Leuke momenten met jouw kindje.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MoedervanSafia, 26 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Hoi dames,

De laatste tijd zie ik vaak vele negatieve onderwerpen op dit forum.
    Natuurlijk heel erg vervelend, maar er zijn ook wel leuke momenten toch?

Buiten het schreeuwen, huilen, doorgebroken nachten, niet willen eten, overgeven, gillen etc..

Denk ook aan de leuke momenten zoals:

Eerste stapjes, leren kruipen, voor het eerst 'mama', knuffelen, glimlachen, rustig worden zodra je haar/hem vasthoudt..

Mijn leuke moment van vandaag:

Ik had hard gewerkt en was ook vreselijk moe (slecht geslapen)..
    De sfeer binnen ons bedrijf is niet best te noemen i.v.m. reorganisatie..
    Ik miste de kleine en kreeg een glimlach op mijn gezicht wanneer ik aan haar dacht.. Toen ik de voordeur opende hoorde ik haar blij gillen uit de woonkamer en kruipend kwam ze naar mij toe met 'ma' (ze kan nog niet echt heel goed praten)..
    Til haar op en ze houdt me zo strak vast dat ik haar niet los kreeg :$.
    Wat een poppetje toch :)

P.s verder vind ik het geweldig als mijn dochter zichzelf eens in de zoveel tijd helemaal vies maakt.. Geef haar een rijstewafel met appelstroop en smeren maar! haha

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik kan zo ontzettend genieten van de momenten dat we samen op de bank zitten en ze zo vrolijk tegen mij begint te brabbelen. Dan smelt ik en ben ik zo trots. Mijn ontzettend mooie, lieve meisje die het nu gewoon zo goed doet!

En als ik een fles geef en ze mij tijdens het drinken de hele tijd aan blijft kijken, vind dat zo'n fijn moment!

3. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Awww wat cute! Zelfs ik smelt helemaal haha..

Geweldig he, en vooral de gedachte dat het JOUW kind is die JIJ op de wereld hebt gezet.. :)

4. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Zondag op maandagnacht heeft hij bij oma gelogeerd omdat zij op een half uur rijden woont en ml om 7 uur moest werken en ik 7.30, oma vind het geweldig om op te passen maar maandag uit werk heb ik hem helemaal platgeknuffelt, dat lachje als hij jou weer ziet.. Smelt smelt..
    Zo geweldig hoe zo'n kleintje kleur aan je leven kan geven.

Of vanmorgen toen ik z'n slaapkamer binnenkwam om hem uit bed te halen, heerlijk gelachen, daarna saampjes in het grote bed wakker worden en samen kletsen, hele verhalen heeft hij dan..

Of savonds voor het naar bed gaan, zing ik een liedje en hij zingt op zijn manier mee..

Zei een trotse, gelukkige moeder.... :)

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Als ik smorgens in haar kamertje kom en mevrouw(7,5 maand)me met een grote glimlach aankijkt.

Als ze lekker gezellig bij ons aan tafel zit te smikkelen van haar warme prak, ze is net een kliko, lust alles!

Als ze onze huiskonijnen of onze hond in beeld krijgt: grote grijns!! en vind het geweldig dat ze net zo gek is op dieren als ik. We hebben een melkveebedrijf, en ze vind het geweldig om elke dag mee te gaan naar de stal. We hebben een oude buggy en als je die tussen de kalfjes zet is ze helemaal in haar nopjes. We blijven er wel bij natuurlijk!

6. Andela

Andela Actief lid

21 mrt 2014
    379
    0
    16
    Leuk een positief topic!

Ik heb zo gelachen om mijn kleine man, elke keer hapte die aan de borst keek hij me aan moest ik lachen liet hij los om ook te lachen. Zo ging het wel 10 X en maar brabbelen en lachen tegen me. In plaats van drinken haha. Dan word ik helemaal warm van binnen.

En als ik kusjes aan hem geef doet hij zn mond open en steekt zn tong uit en maakt een Ahhh geluidje haha lieve gekke jongen.

Verder geniet ik natuurlijk elke dag van hem. :D

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Het leukste momentje, heel babyachtig is hem s'avonds nog een papfles geven, dan blijft hij lief liggen (soms) en is het nog ons babytje. Nu zijn we het aan het afbouwen, enkele keren geen fles gegeven en hij sliep even lang (jammer genoeg) :p

Samen op de bank naar bumba kijken, dan blijft hij ook 5 minuten rustig zitten :)

En verder zijn alle momenten helemaal geweldig. Hij is een topper! :D

Maar van die 2 momenten geniet ik het meest als we thuis zijn, hij is heel rustig maar kan niet stilzitten buiten die momenten.

Samen weggaan is ook helemaal geweldig, hij is dan altijd een voorbeeldige jongen wat naar mensen zwaait en begint te pffttttt-ten naar mensen :p

8. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Vandaag hard gewerkt helemaal moe, kom ik th en denk die ligt vast al op bed:( ik doe de deur open en ik hoor vanuit de woonkamer mamaaaaaaaa!! Zo lief kreeg een knuffel en een kus en was meteen de stress op mn werk alweer vergeten. Kijk nu bijv uit naar morgen eindelijk weer een dagje vrij dus de hele dag samen genieten!

9. Jekil

Jekil Actief lid

29 sep 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
    Mijn dochter (bijna2) vind het heerlijk als ik op dr rugje krabbel. Laatst zat ze naast dr broertje (10 mnd) en ging ze heel lief ineens op zijn rugje krabben. 'Lekker hè, J', zei ze nog. Vond t zo lief!

10. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Mijn dochter word een kletskous heerlijk :)

11. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Soms slaapt ze bij ons in bed (heerlijk:D) en als ze wakker is en wij nog niet gaat ze naast me zitten en kusjes geven zodat ik wakker word!!

Als ze snachts huilend wakker wordt en dicht bij me wil liggen

Als ik haar eten geef en zij mij. Ze krijgt ook een lepel en voert mij dan met niets. Meer voor de grap maar zoveel lol dan altijd

12. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    #12 Ona, 26 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2014
    Als ze slaapt.:p Nee hoor dat klinkt natuurlijk heel onaardig. Hoewel ik dan niet kan stoppen met kijken naar haar. Ze ligt heel schattig, zijwaards met haar handjes tegen de spijlen.

Ok, nu iets positiever ;): eigenlijk geniet ik van alle momenten zoals eerder gezegd. Gewoon het feit dat wij haar gecreëerd hebben. Ook vind ik het bijzonder om haar in haar ogen te kijken. Ze heeft mijn ogen dus dat geeft iets heel herkenbaars. Alsof ik mezelf als kleintje zie. Gaf me aan het begin echt kippevel. Verder vind ik het leuk als ze lekker met haar keukentje aan het spelen is en een potje thee voor mamma maakt. :D

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

Leuk momentje vandaag. Ik heb mijn wekker op 07.30 gezet, ben naar beneden gesneakt om van mijn koffieke te genieten :p
    Dylan word nu wakker en hij is aan het zingen en aan het koord van nijntje aan het trekken voor muziek. Heel schattig om te zien op de babyfoon :p

14. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Gisteren waren we aan het wandelen. Zl in de draagzak. En hij was alleen tevreden als hij mn hand vast mocht huiden. Smelt. Elke keer met dat lieve kleine handje op zoek naar mijn hand.

Vanochtend vanaf 05.00 wakker, maar was nog heel moe. Moest er zelfs van huilen. Speentje, dekentje over en zn oogjes rolden alweer weg. Toen hij om 07.30 wakker was voor de fles kreeg ik een stralende lach.

15. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Wat ik van smelt is als je jongste een knuffel pakt en dan aahh zegt en hem tegen zijn wang houd

de oudste klopt heel hard op het raam als ik thuis kom. Ik hoor dan buiten al kijk papa mama thuis. Ik voel me dan echt compleet

16. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Eendjes gaan voeren....
    Mn zoon eet meer van t brood op dan de eendjes te eten krijgen :)

17. Nescio

Nescio Niet meer actief

Als ze naast me in bed ligt en wakker wordt met een grote grijns en "mama" zegt, gevolgd door: "Pap eten".

Of als ik haar ophaal van de creche en ik haar zie door het raam, hoe blij ze dan wordt, zwaaien, en direct naar me toe rennen, smelt!

Deel Deze Pagina