Hier gaan we om 18.30 naar boven, de oudste 2 dan tandenpoetsen pyama aan boekje lezen en naar bed. Emily krijgt rond 19.00 de fles en ligt meestal rond 19.15-19.30. In de vakantie gaan de oudste meestal rond 20.00
hier tussen 7 en 8 hou me altijd aan dit ritme ook in vakantie enzo . heel soms als we gaan uiteten of een feestje verweg dat t miss ooit wat later is maar komt bijna nooit voor
J. gaat naar bed tussen 19.00 en 19.30 uur, kan soms weleens later worden als ie bijvoorbeeld nog wat af wil kijken op tv of als ie nog lief aan het spelen is, dan ben ik niet degene die zegt ''NU'' naar bed. Dan wordt het soms weleens wat later (20.00 uur). Hij slaapt 's middags ook nog van 12.30 tot 15.00/15.30 uur (druk baasje ).
Hier meestal rond 19.30 uur. Als ze heel erg moe is iets eerder en als ze nog heel lief is dan iets later maar eigenlijk ligt ze er nooit later in als 20.15 uur op een enkele uitzondering na.
Oudste 2 rond 9 uur/half 10 (ligt er aan hoe gezellig ze zijn en of wij ze beu zijn ) En Wendy om 8 uur en smiddags een uurtje als ze naar de psz geweest is. Maar wil daar langzaam aan verandering in gaan brengen want ze is een tikkie ERG vervelend de laatste tijd dus heb zo het idee dat de bedtijd wat vroeger moet. Ook met het oog op de basis school over een paar maandjes (tjee dan alweer...Gaat het toch snel zeg!)
Tussen 20.00 en 20.30.. Hij is dan om 09.00 uur wakker.. Eerder krijg ik hem ook niet op bed, dat lukt gewoon niet haha. Echt een avond mensje hier
Ben erg van de 3 r Dus hier altijd om 19:30. Dat zit hij in een lekker ritme voor mij fijn voor hem fijn..
Hier liggen mijn dochters allebei om 20.00 in bed, ook als het vakantie of weekend is. Het komt heel af en toe voormdat ze later naar bed mogen maar niet als mijn oudste gewoon volgende dag naar school moet. Om half 8 gaan ze douchen, pyama's aan, daarna tandjes poetsen, een verhaaltje voorlezen en slapen.
ergens tussen 19.00 en 20.00 afhankelijk van hoe hij smiddags geslapen heeft, en of we bij vrienden zijn of iets dergelijks, grootste gedeelte is 19.00 douchen, pyjama e.d. aan nog ff bij papa beneden voor de tv zitten en 19.30 tandenpoetsen en naar bedje.
beide tussen 18.30 en 19.00 zeker nu de oudste net van haar middagslaapje af is stort ze om 18.15 meestal echt wel in! wij eten dan vaak ook mooi op tijd om 17.30 want anders eten ze niets meer omdat ze te moe zijn!
lydia (bijna 9maanden) rond 7u, dan is ze echt op. Daniel (2j3m) gaat rond 8u, als ik hem eerder leg slaapt hij gewoon niet en ik heb eerlijk gezegt ook geen zin om sochtends vroeg op te staan zodat hij savonds eerder kan
Hier gaan ze rond 18.45/19.00 uur naar boven om in de was te gaan en daarna krijgt onze dochter haar laatste flesje, nog even een tijdje rechtop zitten en dan tegen 19.30/20.00 uur naar bed. Onze zoon drinkt ook altijd nog een flesje warme melk (vind ie heerlijk) en die ligt er ook uiterlijk 20.00 uur in. En dan rust in huis tot de volgende morgen 07.00 uur.
Krijg jij ook vaak commentaar over als je savonds niet weg wilt ivm met op bed gaan van de kids.. En ze dan liever niet heen en weer sleept
Mijn dochtertje is pas 5 maanden dus die bepaald zelf wanneer ze gaat slapen, ik kan haar wel om 19.00 uur in bed liggen maar als ik haar hoor brabbelen enzo heeft dat echt geen zin. Soms is ze om 18.00 uur moe en soms pas om 22.00 uur.
Mijn oudste is 3,5 en die gaat tussen 20 en 20.30 naar bed. De jongste is bijna 5 maanden en die ligt er meestal om 19 uur in.
Pff ja hier heel herkenbaar,hebben wij nooit gedaan, ik vond het zelf ook als kind niet leuk om snachts wakker gemaakt te worden. Om topic: hier gaan ze rond half 8 naar bed.
De jongste ( 15 mnd ) ligt rond 19.00 in bed, de oudste als hij naar school moet rond 20.00 en in het weekend kijk ik niet zo nauw . Als we in de avond wel eens weg gaan doe ik niet moeilijk, dan gaan ze gewoon weer naar bed zodra we weer thuis zijn, soms is dat 21.00 soms is het 20.00 en als dat zo af en toe gebeurd zie ik daar het probleem niet zo van. Ze slapen goed dus ik zou er niet moeilijk over doen als ze wat later naar bed zouden gaan.