HELLUP, jeetje ik had een heel leuk kaartje uitgezocht en vandaag kreeg ik die van mijn schoonzusje binnen en die heeft exact dezelfde. Baal er onzettend van want was er zo verliefd op. Dit was het kaartje http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSRuZRme15uk2_sakjqGLZZn4RNH9p9pzuMzK9HRoy02_sUFtEC Man is trouwens wel blij want hij vond het kaartje dat ik had uitgezocht veel te duur. Nu dus op zoek naar een kaartje wat er op lijkt maar minder duur. Liefst niet duurder dan 200 euro voor 100 kaartjes. Wie helpt mij zoeken
bij het uilennestje hebben ze leuke en goedkope (vinden wij althans) wij zitten met hetzelfde probleem ook voor 100 kaartjes en liefste minder dan 200 dus blijf even mee lezen
Wij hebben het kaartje via babygroetjes besteld, alleen als ik je kaartje zo zie zal dat misschien niet je smaakt zijn. Wij hebben 100 kaarjtes voor 212 euro als ik me niet vergis (kan een paar euro meer of minder zijn) dit is wel inclusief de verzendkosten van de kaartjes naar mijn huis en de enveloppen apart eerder verzonden. Babygroetjes - de mooiste geboortekaartjes Succes
Wat denk je hier van ? http://www.geboortekaartjes.nl/nl-NL/kaarten/groot/19357.gif 97.030 Geboortekaartje, blauw geruit met strikje. 50. 030 - Geboortekaartjes.FamilyCards.nl Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Family Cards Baby World Klassiek - 50.006 + roze lint 1466 Wat vervelend trouwens, wel mooi kaartje! Anders even googelen op geboortekaartje met strik afbeeldingen!
Kaarten maken? Kaartje sturen? Fotokaarten? - Kaartje2go leuke kaartjes, goede kwaliteit, ook de foto kaarten en goedkoop. en verzenden via de site, dus geen enveloppen schrijven. je kan een voorbeeldkaaart gratis bestellen, dan zie je wat je verstuurd.
Vind het wel raar dat uit miljoenen kaarten die kaart bij haar ook uitkwam... heel raar... Wat vond je zo bijzonder aan dit kaartje?
Wij gaan bij kaartje2go bestellen. Volgens mij zijn de prijzen daar redelijk te doen. Als je bent ingelogd, dan krijg je 100 kaarten voor 155 euro. Dat valt mij reuze mee. Alleen de enveloppen komen tegelijk met de kaarten. Dus wel etiketten klaar leggen thuis.
Wij ook bij kaartje2go Idd adresetiketten, maar je kunt ook je adresboek uploaden en het dus rechtstreeks versturen via kaartje2go
En dan ben je niet de enige hoor, ik vind het ook heel raar Je hebt soortgelijke kaartjes ook met strikjes maarja die vind ik er dan weer veel op lijken en dan lijk ik de na-aper. Vriendin vroeg zich af of ze mijn proefdruk niet heeft zien liggen of zien staan op de computer . Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze opzettelijk ''ons'' kaartje heeft ''ingepikt''. Ik ben ook al bij de drukker geweest maar daar kon ik geen leuk ander kaartje vinden. Wel een alternatief maar ik ben er gewoon niet zo verliefd op als deze. Mijn man vindt het al lang best omdat deze erg duur was.
Ik heb al jullie site's bekeken, echt super al die tips en ben helemaal duizelig van alle kaartjes die ik voorbij heb zien komen.
Oh en wat ik zo bijzonder aan dit kaartje vind is dat het zo eenvoudig, klassiek en meisjesachtig is.
Ja ik heb het gezien op de site, maar wij doen er nog een aparte uitnodiging bij voor een kraamfeest. Dus toch eerst naar huis laten sturen ....
Ik ben helemaal weg van de kaartjes op deze site: Gupje Heb de kaart ook in het echt gezien en de kwaliteit is prachtig!
Vriendin van mij had ook dit kaartje maar zij had er uiteindelijk spijt van want op haar kraambed kon ze tig strikjes gaan leggen!
Misschien op Babykaartjes en babykaarten van Baby-Cards.nl daar hebben wij onze kaartjes vandaan gehaald
http://www.geboortekaartjesidee.nl/fotos/55_foto1_product_normaal.jpg We gaan nu voor deze, de prijs is het zelfde (lees duur) maar voordeel is dat we niet hoeven strikken. Mijn ouders hoorde het verhaal en betalen nu het kaartje. Zo ontzettend lief!!