Bijvoeding: diarree. Stoppen of doorgaan?

Discussie in 'Voeding' gestart door Lot1909, 13 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lot1909

Lot1909 Actief lid

3 nov 2012
    152
    15
    18
    NULL
    NULL
    Onze zoon is ruim 5 maanden en sinds vorig weekend zijn ze begonnen met het proeven van groentenhapjes. Dit ging zat t/m woe erg goed. 3 dgn worteltjes en twee dgn bloemkool. Hij smulde ervan.
    Gister was hij al de hele dag niet in z'n hummetje. En 's middags gruwelde hij van het hapje (bloemkool).
    Ook liet hij de hele dag halve flessen staan. Hij is dus niet helemaal fit. Sinds gisteravond heeft hij ook veel poepluiers. Dun...

Vandaag geen groentenhapje gegeven: even de darmen met rust laten, zegt mijn gevoel.

Of moet ik juist doorzetten? En moeten de darmen gewoon wennen en moet ik groenten blijven geven? En moeten we er even 'doorheen' ?

Alvast bedankt!

2. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Kan van de hapjes komen want dat is even iets totaal anders voor de darmen die er misschien nog niet helemaal klaar voor zijn. Maar misschien krijgt hij wel tandjes? Daarvan kunnen ze ook dunne luiers krijgen.

3. Lot1909

Lot1909 Actief lid

3 nov 2012
    152
    15
    18
    NULL
    NULL
    Hij heeft al tandjes. Bij 4 mnd al. Zouden er meer kunnen komen.

Maar de vraag is: even time-out qua groenten of juist doorgaan?

4. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Ik zou even stoppen en straks weer verder gaan. Hem Ff de tijd geven om weer tot rust te komen.

5. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Ik zou even stoppen. Geef zijn darmen wat rust en probeer het over een week of twee weer.

Deel Deze Pagina