...... Hoe laat komt bij jullie altijd de post? Ik zit op een pakketje te wachten, die wordt verstuurd met de gewone post. Maar er zat nog niets in de bus vanmorgen! En ik wil 'm HEBBEN!!
bij ons komt te post rond 2 uur kan wel eens verschillen ik woon in een flatje dus bij ons wordt het in het postvakje geduwd dus 1 keer perdag word er naar keken of er al wat in ligt haha
verschild per regio en per postbode, hier komt het altijd pas rond 3 uur ... Maar we hebben een postbode gehad die enorm fanatiek was en dus iedere dag rond een uur 12 de post al bracht
Ja, ik let er nooit zo op eigenlijk! Gisteren hadden we de post voor 13 uur al... Alleen hier is het een beetje zo, dat ze het brengen wanneer ze er zin in hebben! En als ze geen zin hebben, dat ze rustig de pakketjes mee nemen naar huis! Erg fijn! NOT!
Nee, dat mag ook niet! Mn vriend werkt zelf bij TNT en er zijn meerdere (jongere) collega's ontslagen, omdat ze geen zin meer hadden in post rond brengen en dus de post/pakketjes mee naar huis namen! En laat het nou toevallig zijn, dat wij in een buurt wonen waar jonge TNT-ers lopen! Niet elke dag, maar toch komt de post hier zo nu en dan wel ERG laat! Zo heb ik 3 weken zitten te wachten op een verjaardagskaart, terwijl die ruim voor mn verjaardag verstuurd was. Na 2 weken heeft mn vriend TNT gebeld en een melding gemaakt en hup 1 week later was mn kaart binnen!
kan je niet op de site kijken van TNT of er daar bezorg tijden staan ? zit zelf ook te wachten op een pakketje ... Toch niet op het zelfde he zou wel toevallig zijn ihihihih
Haha, ik zit op een briefpakketje van marktplaats te wachten! Jij? Gisteren had ik dus post voor 13 uur en ik dacht het pakketje van de pakket dienst iets na 13 uur... Maar goed, zoals ik al zei... TNT is niet echt postvriendelijk haha..
hier standaard tussen half 11 en 11 in de morgen. pakketen zijn altijd pas rond 5/6 uur. maar daar is de rede van dat wij de laatste straat op de route zijn
Onze postbode weet dat hij overdag niks hoeft te komen brengen omdat we niet thuis zijn haha en hij het vaak bij de buren af kan leveren of rond 5en nog een keer te proberen. Pas geleden vonden we 2 pakketjes in de groene container lol heb dubbel gelegen van het lachen Stond op het aflever papiertje 'pakketjes liggen in de groene container, groetjes!'