Hier is het echt met fases , soms word sara pas tussen 8 en 9 wakker maar is ook een hele tijd tussen 6 en 7 wakker geworden .. ligt er ook aan hoe de nacht is verlopen want ze word nog iedere nacht wakker en als het lang is slaapt ze ook wel wat langer .. s'avonds later naar bed maakt de tijd van opstaan niet anders ..
Iman wordt wakker tussen half 9 en half 10. Als ze naar de PSZ moet dan maak ik haar om half 8 wakker. Ze gaat tussen 8 en 9 naar bed.
Giovanna word tussen 06.00 en 07.00 wakker. Ze gaat tussen 19.00/19.30 slapen. Heel af en toe is er wel een uitschieter bij en is ze ineens 09.00 ofzo wakker, alleen de laatste tijd is dat maar heel weinig
Vanmorgen werd Iman pas om 9:15 wakker. Kissie; ze slaapt smiddags idd ook nog, meestal een uurtje of 2.
Hier wordt ze meestal tussen half 9 en 9 uur wakker. En als ze een vermoeiende dag of avond heeft gehad kan ze rustig tot 11 uur uitslapen. En op zaterdag wordt ze ook vaak niet voor 10 uur wakker. Dus wat dat betreft heb ik het wel getroffen. Ze is een echte slaapkop, gaat trouwens 's avonds om half 7, 7 uur naar bed en slaapt 's middags vaak ook nog wel 3 uur.
Oh wat een geluk hebben jullie allemaal.... Esmee slaapt 's middags ook nog twee uurtjes maar dat heeft ze echt nodig met die korte nachtjes. Ik laat het middagdutje ook niet weg want dan zit ik de hele middag met een jengelend kind! Ik hoop dat het ooit nog eens wat later was, al is het maar half 7 dan ben ik al een stuk blijer....
Koen gaat 's avonds rond 20 uur naar bed en slaapt dan meestal tot na 8 uur 's ochtends. Maar bij uitzondering is het ook wel eens eerder hoor. Gisteren ging ie pas 20.45 naar bed en vanochtend 7 uur was ie wakker.