Mijn zoontje vind het niet leuk om stil te zitten/ liggen. Als ik hem in de box leg vind hij het misschien 5 minuten leuk en dan gaat hij huilen. Als we hem in de wip stoel leggen, in de kinderwagen of in de autostoel en hem wiegen of weg gaan met de auto/lopen dan is het goed. Op de arm net zo alleen wiegen is goed. Zijn er meer dames die dit herkennen?
Hoi Is/was hier ook heel herkenbaar. Maar geef niet op, ik heb mn zoontje altijd uit de box gehaald en nu (8maand) wil hij er niet meer in. Even doorzetten zou ik zeggen, even huilen is niet erg
ja heel herkenbaar, ik denk dat ik nog een tik overhou aan al dat gewiebel de hele dag zelfs als ze in bed slaapt sta ik nog te wiebelen haha. Geen idee hoe het komt dat ze dan wel stil is en in slaapt valt, maar volgens mij hebben wel meer kindjes dit hoor, zal wel weer overgaan
hey mijn zoontje heeft dat ook maar zins een 2 weken heb ik hem laten ligen en nu heeft hij het al een stuk minder. het is moeilijk maar even door zetten anders heb je straks nooit meer je handen vrij.
Wordt vanzelf wel minder. Gewoon even iets langer proberen. En in de box na 5 minuten al huilen kan best hoor. Je zult merken dat je kleintje het steeds langer gaat volhouden. En hoe groot zijn je spierballen inmiddels van het gewieg?
Eigenlijk is het wel logisch dat die kleintjes graag gewiegd worden. Eerst hebben ze hun prive zwembad waar ze praktisch de hele dag gewiegd worden in de buik en dan nadat ze geboren zijn ineens helemaal niet meer. Het is alleen wel vervelend voor je. Misschien kun je langzaam het wiegen afbouwen?