telefoon voor kleuter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamavanmeisje, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Bestaat er een telefoon die geschikt is voor een kleuter?
    Met een stuk of 4, simpele knoppen er op?

Nee schrik maar niet, het is niet de bedoeling dat mijn kind iedereen zomaar op belt ;). Ik dacht alleen; stel dat er een keer iets ergs gebeurt moet ik haar dan niet leren om 112 te bellen?

hoe doen jullie dit?
    buren; zijn vaak niet thuis + ze krijgt de voordeur niet zelf van het slot
    mijn telefoon; is een iphone, best ingewikkeld en ligt nooit op een vast plek :p

2. adi

adi Niet meer actief

Een thuistelefoon? ;)

Wij hebben gewoon een thuistelefoon, met duidelijke knoppen met getallen en een groene knop om te bellen.

3. mamavanmeisje

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Bedankt voor het reageren Adi. Ik heb geen huistelefoon en ik vind het ook fijn als ze het mee kan nemen (bv als ze volgend jaar naar haar vader moet vanwege een startende omgangsregeling).

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik zou eens bij een mobiele telefoon winkel binnenlopen?
    Of een oud modelletje via mp?

5. mamavanmeisje

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Romy zoiets zoek ik inderdaad. Ik vind 'm alleen wel erg duur... 70 euro

6. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
  7. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Er bestaat voor de Iphone de "Lief"-app.
    Deze verschijnt als hartje tussen al je apps en daar kun je een telefoonnummer aan koppelen. Mijn mans nummer staat daarop. Oudste zoon weet dat dat papa bellen is.
    Druk op hartje en druk op OK. Een alarmnummer zou ik er niet aankoppelen ivm perongeluk bellen.

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dit dus, er zijn hele handige en simpele apps voor. Werkt prima!

9. biseco

biseco Actief lid

5 apr 2006
    315
    39
    28
    omgeving rotterdam

Dit lijk mij heel handig. Is er ook app voor android?

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb ook een iphone maar mijn dochter van 3 kan daar gerust mensen mee opbellen hoor... ze is er slimmer mee dan ik...

11. mamavanmeisje

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    een app is leuk voor hier in huis (bedankt voor de tip) maar ik ga straks (over een paar mnd) echt niet mijn eigen iphone meegeven hoor! Ik zoek nog even verder...

12. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Als je er niet uitkomt met bovenstaande telefoons: kun je je kindje niet gewoon leren hoe het werkt om 112 te bellen? Dat kan door alle toetsbeveiligingen heen, bij elk toestel. Mijn oudste heeft dat laatst toen hij bijna 4 was vrij makkelijk geleerd: als je alleen bent met papa of mama en je zusjes; en papa of mama heeft een ongeluk gehad en kan niet meer tegen je praten, dan pak je de huistelefoon of mama's/papa's gsm en druk je op 1-1-2 en dan op groen.

We hebben een paar keer geoefend met een oude telefoon zonder batterij en hij snapt het prima. Kent ons adres uit z'n hoofd en weet waar de sleutel ligt zodat hij die zonodig door de brievenbus kan overhandigen als het hem zelf niet lukt om open te doen. Ik hoop niet dat we het ooit nodig hebben, maar you never know...

13. Antra

Antra Niet meer actief

Deel Deze Pagina