Hallo Dames! Ik ben voor mijn dochtertje op zoek naar zo'n stoffen reiswiegje voor een pop. Heeft iemand een idee waar ik dat zou kunnen kopen? Voor mijn gevoel heb ik de voor de hand liggende zaken bij mij in de buurt al gehad: Bart Smit, Hema, Intertoys Alvast bedankt voor eventuele tips! Oja, nog even een voorbeeldplaatje:
grappig zeg, ik heb er toevallig dit weekend zelf 1 gemaakt voor mijn meisje en blij dat ze ermee was!
nog even de andere kant (sorry , dus geen tips waar je ze kunt kopen maar misschien ben je zelf ook handig?)
die van jou afbeelding verkopen ze trouwens hier: Poppen-winkel: poppen, poppenwagens en poppenhuizen:oppen::Götz poppen::Götz accessoires::Götz accessoires - Poppen reiswieg
Wauw, die is echt supermooi zeg! Waar zit jouw winkel Nee helaas ben ik totaal niet handig, dus dat gaat hem niet worden haha. We vieren a.s. zondag nog een verlate sinterklaas dus ik kan hem niet meer via internet bestellen, ik heb te laat bedacht wat ik wilde kopen voor mijn dochtertje helaas. Plurkie, bedankt voor die tip! Dat is wel een goed idee, super!
Ahhh.... ik kan hem nog steeds niet vinden! Ook de Blokker had het niet Vanmiddag nog een allerlaatste poging, iemand nog ideeën welke winkel ik kan proberen??
he wat vervelend. ik ga nog even met je meedenken. intertoys bart smit heb je online ook al gezocht? action euroland marskramer helaas verder kom ik ook niet
Bedankt voor jullie reacties! Internet is inderdaad een goede optie, alleen het punt is dat ik hem morgen al nodig heb! We vieren verlate Sinterklaas en ik heb te laat bedacht dat ik die reiswieg wilde kopen. Marskramer ben ik geweest, net als intertoys en bart smit. Ahhhhh...! Kruidvat dus! Snel straks rennen naar de Kruidvat, wie weet heb ik nog mazzel en ligt er nog 1. Heel erg bedankt voor die tip!