Ben trouwens ook wel een ochtendmens, doe dan graag veel, als ik rond 9.00/9.30 nog in pyama loop wordt ik onrustig.
Ben een vroege vogel liefst rond 07:00, maar als ik moe ben en de mogelijkheid heb kan ik ook gerust tot 9:00 blijven liggen.
Heb nog geen kindjes dus voor mij is het makkelijk. Doordeweeks 06.30 en als ik vrij ben meestal rond 12.45 zo. Hihihi. Ben meer een nachtmens. Mijn man integendeel totaal niet. Maar als ik mn eerste kindje heb dan ga ik wel de knop omzetten. Vind 06.30 prima tijd dan doordeweeks en in het weekend 08.30 max !
De dagen dat ik werk 6:50 Op vrije dagen rond 08:00-08:30. Heerlijke uitslaap kinderen en oudste komt soms nog even gezellig bij ons in bed. Jongste krijgt dan in bed de fles als hij al wakker is
Door de week gaat mijn eigen wekker om 06 30 ga ik naar beneden maak ik koffie kruip ik met verse koffie in bed ga daarna doesje en dan ben ik klaar voordat de Kids wakker zijn..
Echt uit bed, meestal om half 9 want dan is zoonlief het beu Maar aangezien hij reflux heeft, moet ik er meerdere keren per nacht uit en zit ik na zijn nachtvoeding nog een uur met hem omhoog
Om 0600 dan word onze kleine meid wakker. Na de fles slaapt ze tot 0800. Als ik werk ga ik er om 0700 uit.
Doordeweeks gaat de wekker om 7 uur. In het weekend slapen de kinderen uit tot ongeveer 09.00-10.00 uur, zodra zij wakker zijn maken ze ons ook wakker.
Doordeweeks gaat hier de wekker om 06.15 uur... In het weekend zijn we meestal rond 8 uur wakker maar kroelen we nog even met zijn vijfjes in het grote bed tot 08.30 - 09.00 uur.
Als ik de kans krijg blijf ik wel tot half 10 in bed liggen. De kinderen ernaast met de tv aan en ik draai me nog eens om. Echt slapen doe ik dan niet, maar gewoon wat doezelen. Heerlijk warm en knus. In de praktijk gebeurt dit alleen op zondagen en in vakanties. Verder gaat elke dag om 6.15 of 7.00 de wekker. Zaterdag om 8.00 (en dat is al lekker)
Door de weeks 7 uur, op zaterdag graag 9 uur en zondag 8 uur anders redden we het niet optijd voor kerk. Mn zoon is een ochtend mens dus jaren was ik er om 6-7 uur wel uit. Dochter is een lang slaper als we geluk hebben.