Bestaat er een telefoon die geschikt is voor een kleuter? Met een stuk of 4, simpele knoppen er op? Nee schrik maar niet, het is niet de bedoeling dat mijn kind iedereen zomaar op belt . Ik dacht alleen; stel dat er een keer iets ergs gebeurt moet ik haar dan niet leren om 112 te bellen? hoe doen jullie dit? buren; zijn vaak niet thuis + ze krijgt de voordeur niet zelf van het slot mijn telefoon; is een iphone, best ingewikkeld en ligt nooit op een vast plek
Een thuistelefoon? Wij hebben gewoon een thuistelefoon, met duidelijke knoppen met getallen en een groene knop om te bellen.
Bedankt voor het reageren Adi. Ik heb geen huistelefoon en ik vind het ook fijn als ze het mee kan nemen (bv als ze volgend jaar naar haar vader moet vanwege een startende omgangsregeling).
Marktplaats.nl - Senioren telefoon Easy 5 - Mobiele telefoons | Overige merken Deze link is van mp maar hier bij de tel hebben ze m ook. Oké het is een senioren telefoon en de andere link spreekt mij persoonlijk meer aan. Maar deze is ook makkelijk bedienbaar...
Er bestaat voor de Iphone de "Lief"-app. Deze verschijnt als hartje tussen al je apps en daar kun je een telefoonnummer aan koppelen. Mijn mans nummer staat daarop. Oudste zoon weet dat dat papa bellen is. Druk op hartje en druk op OK. Een alarmnummer zou ik er niet aankoppelen ivm perongeluk bellen.
ik heb ook een iphone maar mijn dochter van 3 kan daar gerust mensen mee opbellen hoor... ze is er slimmer mee dan ik...
een app is leuk voor hier in huis (bedankt voor de tip) maar ik ga straks (over een paar mnd) echt niet mijn eigen iphone meegeven hoor! Ik zoek nog even verder...
Als je er niet uitkomt met bovenstaande telefoons: kun je je kindje niet gewoon leren hoe het werkt om 112 te bellen? Dat kan door alle toetsbeveiligingen heen, bij elk toestel. Mijn oudste heeft dat laatst toen hij bijna 4 was vrij makkelijk geleerd: als je alleen bent met papa of mama en je zusjes; en papa of mama heeft een ongeluk gehad en kan niet meer tegen je praten, dan pak je de huistelefoon of mama's/papa's gsm en druk je op 1-1-2 en dan op groen. We hebben een paar keer geoefend met een oude telefoon zonder batterij en hij snapt het prima. Kent ons adres uit z'n hoofd en weet waar de sleutel ligt zodat hij die zonodig door de brievenbus kan overhandigen als het hem zelf niet lukt om open te doen. Ik hoop niet dat we het ooit nodig hebben, maar you never know...
Deze kindertelefoon is een stukje goedkoper q9m - kind mobiele telefoon met google map link CE RoHS - EUR Ze hebben regelmatig een aanbiedingen dat je geen verzendkosten betaald en heb er een keer wat besteld om te testen en ze leveren netjes