Ik heb tussen acht en negen gestemd. Maar ze gaat ook ongeveer tussen acht en negen naar bed, dus daarmee trekt ze het weer recht met kindjes die bv. van 7 tot 7 slapen. Als ze naar de psz gaat staat ze trouwens wel vroeger op hoor, rond half acht.
Quinnw ordt nu tussen 7 en 8 wakker en dan meestal tegen 8 uur. Het is heel lang anders geweest, dan werd hij tussen 6 en 7 wakker ongeacht hoelaat hij naar bed ging. Hij gaat trouwens tussen 7 en ahlf 8 naar bed en slaapt smiddags ook nog 2 tot 3 uur.
Justin ligt s avonds 7 uur op bed, tot de volgende morgen tussen 6 en kwart voor 7. S middags slaapt hij heel wisselend. Op het kdv meestal helemaal niet. Bij ons tussen de anderhalf en 3 uur.
Esmee is namelijk voor 6 uur al wakker, vanmorgen was het 5.20 uur! Ze gaat dan ook echt niet meer slapen ook al laten we haar liggen. Ze gaat 's avonds tussen 19 uur en half 6 naar bed. Zondag lag ze er om 20.30 pas in en was ze nog eerder wakker de volgende ochtend, dus dat helpt ook niet. Ik hoop dat het ooit nog wat later wordt, omdat we over een maandje met de nachtvoeding zitten en die van 23 uur, dus dat worden korte nachtjes! Esmee slaapt de laatste tijd wel een uurtje of 2 's middags maar alleen bij mij in bed!
youame wordt 9a 10 uur pas wakker en gaat om 19.30 naar bed als ze naar de peuterspeel zaal gaat op maandag ochtend gaat ze der om 7 uur uit
Lotte gaat om 19.00-19.30 naar bed en wordt rond 7.00-8.00 weer wakker. Er zijn weken dat ze ineens een tijdje vroeger wakker wordt, maar op een gegeven moment wordt het toch weer 7.00.
Mick (bijna 20 maanden oud) is 's ochtends ook altijd rond 5.30 wakker. Je kan er de klok op gelijk zetten, want hij slaapt echt nooit langer door dan dat. Als ik dan lees dat andere kindjes wel tot 7.00 doorslapen of zelfs langer dan denk ik weleens: had ik dat ook maar! Ben inmiddels wel gewend aan die chronische moeheid, maar het zou wel fijn zijn als hij eens wat langer sliep. Mick gaat overigens altijd rond 19.00 naar bed. Later naar bed doen heeft geen invloed op hoe laat hij 's ochtends wakker wordt.
19.00u naar bed, om ongeveer rond 8.00/8.30 weer wakker, 20 maanden is ze. Jongste doet dit inmiddels ook, heerlijk
FF off topic, Hey emma gefeliciteerd, ik zie dat je zwanger bent. Hoe is het nu met Mick? Sam is hier de laatste tijd ook rond 5.30 wakker, en kan er behoorlijk chagie van worden. Dit is meestal zo'n fase van een paar weken. Het is een tijdje 7.30 geweest en dat is echt heerlijk.
jildou werd bij ons ook een tijd lang, eigenlijk sind het uur smorgens om 6 uur wakker. dit heeft ze volgehouden tot 1 week geleden, ik hoefde haar er neit uit te halen om die tijd, ze bleef gewoon in bed totdat wij er om 7 uur uit gingen, ze lag met haar poppen te spelen. nu sinds 1 week slaapt ze weer gewoon tot 7 uur, ze wordt wakker van de wekker van mijn man, ook komt ze nooit uit haarzelf uit bed, alleen als haar licht aangaat komt ze er zelf uit. ze ligt er trouwens altijd rond 7 uur in, ook hier was het niet zo dat heo later ze op bed ging hoe langer ze sliep. anita
Ik heb "nog later" gestemd. als het stil is in huis, dan slaapt meneer rustig tot 10:00 uit. Als hij wel geluiden hoort, is het heel wisselend, maar meestal tussen 7 en 8:30.
Minck gaat tussen half 8 en 8 uur naar bed en slaapt ook tot half 8/ 8 uur s' morgens. En soms hebben we geluk, zoal vanochtend, half 10 pas wakker, heerlijk!
Vanmorgen was het hier 5.15 uur! En dan huilt ze heel hard en stopt ze pas als ze bij ons in bed haar pap krijgt... Ik hoop dan maar dat dit ook een fase is, het is ook eigenlijk sinds de klok verzet is
tussen 8 en 9 uur word evy wakker maar ze gaat ook tussen 8 uur en half 9 naar bed savonds we eten vaak laat en daarna mag ze altijd nog even spelen of moet ze in bad en nog wat drinken enz..