Onze kleine grote vent gaat al snel 1 worden. Mijn huis loop over van het speelgoed..ik kan het gewoon echt niet kwijt... Wie helpt mij met kado ideeen wat dus geen speelgoed betreft?! Ik weet het ECHT niet!
Kledingzaak bonnen? (Of vraag pyama/badjas/zwembroek cadeau) Zwemkaart? Entree indoor speelparadijs? Cadeaubon dierentuin? Cadeaubon schoenenzaak? Iets om buiten mee te spelen? Persoonlijk vind ik wel dat een kind een beetje speelgoed mag krijgen. De 1e krijgt zo alles nieuw 'en voor zich alleen' en de 2de moet het daar maar mee doen.. Is vast niet zo bedoeld maar ik vind dat 1e/2e/3de etc kinderen ook recht op een speelgoed cadeautje hebben!
Rittenkaart van het zwembad Slaapzak Zwemvleugeltjes Zonnebrandcreme Zonnebril Petje Schoenen bon Speelgoedkist Kadobon kledingzaak Badponcho Regenlaarjes Kinderparaplu Regenponcho voor op de fiets Zwemluiers Zwembroek
Oh hij heeft ook al wel "eigen" speelgoed gehad hoor Ik heb tot nu toe inderdaad bonnen gevraagd, spaarcentjes voor in de spaarpot mag ook (of bankrekening natuurlijk), leren slofjes gevraagd voor het beginnende lopen....zwembroek en luiers heeft hij al. Speelgoedkist is een leuk idee! Meteen handig ook Ik dacht ook aan een sterrenprojector voor op zijn slaapkamer. Slaapzakken heb ik al heel veel. Ik dacht nog aan lege canvassen en (vinger)verf zodat we kunnen knutselen. Maar ik vind dit wel veel moeilijker dan voor de eerste hoor.