Als ik moet werken 6.00 Dan ga ik er half 7 uit en om 6.50 de deur uit. Als ik vrij ben, gaat er geen wekker. Maandags studeer ik en dan gaat de wekker om 10u. Moet dan van 13u tot 22u naar school. Bij late diensten zet ik ook geen wekker. Vaak ben ik rond 9u wakker, helaas, maar dat is het ritme geworden met de vroege diensten.
Doordeweeks gaat hier de wekker om half 7 in het weekend gaat'ie niet. Zijn we meestal rond half 8, 8 uur wel wakker. Ik werk niet, maar zorg 's ochtends dat de ontbijttafel is gedekt en dan ontbijten we samen.
Als het kind niet naar de psz hoeft gaat er geen wekker. Die kleine is mijn wekker en die komt rond 09:00/09:30. Nu gaat hij vanaf komende maandag naar de basis dus dan zal het om 07:00 zijn,dan eerste mijzelf aankleden/optutten etc. Die kleine maak ik wakker rond 07:30. Dus best even wennen straks. Goodbye uitslapen
Mijn wekker staat op 6:50, mijn dochter gaat echter al om 6:30 af Dus als ik al lang en breed beneden zit hoor ik dat ding weer gaan. En stug blijven zetten...
Ik heb geen wekker en verslaap me nooit. Nou ja een keer werd ik pas Net voor 8 wakker en moest 9 uur werken en 2 kinderen aankleden en wegbrengen . Verder nooit verslapen. Heb kinderen die tussen half 7 en 7 altijd wakker zijn. Soms eerder. Dochter slaapt soms tot 8 uur maar dan wel in de winter.
Mijn wekker gaat om 04.45 uur (drie dagen in de week) ik werk ver van huis en begin om 06.30 uur en ben dan om 16.00 uur klaar.
Ma, wo en vrij: half 7 (M. moet dan om half 9 op school zijn) Di en do: kwart over 6 (I. moet dan ook naar 'kdv, want ik werk dan) Za en zo gaat de wekker niet, maar dan zijn de kindjes ook altijd om half 7 (of eerder) wel wakker. Overigens zijn we eigenlijk altijd wel wakker voordat de wekker gaat, we zetten hem alleen voor de zekerheid.
Op werkdagen gaat de wekker tussen 06:30 en 07:00u. De ene keer moet ik beginnen om half 9 en de andere keer rond 9u Als ik vrij ben, dan zet ik geen wekker, dan wacht ik tot de wekker in de andere kamer "afgaat"
Te vroeg ma-di-do om 6:00 uur overige dagen ben ik vrij en dan zijn de kids ergens tussen 06:30 en 7:30 wakker
Mijn wekker gaat om 07.10 uur. Ga dan douchen,aankleden,haren,make-up en om 07.30 maak ik de kids wakker. Met zijn 4 tjes eten we beneden en om 08.15 gaan we richting school.
Op de dagen dat ik vrij ben en dus gewoon lekker thuis op mijn kindje pas dan is zij ook mijn wekker. Gemiddeld tussen 8 en 9 dat ze wakker word. Dit is trouwens ook op de dagen dat ik een avonddienst werk want dan hoef ik pas om 14.00 uur op mijn werk te zijn. Heb ik bij uizondering een vroege dienst dan gaat mijn wekker om 5.45 uur en dan maak ik haat om 6.00 uur wakker. Om 6.20 uur ga ik de deur uit om naar mijn werk te gaan
Hier maakt ie om 06.45u herrie en in het weekend zijn de kindjes onze wekker Toen ik nog op de sorteer zat bij de post enkele weken terug was het 05.30u.
Ik ga mijn man voor gek verklaren bij al deze tijden zeg Die gaat namelijk om 4:45 uur het bed uit, om op 6:30 uur het huis te verlaten en binnen 5 minuten op het werk te zijn Valt dan nog wel te doen voor hem, maar sinds de zwangerschap sta ik ook iedere ochtend met hem op omdat ik niet meer kan slapen Voor de kids gaat de wekker (doordeweeks als er geen vakantie/vrije dag is) om 7 uur. School begint wel pas om 8:45 uur en wij hebben alleen maar 100 meter te lopen maar die twee hebben hun tijd altijd wel nodig om goed op gang te komen
Zit nu in mijn verlof. Normaal gaat om 6 uur de wekker en kom ik er ca. 6.15 uur uit. Nu ik met verlof ben, zet ik geen wekker, maar mijn zoontje wordt tussen 6.45 en 7.45 uur wakker.
Deze week om 5.45, omdat mijn man in de dagdienst werkt en om 7.00 uur moet beginnen. Hij gaat om 6.30 weg. Als ik geluk heb kan ik blijven liggen tot 7.00 uur, afhankelijk van hoe laat de meiden wakker worden. Als mijn man in de avond- of nachtdienst werkt gaat er geen wekker, maar de oudste is toch nooit later dan 7.00 uur wakker.
door de weeks gaat mijn wekker om 6.30 en om 6.45 ga ik eruit. mn man is er dan al uit en haalt daymian uit bed en ik neem alyssa mee naar beneden. daar eten we met zn allen en dan gaat mn man naar zn werk en ik ga ons klaar maken voor school (en werk/oppas op de dagen dat ik moet werken) liefs doris