Ik ga meestal tussen 00:00 en 01:00 naar bed doordeweeks, en moet er dan 05:45 weer uit helaas *sniksnik*. Student met 2 banen dus weinig tijd voor slaap XP
Ergens tussen 22.30-23.00 maar of ik dan gelijk in slaap val is ten 2de Sinds ik werkeloos bent staat de wekker voor mij om 7.15 ( psz zoon) en in het weekend ligt het eraan hoelaat zoonlief wakker wordt dus ergens tussen 7.30-9.30 Toen ik nog werkte lag ik soms om 21.00 al plat en anders uiterlijk 22.00 maar ging de wekker ook om 5.45 en mocht ik om 7.15 beginnen. Zoonlief gaat om 20.15 zijn bedje in maar die spookt de laatste tijd ook tot over 21.00!
Ik ga meestal te laat, zo tussen 23-0.30u. Heb 's ochtends altijd spijt Man gaat meestal rond 23u / 23.30u We staan smorgens rond 7u op Meiden gaan rond 19u naar bed Oudste is de laatste tijd rond 7u wakker Jongste rond 8u wakker
Wij gingen altijd rond 00 uur naar bed. Ik nu even niet meer, ernstig foliumzuurtekort en daar valt helaas niet tegen aan te slapen. Sta 2x per week om 6 uur op om te werken en op de rest van de dagen is de jongste steevast om 5.30 wakker. Dan te bedenken dat ik het altijd appeltje eitje vond maar 5 uur slaap per dag en dan 19 uur ook echt van hot naar her vliegen.
Kleine man gaat hier rond 19:30 naar bed. Er zit ook wel eens een avond bij van 20:30, maaar dat is meestal in het weekend. 'S morgens maak ik hem rond 6:45/7:00 wakker. Als ik hem laat liggen, zoals in het weekend dn wordt het gerust 08:30 voordat hij wakker wordt. Soms zelfs wel eens ochtenden dat hij zich pas rond 10:00 meld. Mannetje is heel makkelijk met slapen. De ene dag slaapt hij 's midaags ook nog even en de andere dag niet. Als hij moe is leg ik hem even neer en dat heeft verder geen effect op zijn nachtslaap. Heerlijk! Zelf ga ik meestal ook te laa naar bed. Er zitten doordeweeks wel eens nachten bij van 01:00 terwijl ik wel de volgnde ochtend om 06:00 op moet. Veelal is het rond 23:00 en een enkele avond duik ik er vroeg in, 21:00 bijvoorbeeld. Om even bij te tanken.
De kids zijn 2 en 4 jaar en gaan lekker tegelijk naar bed. Geen vast tijdstip, maar ergens tussen 19.00 en 20.00 uur. Ze zijn meestal rond 6 uur wakker, maar soms wordt het iets later.. Wij zelf gaan tegenwoordig wel iets te laat naar bed, zo tussen 23.00 - 00.00 uur. Wij zijn serie verslaafd met z'n 2en en als het spannend is kijken we een paar afleveringen achter elkaar. Wij staan doordeweeks rond 6.30 uur op en in het weekend wel wat later.
Neem me altijd voor om op tijd naar bed te gaan maar uit eindelijk, is het toch vaak pas rond 0.00 uur.
Veel te vroeg! Ik ben me de laatste maanden een lui konijn geworden joh Meestal tussen 21:30 en 22:00. Op werkdagen moet ik om 5:45 eruit. Als ik de volgende dag vrij ben dan wordt het weleens iets later, maar ik moet er echt moeite voor doen. Ik vind het zo ongezellig om al zo vroeg naar bed te gaan, zit er echt tegen te vechten. Gisteren was echt weer een dieptepunt, ik lag om 20:15 rechtop te slapen in de tuinstoel (oma of niet?) en heb mezelf om 21:00 naar boven gesleept. Man is me wel achterna gegaan, we gaan altijd tegelijk naar bed
Meestal rond half 12. Zoontje krijgt om 23:00 nog een flesje en daarna ga ik naar bed. Als mijn man het flesje geeft dan lig ik er wel eerder in, meestal rond een uur of 10.
Te laat meestal.. tussen 2300 en 00.00. En moet er op maandag, woensdag en vrijdag ook nog eens om 6 uur uit omdat ik om 7 uur moet beginnen met werken. Ons zoontje is meestal rond 8 uur wakker 's ochtends. In het weekend wordt het vaak nog later, dan kan het goed 1 of 2 uur worden..