Onze zoon is tegenwoordig tussen 5.30 en 6.30 wakker, helaas. Ook in de weekenden. Ik kan hem misschien 15 minuten in bed een filmpje laten zien maar dat is wel het maximale, daarna wil hij actie hahaha
Op vrije doordeweekse dagen 7.00, op werkdagen 5.45 en in het weekend wisselt. De kinderen gaan hier zelfstandig naar beneden, meestal zijn we rond 9.00 allemaal wel beneden. Echt uitslapers zijn we niet, zou het soms wel willen maar ben eigenlijk altijd tussen 7 en 8 wakker.
tussen 7 en 8... vind het echt te vroeg, soms de meiden ook voor school. soms in het weekend iets langer, maar dat zijn uitzonderingen
Tot enkele maanden geleden tussen 23 en 01u. Om 7u opstaan. Als ik moest werken probeerde ik rond 22u te gaan slapen maar was trots op mezelf als ik om 22.30 het licht uitdeed. 4.30u ging gan de wekker. Ik werkte 3 dagen gespreidt in de week. Nu ik 3 dagen achter elkaar werk en dan 4 dagen vrij heb heb ik een ander ritme. Lig vaak tussen 22 en 23u in bed. Af en toe een uitschieter naar 23.30u. Met werkdagen nu tussen 21 en 22u. Weet niet of die verandering door het werk komt of de winter. Edit. Ik las nu : hoe laat gaan jullie naar bed. Uit bed heb ik al gereageerd, dacht dat het een ander topic was.
Mijn kinderen zijn altijd ro d 6 uur al wakker. Soms eerder. Maar in het weekend ga ik er dan nog niet uit. Vaak tussen half 8 en 8 uur ga ik dan naar beneden met ze.
Ik ben eigenlijk best irritant ik kan slecht opstaan op het moment Door extreme gebroken nachten met maximaal 1,5 uur slaap aan 1 stuk maar uitslapen kan ik ook niet dan ben ik chagrijnig en moe en blehh dus met tegenzin elk dag 6.10 in fitte tijden altijd 6 uur weekend doordeweeks maakt niet uit
Tja.. kids zijn tussen 6:45 en 7:30 wakker.... Alle dagen door de weeks gaan we er 7:15 uit. Als ze daarvoor al wakker zijn dan gaat de oudste vaak even op z'n kamer spelen. De jongste is meestal later wakker... In het weekend slaap ik 1 dag uit en m'n man 1 .. ik meestal tot max 9 uur... Mijn man wel wat langer....
Wij werken beide 5 dagen en dan gaat de wekker om 5.50u. Zaterdag en zondag hoeven we niets en worden we wakker als onze dochter wakker wordt. Meestal rond 7.15u.
Doordeweeks 06.50. In het weekend hoeven we geen wekker te zetten (en we hebben nog geen wekker in de vorm van een kind ), maar ik ben geen uitslaper, ben meestal niet later dan 08.30 op.
Ik sta iedere dag dus ook in t weekend tussen 5.30 en 6.00 op, want dan is de jongste wakker. Mijn man slaapt eigenlijk altijd uit in t weekend als t kan en dan tot een uur of 10.30. Ikzelf ben het uitslapen verleerd volgens mij. Is er niemand wakker dan ben ik om 8.00 toch uit bed, anders heb ik t idee achter de feiten aan te rennen (dagritme)
Ik sta elke dag om half 8 op en ik ga om 8.05 de deur uit. Dan heb ik gedoucht, tanden gepoetst, haar gefohnd, aangekleed, gegeten (of mee in de auto), dan pak ik de tassen van de kids in en trek mijn jas aan en samen met de kids springen we in de auto voor school (3 dgn in de week race ik door naar het werk en 2 dgn naar huis, voor een bakkie koffie en huishouden). Mijn man staat ook om half 8 op en smeert ontbijt en lunch voor de kids en daarna gaan hij douchen. Kids kleden zichzelf aan, bij mijn zoon ligt het al klaar (7 jr) en mijn dochter zoekt het zelf uit. Soms willen ze eerder eten en dan maken ze zelf ontbijt.
Meestal 7.30/7.45 maximaal. Ligt een klein beetje eraan of de jongste een fles heeft gehad rond 5 uur. Zo ja dan meestal dus rond de bovenstaande tijd. Slaapt hij door dan ben ik om 6.30 beneden. Mijn oudste zoon kan tegenwoordig ook uren luieren haha alleen de jongste (nog) niet moet wel zeggen hoe langer ik blijf liggen hoe moeier ik wordt. Vroeger was ik echt een uitslaper tegenwoordig kan ik het niet eens meer. Al kan ik wel lekker luieren in bed
Door de weeks sta ik 5 ochtenden op om 06:30uur. Dan wil ik niets liever dan lekker snoozen en blijven liggen! Dingetjes weekend, dan word ik wakker om 06:45 en dan ben ik ook gelijk klaarwakker 😕 Als ik uitslaap, later dan 08:30 uur of zo, dan ben ik ook de gehele dag lui en gaar.
Ik slaap het liefst heeeel lang uit... Maar helaas denken de kinderen daar anders over! Meestal tussen rond 7.30 naar beneden