Onze uk is tussen 6 en half 8 wakker, Helaas kan hij niet bj mij in bed kruipen omdat het altijd eindigt met pijn (meestal Mama) Eerder was hij altijd wakker tussen 5 en 6 dus het is al een verbetering. Moet zeggen dat ik voor de zwangerschap een echte uitslapen was en graag 11/12 uur sliep
doordeweeks is het een beetje verschillend. als ik moet werken moet ik 5:50 opstaan. douche de kinderen en breng ze naar oma en ga zelf naar het werk. als ik niet werk of avonddienst heb ga ik er rond 7:20 af. (kinderen zijn beiden schoolgaand dus helaas geen uitslapen voor mij) soms kruip ik mijn bed weer in nadat ik de kinderen naar school heb gebracht en zet de wekker rond 10:30-11:00 om er weer uit te gaan. Als we 's weekens vrij zijn gaat mijn man er meestal eerder uit. Ik blijf dan tot 11:00-11:30 op bed liggen. Heerlijk!
Als we echt niks hoeven dan wordt het meestal wel 9.00/9.30 De kids zijn meestal tussen 7.00 en 8.00 wakker maar komen dan nog gezellig bij ons in bed, tv kijken. Heerlijk die momentjes samen.