Welke luiers kopen jullie voor jullie kleintjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moedertjevj, 3 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Nouja, de titel zegt al genoeg,

zijn er ook merken waar jullie kleintje(s) totaal niet tegen kunnen (uitslag, ofzo...)

2. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Ik zweer bij Pampers! Terwijl ik voor mijn oudste altijd Kruidvat luiers had. Maar die vind ik tegenwoordig zo stug.

3. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Nature babycare en katoenen luiers van het merk bambini mio

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier altijd Huggies, pasvorm is smaller als Pampers en hier best smalle kindjes dus pampers zijn echt te breed, Huggies zitten als gegoten! Andere merken niet geprobeerd!

5. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    idem hier

6. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Er is trouwens een lang topic daarover bij 'verzorging en veiligheid'

7. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    wij hadden in t begin pampers.maar vonden die van tevoren al zo naar pies ruiken dat we op kruidvat overgingen.en ik vindt ze super.zitten goed en lekken haast nooit door.
    en daarbij ook qua prijs toch goedkoper weer als pampers (tja als je t op langer termijn ziet scheelt toch aanzienlijk vindt ik)

8. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Meestal Pampers maar nu hebben we Huggies met spijkerstof look.
    We hebben ook Kruidvat luiers geprobeerd maar die vielen helaas tegen.

9. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Ik zweer echt bij kruidvat luiers. Als mijn dochter bij mijn schoonzus is geweest heeft ze altijd pampers om, maar die vind k toch minder goed zitten, en ze stinken.

10. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    pampers, heb nooit wat anders geprobeerd want ben er tevreden mee

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    Na een paar nachten dat ze wakker is geworden, omdat die Pampers doorlekten, heb ik weer een pak Lidl luierbroekjes voor de nacht gehaald. Daar lekt ze 's nachts nooit doorheen. Overdag gaan Pampers wel goed en wissel ik het af met gewone Lidl-luiers, Etos eco-luiers of Huggies (die spijkerbroekluiertjes hebben we nu, erg schattig).

12. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Lidl, geweldig! Deze luiers bevallen ons het best en zijn het goedkoopst van allemaal!

13. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Kruitvat, altijd gehad en beviel eigenlijk prima.

Alleen nu waren laatst de huggies in de bonus, en bij onze AH nog meer afgeprijsd, 5,99 voor een pak. Dus ik heb meeteen maar 5 pakken ingeslagen, t was toch voor de helft dus ff vreemdgaan van merk zou vast weinig uitmaken dacht ik.. Krijgt ze daar dus onwijze jeuk van op het randje, rood, krabben.. :/ grmpf.

Ik ben maar een beetje aan het smeren met de bepanthen en breek nu maar het pak Kruitvat luiers aan dat ik ook nog op voorraad heb, kijken of de jeuk weer weggaat en of het dus inderdaad door de huggies komt!

14. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    gebruik pampers, van kruitvat merk kreeg hij uitslag, alleen pampers lekt meestal door bij poepluiers, meestal aan de zijkanten en soms ook aan de bovenkant, soort spuitluier.. ik gebruik maat 3 en hij weeg nu ruim 6 kilo dus volgens mij de goeie maat.. maar qua urine vind ik pampers nog de beste vooral in de nacht.. :)

15. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Die zijn super ja!
    Ik gebruik nu wel broekjes van de kruidvat omdat ik bij de lidl geen broekjes kon vinden.
    Of ben ik zo scheel?

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    Ja, ik ben bang dat je scheel bent :) ! Ik heb namelijk van die luierbroekjes van de Lidl voor de nacht. Je hebt ze in twee maten, weet niet exact wat, maar kleine in een rood pak en grotere in een blauw pak. Succes met zoeken, hoop dat ze ze bij jou bij de Lidl ook verkopen!

17. Esma

Esma Bekend lid

Pampers! Heb huggies geprobeerd, maar die absorberen niet goed genoeg.

18. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Ik zeg: Kruidvat it is! :thumup:

Groetjes Six

19. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan heeft nu kruitvat juniormaar hiervoor altijd pampers actifit gehad maar hij is weer opweg naar zijn zinnelijkheid dus dan gebruiken we hier de slechtste luiers ipv de beste.
    Voor Roos ben ik een beetje aan het zoeken bij de pamper dan bij ieder plasje word ze wakker tot ik een nieuwe luier aan geef. Kruitvat dat ging helemaal goed niet bij ieder plasje een schone broek willen nu bubblies aan het proberen en dat gaat ook nog erg goed.

20. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Hier ook kruitvat....

Bevallen ons het beste...

Deel Deze Pagina