Waar kijkt jullie kind naar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1, 23 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ja ja ik weet het tv kijken is te veel prikkels bla bla bla. Ik ben het er mee eens maar af en toe eens gezellig samen tv kijken geniet daan helemaal van.

Helemaal als Dora op tv komt begeint hij te gillen in zijn handen te klappen en hij ligt helemaal in een scheur de teletubbie is huilen geblazen.

Wat vind jou kindje geweldig?

2. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Emiel kijkt naar alles wat beweegt. De babygym en het mobiel in de box zijn leuk. De vallende blaadjes van de bomen zijn interessant. Maar het allerleukst vindt hij de vissen in ons aquarium. 's Avonds rond etenstijd (het moeilijke uurtje) de wipstoel voor het aquarium, Emiel erin en hij is ruim een half uur zoet. We horen hem wel wat praten en plezier maken maar hij is niet vervelend. Na een fles heb ik de tv nog weleens aan maar dat kan hem nog niet zo boeien.

3. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Als ik mijn handen vrij wil hebben zet ik hem wel es voor de tv.. Bumba vind ie super, verder: Dora, De wereld is mooi en de teletubbies

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin houdt niet van tv. Hij kijkt soms heel even sesamstraat. Hij kijkt idd meer naar de bomen, de poezen, de zon (hoe t zonlicht valt) etc..

5. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik heb hier thuis babytv en dat vind ze geweldig , ze herkent de liedjes en danst dan gezellig mee ...

6. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ze word helemaal gek als ze het liedje van Bumba hoort.
    Die is toch wel haar favoriet! :)

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    tamer vind de teletubbies. sesamstraat en alle andere kinderprogramma´s. hij zit er echt geintereseerd naar te kijken.

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    ALS Vigo al even televisie kijkt, dan zetten we baby tv op.
    Dit doe ik alleen als ik echt even mijn handen vrij moet hebben.
    Hij vindt het helemaal geweldig! Enige nadeel is, dan ik vervolgens 3 dagen met het liedje 'De Hokey Pokey' in mijn hoofd zit :)

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Teun kijkt ook babytv helemaal geweldig.....en ook als hij wakker is de teletubies......
    als we het toevallig door hebben smiddags nog wel eens sesamstraat en dan vooral bert en erni en elmo.....

10. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Daan vindt alles wat op tv is reuze interessant, daarom laten we hem niet te vaak kijken. Hooguit naar Sesamstraat als hij rond die tijd wakker is. Mijn screensaver met gekleurde visjes, op mijn pc, vindt hij ook geweldig.

Groetjes, Wendy

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ook hier is de screensaver met de visjes je van het........

12. Mamary

Mamary Actief lid

20 jan 2007
    291
    0
    0
    Student
    Zuid Holland
    mijn baby vindt zijn vuist reuze interessant. kan er mi nu ten lang naar blijven kijken en leuke geluidjes naar maken..

was het levenmaar zo simpel :)

13. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Jah hier ook bumba gek :)
    Ik heb een muurschildering op kaye zijn kamer laten maken maar hij is er na 2 maanden nog helemaal gek op!

En als die het liedje hoort vliegt die naar de tv!

Opzich vind kaye alles wel leuk

14. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Baby Einstein.

Komt niet op TV maar heb ik gedownload.

Helemaal ontwikkeld voor babietjes tot 1 jaar. Ze schijnen er slimmer van te worden :)

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Isabella vindt Tullie van Babytv echt heel erg leuk.

Het is trouwens onzin om je kindje te weren van Tv. Het zijn kinderen van deze tijd, de 21e eeuw, dus om ze dan op te voeden als hoe onze opa's en oma's zijn opgevoed vind ik zielig.

Gewoon een juiste balans zoeken.

16. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

hier teletubbies...ze hoeft dat zonnetje maar te horen lachen en ze begint ook mee te doen :)
    ook sinds een paar dagen vind ze het zandkasteel wel interesant.

17. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Waarom zielig?
    En dat ze nu geen tv kijken wil toch niet zeggen dat dat over een paar jaar ook nog het geval is?
    Wij hebben nu geen tv, we keken nooit en voor onze zoon vind ik het ook nog niet nodig. Over een paar jaar misschien, maar dat bekijken we dan wel weer...

Hier is de draaiende wasmachine trouwens helemaal favoriet. Verder de blaadjes aan de bomen en wapperend wasgoed aan de lijn buiten.
    Heerlijk om te zien hoe hij daar in op kan gaan.

18. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Mijn mening is ook dat een kind niet al te veel tv moet zien, maar dat bedoel ik ook meer zodra ze ouder worden en zelf allelij zenders voorbij gaan. Ik merk het ook aan mijn oudste dat het best soms te geprikkelt is.

Maar even tv kijken en voor zo,n kleintje is het speciaal gemaakt de baby, dreumes en kleuter filmpjes.
    Hier word Cecile ook wel eens voor de tv gezet nu heb ik babytv en vooral met de beschilderde eieren waar 1 na een zich moet vermomen zoals de opdracht luid, is hier de kleine helemaal op de tv gefikseerd.
    Verder kijkt ze ook echt veel liever naar de poezen en de hond en buiten vind ze echt helemaal geweldig

19. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Teletubbies, nijntje, wawa's, zandkasteel, allemaal favo hier ;)

Baby einstein heb ik ook een dvd van, maar dat kan haar niet echt interesseren!

20. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    De tubbies, piet piraat, de wawa's en ze is helemaal gek van de muziek van K3 :(

Deel Deze Pagina