De wekker van vriendlief gaat voor het eerst om 7:10, daarna om half 8. Ik hoor de eerste keer al en moet hem dan vaak wakker maken omdat hij het zelf niet hoort . Ik word er hoe dan ook wakker van, maar blijf lekker doezelen tot een uur of 8. Dan gaat hij de deur uit en ik mijn bed uit.
Meestal rond 7.15. En anders 7.30 mijn gratis wekker ( dochter) Vriend rond 5 uur als hij hier is. Moet om zes uur beginnen. Maar in elk geval altijd te vroeg. Hou van lang uit slapen is een hobby die zelden uit komt haha.
Hier gaat de wekker om 6.00 uur en onze zoon word er tegen 6.15//6.30 uur uitgehaald. Mijn vriend vertrekt om 6.45 uur naar zijn werk en ik om 7.00 uur. Op de dagen dat ik thuis ben is meneer meestal tegen 8.30 uur wakker.
Op werkdagen gaat mn mans wekker om 6.45 en de mijne 10min. later. Op vrije dagen en weekend dagen hangt het af wanneer ze wakker wordt. Op z'n vroegst 7.30 maar de laatste tijd wordt ze vaak om 9 uur wakker! I like!
Hier gaat de wekker om half 6 als ik moet werken (4 dagen per week). Ik moet om 8 uur op mijn werk zijn, mijn werk is op 5 minuten rijden. Opzich sta ik dus best vroeg op. Maar ik moet in mijn eentje wel 2 kids klaarmaken en te eten geven en zelf eten. En daarna ze naar het kdv brengen. Dus als ik op mijn werk ben heb ik voor mijn gevoel er soms al een werkdag op zitten. En dat terwijl ik en de kids altijd s'avonds douchen. Gelukkig is in de weekenden mijn man thuis en kan ik wat langer slapen en lekker s'ochtends kan douchen.
Wij werken allebei in de zorg. Onze wekker gaat daarom 's morgens eigenlijk nooit. Ik werk vanaf 12 uur, 14.30 of 16.30. Heerlijk! Geen ochtendstress hier.
Mijn man zijn wekker gaat ergens tussen 3 en 4 (die hoor ik echter nooit dus zal in coma nog liggen hihi) die van mij gaat om 7 uur maar ben altijd uit mezelf iets vroeger wakker en zet hem dan uit (ik sta om 08.15 op school zodat ie 08.20 in de klas zit en school meteen om 08.30 kan beginnen
Als ik moet werken om 7:15 al zal dat dalijk als ik weer moet beginnen met werken wel eerder worden ivm onze dochter.. Ik moet om 9 uur beginnen met werken
Mijn wekker is mijn dochter en dat is tussen 08:30 en 09:30 en daar kan ik nu nog heerlijk van genieten en dat doe ik! Totdat ze naar de psz moet straks.
Op werkdagen 6.30 uur en op mijn vrije dagen is mijn zoontje mijn wekker. Maar nu gaat zoonlief over 3 weken naar school en is hij al 2 keer wezen wennen dus ook op mijn vrije dagen gaat nu de wekker om 6.30 uur. Alvast wennen aan het schoolritme. Poehhh zo jammer dat ik straks niet meer kan blijven liggen!
Op maandag om7:30. Dinsdag maakt zoonlief me wakker. Woensdag om 7:30. Donderdag en vrijdag ook 6:30. Weekend op mijn opstaan dag tussen half 8 en half 9. En anders rond 7 uur half 8.
Ik sta om 6.30 uur op en ga meestal eerst douchen, daarna haal ik de oudste uit bed en maak ontbijt klaar en ontbijten we. Mijn vriend komt dan ook naar beneden. Nadat ik klaar ben met onrbijten, haal ik de jongste uit bed ( die ik dus echt moet wakkermaken haha) en geef hem de fles. Mijn vriend brengt de oudste meestal naar school dus dat is wel erg prettig.
6:15. En de kinderen zijn daar zo aan gewend dat we in het weekend ook zo rond 6:30 wakker worden gemaakt
Hier tussen 07.00 en 07.30 We wonen tegenover school dus we gaan pas 08.25 de deur uit.. Mijn man staat om 6 uur op maar goed die werkt dan ook van 7 tot 16.00
Als ik moet werken gaat de wekker om 07.00. Anders zet ik geen wekker en worden dochter en ik rond 10.00 wakker. Manlief zet de wekker om 08.00.
Die van mijn man om 5 uur en die van mij verschillend, op ma en do om 7.15 omdat dan de oudste naar de psz gaat, en verder plan ik vaak de eerste klant rond 10 uur
Ma t/m vrij om 07:15. Deze week staat er voor mij nog geen wekker. Kids hebben nog 1 weekje vakantie. Man gaat er 4 dagen in de week om 06:15 uit.
5.15 , dan smeer ik mijn man zijn brood en laat hij.de hond uit, 6.15 vertrekt hij.en half 8 haal ik mijn mannetje uit bed, maar die is vaak al eerder wakker! In het weekend is Levi meestal 8 uur half 9 wakker en dan staan we op!
ligt aan mn dienst. Vroege dienst gaat de wekker om 4:45 uur en ga ik tussen 5:15 en 5:30 weg (ligt aan welk object) Bij late dienst meestal rond 9:00 uur wakker. Hier geen kids maar wel 2 honden die me wakker maken rond die tijd.