Hoe laat je in vredesnaam je kinderwens los?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liv1985, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liv1985

Liv1985 Actief lid

9 jul 2013
    314
    30
    28
    Den Bosch
    Oh wat een lieve reacties allemaal!

En ik ben dus niet gek haha :) er is dus geen aan en uit knop..

Ik denk dat ik het dan nog niet zo slecht doe..
    Ik probeer ook te genieten van het leven en doe dat ook...
    Over 3 weken 9 dagen naar curacao, zou het daarna raak zijn? ;)
    Beetje jammer dat ik dan wss net ongesteld ben, das et nadeel van stoppen met de pil!

Maar wat ik wel lastig vind is dat ik steeds dingen heb gepland om afleiding te zoeken..
    Elke keer was er wel iets... Nu nog Curaçao en 11 maart gaan we een geregistreerd partnerschap aan en kopen we ons huis, maar dan zijn
    -alle naar toe leef- momentjes wel op..

We zullen het zien... We blijven maar gewoon ademen.... En klussen :)

Ik wil jullie allemaal een roze 2014 wensen en kracht en afleiding wanneer jullie het nodig hebben!
    Dank jullie wel!
    Xx

2. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Zwanger worden gebeurt tussen je benen, niet tussen je oren.

3. Liv1985

Liv1985 Actief lid

9 jul 2013
    314
    30
    28
    Den Bosch
    Haha!

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Geduld is een schone zaak, ik weet dat wachten lang duurt maar soms denken mensen er te makkelijk over... ;) kinderen neem je niet die krijg je!!! Veel succes en nu maar hopen dat je niet ongesteld bent in je vakantie :D

5. Tientje123

20 jan 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal mee eens! Je moet je kinderwens niet loslaten en dat kun je ook niet... Ik ben 2 maanden korter bezig dan jij en wordt er ook knetter gek van, en dat wordt iedere maand erger. Normaal nadenken en jezelf rust gunnen is lastig als de emoties de baas gaan spelen. Er zit maar 1 ding op: je veegt jezelf 1x per maand bij elkaar en dan ga je er weer tegenaan... tot de tijd dat het allemaal goed komt... en hopelijk duurt dat niet te lang meer!

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ik moet zeggen dat ik het op een gegeven moment tegen mezelf heb gezegd. omdat ik zo gericht was op de kinderwens en cyclussen etc. maar wat is loslaten? dat is volgens mij de vraag die iedereen anders interpreteert..
    100% loslaten lukt niet, en hoeft ook niet.
    maar soms heb je wel in de hand dat je het een beetje meer kan loslaten. bijvoorbeeld niet langs de creches lopen, niet naast een zwangere in de trein gaan zitten. daardoor bespaar je jezelf een aantal confrontaties waardoor je er extra mee bezig bent.
    dit hielp mij wel een beetje!

en ik ben 3 keer zwanger geweest (helaas 2x miskraam): eerste keer was ik er redelijk ontspannen in, 2e keer erg mee bezig (obsessief zie ik nu in ;)), en 3e keer (plakkertje) bewust wat meer losgelaten. dus voor het zwanger worden maakt het niet veel uit, maar je kan jezelf er wel veel prettiger bij voelen als je het iets meer kan 'loslaten'.

succes!

Deel Deze Pagina