Hoe safe T Sleep afbouwen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Minyaweth, 27 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hallo meiden,

Vigo slaapt nu in een safe T Sleep. Wij hebben deze aangeschaft toen Vigo een maandje of 5 was omdat hij zich steeds op zijn buik rolde, maar nog niet terug rolde. Slapen zat er toen absoluut niet in op die manier.
    Met de Safe T Sleep is het vanaf moment 1 goed gegaan.
    Nu wil ik eigenlijk het slapen met de Safe T Sleep wel graag afbouwen, maar ik heb geen idee hoe?

Iemand ideeën en/of tips?

Liefs Minya

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik wilde dat ik n tip had. Ik had t laatst bij Justin geprobeert en toen ging hij staan en huilen en zitten en huilen, heb m er toen weer in gedaan en toen was t weer goed. Misschien iedere x wat losser doen?

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Daar ben ik dus ook ontzettend 'bang' voor! Ik weet namelijk zeker dat als ik de Safe T Sleep in één keer weg zou doen dat er dan paniek in de tent is. Elke keer iets losser doen kan ik wel eens proberen. Heb jij dat ook al geprobeert Patroes?

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nee, ik doe m best strak omdat Justin constant in dat ding op zijn buik draait en niet meer terug kan, vandaar dat ik t zonder had geprobeerd. Misschien ff doorzetten? Ik weet t ook niet.

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan heeft er ook erg lang ingelegen. totdat hij ging prodesteren en heb ik hem eruit gehaald en geen dol gehad. wel gelijk een slaapzak aangedaan ik denk dat hij er nu een maand of 3 uit is.

6. ucky5

ucky5 Lid

12 feb 2008
    14
    0
    0
    Waarom laten jullie hem/haar niet op de buik slapen? Met een maand of 5 is mijn dochter ook gaan draaien op de buik. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat ook wel lekker vind voor me zelf dan he. Mijn dochter slaapt nu nog steeds op de buik. Wat is trouwens zo'n T ding? Mijn zoon baker ik nu in en dat moet ook strak gebeuren dat doe ik in een inbaker doek. Ik doe dit alleen maar omdat hij vrij onrustig is met slapen hij maait met zijn handen zichzelf wakker.

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan is een hele onrustige slaper en kroop iedere keer onder zijn dekens en sliep niet in een slaapzak dat sliep volgens mij nog niet lekker.

niet omdat hij een buikslaper is

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin gaat nl huilen als hij op zijn buik ligt. Hij voelt zich wél geborgen in dat ding. Denk dat ik t voorlopig nog zo laat. t is niet anders.

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier hetzelfde verhaals als Patroes :)

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hebben Teun eerst overdag zonder laten slapen en snachts nog met en toen het goed ging zonder..
    we hebben wel een slaapzak aan ook met safe t sleep...we hadden dus de flap tussen zijn benen niet
    mss ook een idee om eerst die weg te laten en zo langzaam af te bouwen?

Teun wil niet op zijn buik slapen als hij door het draaien in zijn slaap op zijn buik komet gaat hij gelijk piepen vind dit niet lekker liggen...dan rollen we hem ff om en hij slaapt weer zalig verder...

Deel Deze Pagina