Pamper kan hoeveelheid urine niet aan, help!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fnoepie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fnoepie

Fnoepie Actief lid

25 nov 2008
    184
    0
    0
    Allround medewerkster dierenasiel
    Ik zit met het volgende probleem:
    Mijn meisje past van Pampers (New Born) qua maat nog niet nr. 4, maar nr. 3 kan de urine van heel de nacht (ze slaapt al tijden heerlijk 12 uur achtereen door) dus niet meer aan. Hij zit dan zo vol dat hij gewoon door gaat lekken...:(
    Ik dacht dat de Baby Dry van Pampers dan wel een oplossing zou zijn, maar het zal wel aan mij liggen, maar die kunnen de urine van overdag zelfs maar amper aan...die lekken hier dus helemáál door! Kunnen duidelijk een stuk minder nog absorberen dan de New Born?:(

Heeft iemand dezelfde ervaring opgedaan? Of weet iemand welk merk luiers meer urine aankunnen?

2. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik weet niet hoe zwaar dat je dochtertje is maar vorrige maand ben ik begonne met nummer 4 aan te doen zit wel wat hoog maar voor de rest zit hij goed en het bedje blijft droog

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

elke keer als ik merkte dat maddox vaak een natte plek had ging ik gewoon naar een maatje groter. hij heeft nu maat 4 van pampers en die passen heel goed.

jouw baby is nu 5 maanden. als die pamper iets te hoog zit geeftt het toch niet? groeit er heel snel in

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hij had maat 4 ook al met bijna 5 maanden. hoe zwaar is je kindje? ik denk dat je toch naar een maatje groter zou moeten

5. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Mijn ervaring is dat het heeeeel erg verschilt per kindje. Bij onze oudste bevielen de pampers op een gegeven moment echt niet meer. We zijn toen overgestapt op huggies. Ook daarbij was de periode "tussen de maten" soms lastig. Iza had ook periodes waarin ze even heel veel plaste 's nachts. Op de moeilijkste momenten heb ik wel eens een maandverband van Kotex bij de luier ingelegd. Dat hield tenminste echt veel vast.

6. skatje22

skatje22 Actief lid

16 sep 2006
    197
    0
    0
    Ik deed dan altijd een maatje groter maar alleen 's nachts.

7. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    inderdaad maatje groter aan, goed straktrekken. Eventueel een maandverbandje erin of een inlegstrip oid..

8. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    ik had hetzelfde en ging dan ook een maat groter.. maar merkte bij de nacht de de luier omkrulde aan de bovenkant door de hoeveelheid plas... dus nog nat... overgestapt op de luiers van c1000 en die bevallen perfect.. komen als beste uit de test samen met de pampers... en er zit 2 keer zoveel in!! :D en daarmee is hij nooit meer nat..

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Probeer de baby dry eens... bij de new baby heb ik ook al eens problemen gehad dat het de hoeveelheid spuitpoep niet aan kon (betrof in mijn geval de maat 2), maar met de baby dry van pampers heb ik dat nog niet gehad.

10. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Hier het zelfde probleem, ook met baby dry nr 3, nr 4 is te groot want hij is ruim 6 kg en nr 2 is te klein. Ik lees even mee miss. idd c1000 eens proberen...

11. p1982

p1982 Niet meer actief

hoi

wij hebben ook het probleem snachts
    ze krijgt om 22 uur schone broek en slaapt tot 730 dus 9,5 uur.

Ze heeft maatje 3 aan en maatje 4 is nog veels te groot.

overdag gaat het goed.

12. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Onze dochter zit ook altijd al vrij snel voor de nacht in een maatje groter. Ze heeft nu maatje 3 van baby dry overdag en en 's nachts al een hele lange tijd maatje 4. Als we weer een maatje groter gaan in de nacht, dan moeten de plakstrips altijd helemaal over elkaar heen, want anders past het niet, maar zo blijft ze wel droog tot de volgende ochtend. Hij zit dan wel vreselijk vol, maar kan het dan nog net aan.

13. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb Gijs nog steeds in maat 3 kruidvat-luiers zitten..
    Die gaat 's avonds rond 21.30 om z'n kontje en haal ik er tussen 7.30 en 8.00 af.( ongeveer 10 uur aan dus)..
    Ik heb nog niet mee gemaakt dat ie 's ochtend door gelekt is...

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Wij hebben al vanaf dat mijn zoon 5 maanden was Pampers Active Fit. Daarmee heb ik nog maar 1 of 2 ongelukjes gehad (en toen had zoonlief wel heel erg veel drinken op). Over het algemeen ben ik daar mee tevreden.

15. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat raar eigenlijk dat ik dit soms lees.
    Hier een pamperfan en mijn dochter drinkt echt heeeeel veel en vooral smorgens is het een overvolle luier waar je een ruit mee kan ingooien zo zwaar gewoon maar is nog nooit doorgelekt.
    Vraag me af hoe dit dan kan.
    Mevrouwtje slaapt snachts ook alsof ze bezig is in six flaggs dus ligt absoluut niet stil.

16. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik gebruik de aldi luiers maatje 3 nog. Het valt me op dat de luier hier 's nachts nooit echt heel vol zit maar overdag juist des te meer. Volgens mij vallen deze ietsje ruimer dan de pamper luiers.

17. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Dat probleem hadden wij ook, en wij zijn overgestapt naar Huggies en nu geen enkel probleem. Helemaal tevreden mee..

18. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.424
    447
    83
    Limburg
    Hier ook de baby dry van pampers en die bevallen super. Soms zit die zo vol dat ik niet snap dat ze nog zo droog is zelfs haar billetjes voelen dan heel droog. New baby vond ik ook echt niet fijn, ook een paar keer doorgelekt.

19. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij gebruiken voor de nacht Huggies maatje 5, omdat Pampers bij Bas ook altijd doorlekken aan de voorkant (buikslapertje). Huggies zitten wat hoger en bevallen ons prima!

Overdag gebruiken we Pampers maat 4.

20. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik vind de pampers ook niks.. ik gebruik nu de kruidvat luiers en dat is al een stuk beter!

Deel Deze Pagina