Ik zit met het volgende probleem: Mijn meisje past van Pampers (New Born) qua maat nog niet nr. 4, maar nr. 3 kan de urine van heel de nacht (ze slaapt al tijden heerlijk 12 uur achtereen door) dus niet meer aan. Hij zit dan zo vol dat hij gewoon door gaat lekken... Ik dacht dat de Baby Dry van Pampers dan wel een oplossing zou zijn, maar het zal wel aan mij liggen, maar die kunnen de urine van overdag zelfs maar amper aan...die lekken hier dus helemáál door! Kunnen duidelijk een stuk minder nog absorberen dan de New Born? Heeft iemand dezelfde ervaring opgedaan? Of weet iemand welk merk luiers meer urine aankunnen?
Ik weet niet hoe zwaar dat je dochtertje is maar vorrige maand ben ik begonne met nummer 4 aan te doen zit wel wat hoog maar voor de rest zit hij goed en het bedje blijft droog
elke keer als ik merkte dat maddox vaak een natte plek had ging ik gewoon naar een maatje groter. hij heeft nu maat 4 van pampers en die passen heel goed. jouw baby is nu 5 maanden. als die pamper iets te hoog zit geeftt het toch niet? groeit er heel snel in
hij had maat 4 ook al met bijna 5 maanden. hoe zwaar is je kindje? ik denk dat je toch naar een maatje groter zou moeten
Mijn ervaring is dat het heeeeel erg verschilt per kindje. Bij onze oudste bevielen de pampers op een gegeven moment echt niet meer. We zijn toen overgestapt op huggies. Ook daarbij was de periode "tussen de maten" soms lastig. Iza had ook periodes waarin ze even heel veel plaste 's nachts. Op de moeilijkste momenten heb ik wel eens een maandverband van Kotex bij de luier ingelegd. Dat hield tenminste echt veel vast.
inderdaad maatje groter aan, goed straktrekken. Eventueel een maandverbandje erin of een inlegstrip oid..
ik had hetzelfde en ging dan ook een maat groter.. maar merkte bij de nacht de de luier omkrulde aan de bovenkant door de hoeveelheid plas... dus nog nat... overgestapt op de luiers van c1000 en die bevallen perfect.. komen als beste uit de test samen met de pampers... en er zit 2 keer zoveel in!! en daarmee is hij nooit meer nat..
Probeer de baby dry eens... bij de new baby heb ik ook al eens problemen gehad dat het de hoeveelheid spuitpoep niet aan kon (betrof in mijn geval de maat 2), maar met de baby dry van pampers heb ik dat nog niet gehad.
Hier het zelfde probleem, ook met baby dry nr 3, nr 4 is te groot want hij is ruim 6 kg en nr 2 is te klein. Ik lees even mee miss. idd c1000 eens proberen...
hoi wij hebben ook het probleem snachts ze krijgt om 22 uur schone broek en slaapt tot 730 dus 9,5 uur. Ze heeft maatje 3 aan en maatje 4 is nog veels te groot. overdag gaat het goed.
Onze dochter zit ook altijd al vrij snel voor de nacht in een maatje groter. Ze heeft nu maatje 3 van baby dry overdag en en 's nachts al een hele lange tijd maatje 4. Als we weer een maatje groter gaan in de nacht, dan moeten de plakstrips altijd helemaal over elkaar heen, want anders past het niet, maar zo blijft ze wel droog tot de volgende ochtend. Hij zit dan wel vreselijk vol, maar kan het dan nog net aan.
Ik heb Gijs nog steeds in maat 3 kruidvat-luiers zitten.. Die gaat 's avonds rond 21.30 om z'n kontje en haal ik er tussen 7.30 en 8.00 af.( ongeveer 10 uur aan dus).. Ik heb nog niet mee gemaakt dat ie 's ochtend door gelekt is...
Wij hebben al vanaf dat mijn zoon 5 maanden was Pampers Active Fit. Daarmee heb ik nog maar 1 of 2 ongelukjes gehad (en toen had zoonlief wel heel erg veel drinken op). Over het algemeen ben ik daar mee tevreden.
Wat raar eigenlijk dat ik dit soms lees. Hier een pamperfan en mijn dochter drinkt echt heeeeel veel en vooral smorgens is het een overvolle luier waar je een ruit mee kan ingooien zo zwaar gewoon maar is nog nooit doorgelekt. Vraag me af hoe dit dan kan. Mevrouwtje slaapt snachts ook alsof ze bezig is in six flaggs dus ligt absoluut niet stil.
Ik gebruik de aldi luiers maatje 3 nog. Het valt me op dat de luier hier 's nachts nooit echt heel vol zit maar overdag juist des te meer. Volgens mij vallen deze ietsje ruimer dan de pamper luiers.
Dat probleem hadden wij ook, en wij zijn overgestapt naar Huggies en nu geen enkel probleem. Helemaal tevreden mee..
Hier ook de baby dry van pampers en die bevallen super. Soms zit die zo vol dat ik niet snap dat ze nog zo droog is zelfs haar billetjes voelen dan heel droog. New baby vond ik ook echt niet fijn, ook een paar keer doorgelekt.
Wij gebruiken voor de nacht Huggies maatje 5, omdat Pampers bij Bas ook altijd doorlekken aan de voorkant (buikslapertje). Huggies zitten wat hoger en bevallen ons prima! Overdag gebruiken we Pampers maat 4.