezelf vooral niet voornemen om te slapen, maar om te gaan liggen. Vaders is gelukkig van het vroeg op staan. Niet dat we daar door de weeks wat aan hebben
Nog lange niet nog lange niet...... (met verkouden kind op de bank. Man slaapt nu, ik heb al een paar uurtjes gehad). Normaal ergend rond 23u, al zou dat beter een uurtje eerder zijn. Lig meestal ook nog minstens een uur wakker. Uiterlijk 7u gaat de wekker.
Ik werk doordeweeks alleen maar nachtdiensten. Ik ga rond 8.30 uur (zodra de kinderen naar school zijn) naar bed en kom er rond 15 uur weer uit. Op vrije, doordeweekse dagen ga ik rond 22.30 uur naar bed en sta om 7 uur op.
Meestal ga ik rond 21:00 lekker naar bed doordeweeks. Ben ook standaard vroeg wakker, rond 05:00, ook als ik later ga slapen. Als ik 's avonds een training heb, wordt het ook wel eens 22:30 / 23:00.
Hier ook late slapers. Jongste van 3 slaapt pas 20:15/ 20:45 uur, eerder lukt echt niet. Oudste van 8 slaapt meestal pas rond 21:30 / 22:00 uur. Dus ik ga ook vaak veel te laat naar bed, omdat ik eindelijk even tijd voor mijzelf heb. Ze hebben net als ik niet veel slaap nodig, al ben ik nu ook nog moe, ik heb al weken gebroken nachten.