Na 02.00 uur Ik ben al sinds mijn pubertijd een nachtmens en heb dat nooit kunnen veranderen. Ik word altijd om 8 uur wakker maar heb wel genoeg aan 5/6 uur slaap gelukkig. Soms voel ik wel een dompertje, maar dan doe ik s'avonds nog even een dutje van een half uur a 1 uur.
Ik wacht meestal tot vriend thuis is en dan ga ik slapen is om 10 uur. Als hij niddag heeft dan. Heeft hij ochtend dan wil ik er soms om 9 inliggen. Maar heb vorig jaar met pfeiffer thuid gezeten en merk dat ik daar nog veel last van heb.
Dit dus, en eigenlijk wordt het stiekem ook vaak na 0.00u en omdat ons zoontje toch regelmatig nog wakker wordt 's nachts neem ik me 's ochtends keer op keer voor om eerder naar bed te gaan, om wat uren te maken, maar ik ben gewoon echt een avond/nachtmens en leef dan helemaal op
Tussen 23.30 en 0.30 in het weekend ook iets later. Ik moet er voor op passen dat ik mijn bedtijd niet te veel voor uit schuif. En slaap soms moeilijk in lig met gemak regelmatig wel een uur of 1.5 wakker. Meestal rond 0.700.07.30 er uit. Soms vroeger als dochter vroeger wakker is en heb ik weer z,n spijt dat ik te laat naar bed gegaan ben. Of weer een rot nacht achter de rug heb.
Dit herken ik! Ik neem me iedere avond voor om op tijd naar bed te gaan, maar tegen 21.00 uur leef ik weer op en dan wordt het stiekem toch weer te laat. Mijn man moet er om 5.30 uur uit en ik om 6.15 uur. Op mijn vrije dagen is dochterlief ook vaak vroeg wakker (tussen half 6 en half zeven meestal). Sinds de avondvoedingen van het eerste jaar van mijn dochter kom ik niet meer terug in mijn oude slaapritme. Als ik nu om 22.00 uur op bed lig, lig ik minstens een uur wakker en te draaien.
Ik ben vanaf een uur of tien enorm moe, maar slapen lukt echt niet. Ik moet dan ook echt wachten tot ik volledig uitgeput ben, en val tussen 2 en 4 in slaap meestal.. En om 9 uur eruit.
Als ik de volgende dag moet werken ga ik rond 22.30 uur slapen (3 dagen). Als ik de volgende dag vrij ben, ga ik rond 22.30 uur naar bed, maar dan ga ik nog op de IPad, tv kijken, lezen... En dan slaap ik rond 23.30 uur (4 dagen). Gemiddeld dus om 23.00 uur
Half elf loop ik m'n laatste ronde met de hond, en dan meteen naar bed. Elf uur word het ongeveer. In het weekend is het maar net hoe moe ik ben, en wat ik de dag erna te doen heb. Maar ik verwacht geen telefoon meer na half negen, negen uur. Of het moet echt belangrijk zijn... Kunt me altijd sms'en, maar ik lig wel op de bank na negenen
Ik lig er meestal tussen 21.00/21.30 in.. Dan ga ik nog even op zp, spelletje doen enzo(op mn tel) En slaap rond 22.30/23.00 Elke keer neem ik me voor ook daadwerkelijk vroeg te gaan slapen maar lukt maar niet.. Maar svavonds ik toch geen reet op tv dus lig ik liever warm in mn bedje met mn tel
Meestal na de late avondfles van mijn meisje. In het weekend ook vaak iets later. Gelukkig houd ze van uitslapen.
Gemiddeld rond 23.30. Al besluiten we vroeg te gaan, wordt het vaak roch nog laat. Dit zit gewoon in ons systeem.
Wat gaan veel van jullie (op AleV na) vroeg naar bed zeg. Zou voor mij ook wel goed zijn maar ik lig er nooit voor 1:00u in. Ik zie het soms wel 2:00u worden. Ik ben echt een avond/nacht mens. Manlief ook wel.