Hoi meiden, Onze meid (3 jaar) heeft heel erg dun haar, nu weet ik ook wel dat ik niet opeens dikker haar te voorschijn kan halen. Maar hebben jullie nog tips, het groeit ook gewoon niet zo snel. Ik heb het pas weer even laten knippen (puntjes).....kan het ook komen omdat ze eigenlijk elke dag wel een staartje (of twee, of knotjes) in heeft? Het lijkt ook wel dat ze regelmatig flink wat haar verliest!?
Jill heeft ook nog niet zo gek veel haar. boven op bijvoorbeeld is het nog lang niet zo lang als in haar nek... die haren boven op zijn ook nog niet geknipt, dit duurt denk ik zeker nog wel een jaar maar hier wil ze geen staartjes, heel soms wel of een klipje. en d'r haar is ook best wel dun dus daar weet ik niet zoveel van
Ik had als 3 jarige gemilimeterd haar voor 1 keer. In groep 1 liep ik met punk en daarna heeft m'n moeder het laten groeien. Ik heb nu een bos met haar waar ik niks mee kan. Maar of dat komt door het kortwieken?
Het kan dikker worden,maar als het in de familie zit,dan blijft het dun. Mijn oudste is 5.Heeft sinds dat ze een baby is dun haar,waar ik niets mee kan. Alle staartjes liggen binnen no time eruit.En het is statisch.
Mijn dochtertje heeft ook dun haar. De eerste 2,5 jaar was het echt van dat vlas, daarna werd het beter. Het scheelt dat ze krullen heeft gekregen sinds vorig jaar zomer, dus met zo'n krullenbol lijkt het een stuk meer.
je haar veranders 1 x in 7 jaar en wij zien veel in salon kinderen pas na die leeftijd ook meer haar krijgen(ben zelf kapster) nu heeft mijn nichtje van 3 dat ook, begint wel langer te worden maar wel vlazzig. maar je mag al condtioner gebruiken als nodig is en idd ik zou wel x bij punten maar niet te vaak(vooral als t niet hard groeit) t zit in vit b maar waar da allemaal in zit weet ik niet,. succes
De knoop doorgehakt hoor gigi een bob! Helaas was een gedeelte afgebroken, toch door het dragen van staartjes en knotjes. Ze heeft blijkbaar erg gevoelig haar! Nu zo blij, geen irritatie meer