heey hallo, Was eens even nieuwschierig hoeveel fastfood-junkies en snoep/snaai/chips junkies hier zijn... Ik probeer beetje te lijnen namelijk, maar ben zo gek op lekker eten. 5 dagen aardappelen en groente krijg ik denk ik puisten van grapje. Maar ik neem mezelf iedere dag voor geen koekje, geen snoepje of cake te nemen, en thuis neem ik dat dan ook niet maar als ik ergens ben waariedereen iets neemt tja, kan ik moeilijk achterblijven he En hoevaak eten jullie als maaltyijd of lunch slecht? hier 1x per week s'middags iig (dan zijn me ma en ik naar me schoonmaakhuis gweest en doen we boodschappen even snacken hoort er helemaal bij) en vaak wel 1x perweek (soms 2x)shoarma, chinees of pizza, of patat enz...daarbuiten wel vaak groente, of sla enz.. Sommige mensen eten maar 1x permaand slecht, zou dat niet kunnen lekker eten is echt DE HEMEL hahahah Vertel jullie zonden....
Wij eten 1x in de week wel iets slechts. Patat bijvoorbeeld op een hamburger of een pizza. Het gekke is dan weer wel dat ik overal wel een salade of iets bij maak. Nootje, Chippie dat meestal wel in het weekend. Wel allebei met mate.
Tja wat is slecht, ik eet iig nooit iets van de frietzaak. Kan daar niet tegen sinds mijn maagverwijdering. Maar eet soms wel handje chips en sinds kort ben ik verslaafd aan cambozola 70+ echt heerlijk op een toastje, eet het wel 4x per week
Wij.eten.5.x.per.week.groenten.1x.pasta.en.1.x.patat. van.de.frietzaak.soms.2.x.als.ons.eigen.frituur.schoon.is komen.er.wel.vaker .snacks.is.als.tussendoor.chips.elk.weekend.
Ik eet iedere dag wel iets slechts! Lekkere chocola,bakje chips... 1 keer per week lunch ik bij de KFC of Mac,ik maak iedere week shoarma (zooooooooo lekker..),ik haal regelmatig een frietje met mayo. Maar ik ga vanaf volgende week als de kleine naar de psz gaat sporten! Dan heft dat elkaar een beetje op hè!
*heeft net 4 brosjes, 4 mint choco's en wat dropjes op* Ik heb af en toe van de snoepbuien haha maar savonds eet ik wel vaak chips en ben gek op brie. Doordeweeks heel verschillend met avondeten, meestal 1x per week patat en de rest aardappels of rijstgerechten..
Te vaak, laten we het daarop houden Nu wel al 2 weken aant lijnen, alleen maar fruit/groentes door de week, en in t weekend normaal eten (en 1x ijs van b&j's, die verslaving kan ik gewoon niet weerstaan )
Ik denk wel 2 keer in de week een kroket of friet of zulke dingen. Ben vaak alleen thuis, dus dan kies je snel voor makkelijk . Koekjes en snoep erg weinig, denk 1 koek in de week. Chocolade denk ik een reep per week. O
Sinds mijn laatste dieet let ik wel aardig op. Er zullen we zo'n 25 kilo af zijn gegaan en ik sta het niet toe dat die er weer bij komen. Maar goed ik ben verslaafd aan de napoleon drop ballen! Daarvan eet ik echt zakken in de week. En 1 keer in de week ongeveer frietkraam of pizza ofzo. De rest van de week gewoon koken, zo gezond mogelijk
Valt wel mee denk ik.. maar ik let nogal op mijn gewicht dan ook.. ben erg slank en wil zo blijven (behalve als ik zwanger zou zijn maar dat is logisch). 1 koekje per dag en 1 keer in de week een burgertje.. maar dat is altijd met vis.. ik eet geen vlees.. en een enkele keer een stukje taart als iemand jarig is. Van die snacks krijg ik vaak last van me maag, dus doe het dan toch al amper
Maar het is zo lekker, word er ook echt vrolijk van als ik weet dat ik me die avond helemaal ga volstouwen met Mac,of snack.....
Bijna dagelijks...ben een echte food addict Het is dat ik 3x in de week ga hardlopen,anders was ik denk ik,nog dikker geweest.
Ik snoep best wel veel(dagelijks), en als ik ergens wat drink neem ik ook altijd een gebakje erbij haha. Avondeten doen we nooit slecht op zich, we bestellen nooit pizza, patat zelden, we koken en als we geen zin hebben om te koken word het een soepje met broodje ofzo. Nu ben ik paar weekjes alleen thuis, dan eet ik vaak een maaltijdsalade en soep. En ik eet veeeeel mozzerella met tomaatjes, heèerlijk