Normaal rond 23.00-00.00 maar sinds het zo warm is en ik me de hele dag op de bank lig te vervelen ga ik rond 01.00. 's Avonds laat zijn er namelijk best leuke programma's op tv ben ik achter gekomen. Zoonlief gaat rond 20.00 naar boven en wordt tussen 09.30-10.00 wakker.
Wij gaan vrijwel altijd tegelijk naar bed... Soms kijkt mijn vriend nog wat tv en dan lig ik al een beetje te doezelen. Rond een uur of 23/23.15 gaat het licht echt wel uit doordeweeks. Hij moet om 8 uur op voor zijn werk... Ik kan gerust blijven liggen ( geen werk ), maar sta nagenoeg altijd om 8 uur op. Nu ik zwanger ben doe ik overdag ook even een uurtje mijn ogen dicht, waardoor ik het 's avonds waarschijnlijk iets langer volhoud. Voorheen, toen ik nog werkte, ging ik tegen 22:00 echt al wel slapen... Ik moest dan de volgende ochtend om zes uur op voor mijn werk.
Hoe houden mensen het tot zo laat vol ?? Ik ben dan echt wel een vroege vogel.....ga vaak rond 21.30u op bed en op werkdagen gaat om 6u de wekker weer. Kids gaan rond 19u op bed en zijn 's ochtends ergens tussen 6 en 7 weer present.
Wij gaan meestal samen naar bed meestal tussen 2230 en 2300 in het weekend meestal wat later maar meestal niet later als half 1. Timo gaat altijd tussen 7 en half 8 naar bed en word wakker om 6.30 door de weeks van onze wekker, in het weekend slaapt hij tot 7 In het weekend mag ik altijd op zaterdag uitslapen (nou uitslapen...) tot half 9 en me vriend op zondag die laat ik meestal liggen tot een uurtje of half 10 dan vind ik het al te laat
Wat een verschillende tijden gaat iedereen naar bed. Leuk om te lezen. Ik heb net met mezelf afgesproken dat ik ga proberen om niet later dan 22.00/22.30 naar bed te gaan en niet te lang meer te lezen in bed. Ben gewoon nu erg moe. Gelukkig hebben we over 2 weken vakantie en kunnen we lekker rustig aan doen. Ik ben trouwens wel jaloers op de mensen met kinderen die zo lang slapen. Het lijkt me echt geweldig om in het weekend eens later wakker te worden als 6.30/7.00 uur.
Op het moment meestal tussen 00.00 en 00.30, sta dan rond half 5 meestal nog op en tussen 6 en half 7 is mijn oudste zoontje wakker.
Mijn man en ik gaan meestal tussen 23.00 en 00.00 naar bed en onze zoon rond 19.30. Mijn man staat 's ochtends om 6.15 op voor zijn werk en zoon en ik slapen dan verder tot hij wakker word en meestal is dat tussen half 9 en 9 uur.
Ik tussen 0.00 en 01.30 en om 9.00 uur op. Onze oudste rond 21.00 en de jongste slaapt tegenwoordig pas rond 22.00. Beide ook om 9.00 weer op.
Wij gaan meestal rond 22.00 naar bed, en ergens tussen 5.30 en 7.00 worden de kindjes weer wakker (plus nog een paar keer 's nachts de jongste als we pech hebben).
Toen ik nog werkte, ging ik 's avonds meestal zo rond 22.00 uur naar bed Nu ik fulltime thuisblijfmama ben, ga ik echt véél later mijn bed in dat ik eigenlijk zou willen hahaha.....maar ja, ik hoef tenslotte de volgende dag niet naar mijn werk, okee.....moet natuurlijk wel om 08.30 uur mijn kids op school brengen maar vaak ga ik daarna nog ff terug mijn bed in, zeker nu ik zwanger ben is dat toch prettig. Soms lig ik pas tegen 00.00 uur in bed, maar gelukkig heb ik weinig slaap nodig
Pfff... nou ik zou wel willen opblijven tot een uurtje of 1 / 2 's nachts hoor, heb genoeg te doen en te willen doen , maar dat kan met onze vroege vogel absoluut niet!! Die is tussen 4.30 (!Yep!) en 6.00 uur wakker, valt dan soms nog even in slaap, soms ook niet. Dus dan zijn het korte nachten en zorg ik ervoor (probeer ik althans, het lukt niet altijd) om uiterlijk 22.30 te gaan slapen, anders hou ik het overdag absoluut niet vol en zeker niet op mijn werkdagen (thuiszorg). Vanochtend was een uitzondering, Dennis sliep door tot maar liefst 6.30, heerlijk zou je denken gezien wat ik gewend ben maar nee hoor, werd ik zelf wakker met een bonkende hoofdpijn om 5.30 waarbij ik ook nog eens beroerd was, ik denk van de warmte. Dat was balen met de grote B. Maar Dennis sliep van 11.30 tot 13.30 en toen heb ik zelf ook nog maar even een uurtje gepakt. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst een volle 8 uur heb geslapen.. eerlijk niet.
Hoe laat ik naar bed ga? Uhm te laat. Ik moet eigenlijk om 22.00 savonds naar bed gaan,. Maar helaas heb ik dan nogal moeite om de pc of de tv uit de doen.
Ik ga meestal ook pas tussen 01u en 02u maarja, hoef nog niet vroeg op te staan (dochter slaapt met gemak tot 08:30 of later). Voordeel is dat ze dan gaat spelen in bed en niet huilen of wat dan ook. Straks als ze naar de psz gaat moet ik wel vroeg opstaan natuurlijk dus dan MOET ik er wel wat eerder in.
onze dochter gaat om 18.30 naar bed en word rond 07.00 wakker. wijzelf gaan om 21.00 naar bed want onze wekker loopt om 04.30 af.
Ik lig er meestal 23.00 uur, mijn man elke avond verschillend. Mijn jongste zoon ( 18 mnd ) ligt tussen 18.30 / 19.00 op bed en de oudste ( 5 jaar ) ligt tussen 19.30 / 20.00 bed .. Nu het vakantie is kijk ik niet naar de tijd van de kids, ze kijken maar hoe laat ze gaan slapen ... We zijn er meestal rond 7 uur uit,
hoi ik lig tegen 23.00u in bed manlief soms ook anders 00.00 jongen 9jr 20.30 na bed 07.00u wakker jongen 4jr 19.30 na bed 09.00 wakker jongen 3 jr 19.00 na bed 08.30-09.00 wakker meisje 4.5 maand 23.00 laatste voeding na bed wakker 10.00u maar als ze naar school gaan of psz dan zijn we allemaal om 07.00 fris en fruitig eruit! dus al bij al heb ik gewoon geluk gehad mijn kids slapen altijd erg goed en altijd ook geweest of dat zo blijft de tijd zal het zeggen.. groetjes beauty
Hmm ook wat later dan ik zou willen. Ben best moe en kan wel een paar laaaaange nachten gebruiken. Maarja, ik heb een baby van 3,5 maand die nog een late voeding krijgt rond 23.00 uur. Meestal ligt hij dan rond half 12 wel weer in bed, dus ik ook. Als we geluk hebben slaapt hij door tot 7 uur, maar het gebeurt ook regelmatig dat hij zich om 5 uur ofzo al meldt. Baby slaapt natuurlijk eerder op de avond ook, dus ik zou dan ook alvast kunnen gaan liggen, en dan om 23.00 weer even opstaan voor zijn fles. Maar daar wordt ik alleen maar gammeler van, denk ik Als manlief vrij heeft of late diensten de dag erop, ga ik wel vroeg naar bed en doet man de late fles. Als hij vroege diensten heeft (beginnen rond half 6...) is dat geen doen, dan is zijn nacht veel te kort. Ja ik ben een slaapkopje. Heb best veel slaap nodig en dat is niet zo heel erg handig met een baby haha! Voor en tijdens de zwangerschap sliep ik zo 11 uur achter elkaar, ik besef nu hoe luxe dat was. Ik knijp in mn handjes als ik nu 6 uur haal.
Ligt aan de tijd van het jaar. In de zomer altijd wel een uurtje later. Misschien omdat mijn biologische klok niet meegaat met de verandering van tijd haha. Denk dat het komt omdat ik meer energie heb, er vaker 's avonds op uit trek, het langer licht is, lekker weertje etc. Ik ga nu pas tegen 0.00 uur naar bed. In de winter val ik tegen 10 uur al op de bank in slaap..... Dus dan zo tussen 22.30-23.00 naar bed. Wekker staat doordeweeks op 7:30 uur.