hier meestal rond 22;00 UUR maar moet ook zeggen wij werken niet en slapen ook graag uit en onze zoon is ook rond 9 uur smorgen pas wakker en wij ook mooie tijd...
Dochter om 18.30 (heeft veel slaap nodig!) slaapt tot 9.00/9.30. Zoon gaat om 20.15 en slaapt tot 7.00.
Ehm, dat komt een beetje fout over, alsof het om het uitslapen gaat.. En als je zoon naar school moet enzo, dat wordt eveb wennen dan! Zou dat persoonlijk nooit doen! Ik werk ook niet maar de kinderen liggen om 19 uur in bed! Half 8 zijn ze wakker.
Hier altijd om 19:30. Gister middag had ze niet geslapen en lag ze er al om 18:45 in..dit was de eerste x dat ze er zo vroeg in lag. Bij byzondere verjaardagen..oma's opa's broers en zussen. Nemen we haar s'avonds mee, en dan Laten we haar slapen in een camping bedje. We kunnen haar er midden in de nacht zo weer uithalen, rit in de auto is ze wakker. Thuis meteen weer in bed en ze slaap zo weer verder.
Lucas krijgt zijn laatste fles tussen 18.30 en 19.00u (beetje afhankelijk van hoeveel hij overdag geslapen heeft of hij het tot 19u volhoudt) en gaat dan redelijk snel naar bed. Dus rond 19.15-19.30u ligt hij er wel in.
22.00 uur?? Jeumig. Hier hangt het er een heel klein beetje vanaf hoe lang Dennis 's middags heeft geslapen en van hoe laat tot hoe laat. Slaapt hij 'maar' 1,5 uur en is rond 14.00 uur weer wakker, dan ligt hij rond 18.30 in bed, langer houdt ie 't niet vol namelijk. Slaapt ie 3 uur tot een uurtje of 15.00 / 15.30 dan wordt het meestal tussen 19.00 / 19.30. Ik kijk toch wel een beetje naar hoe hij is, de ene dag heeft ie de energie van een heel voetbalelftal en de andere dag heeft ie gewoon meer slaap nodig. Nu moet ik er ook bijzeggen dat meneertje 's ochtends nogal vroeg is (tussen 5.00 en 6.15) en het maakt niet uit hoe laat hij dan naar bed is gegaan, dus uitslapen is nooit een optie hier.
Hier ligt de kleine (17mnd) altijd tussen 18.30 en 19.00 in bed. Maar als ik hem om 18.00 neer zou leggen, dan is hij ook zo weg. Hij is een slechte slaper, vooral 's nachts en is altijd tussen 6.00 en 7.00 weer wakker dus red het echt niet voorbij 19.00 en dan heb ik al een huilend kind vanaf 18.00....
De oudste voor 20.00. Tussen 19.00 en 19.30 naar boven, en voor 20.00 ben ik weer beneden. De jongste ligt tegenwoordig meestal ook rond 20.00 op bed om de nacht in te gaan.
Dochter is vijf maanden en gaat rond 2200 uur naar bed. Soms ook wel later. Vind het wel fijn dat ze 's avonds uitgebreid contact met papa heeft. 's Avonds laat nog samen in bad e.d. Daarom brengen wij haar niet om 1900 uur of zo naar bed. Dan ziet ze hem nauwelijks. Wel doet ze een goed middagslaapje.
dochter van 3 en dochter van 7 maanden liggen allebei om 19:30 uur in bed als ze niet naar de psz hoeft ( vakantie) dan gaat ze om 20:00 a 20:30 uur maar moet zeggen mijn kinderen houden allebei van uitslapen ze komen smorgens tussen 21:00 a 22:00 uur eruit
Onze meid krijgt rond 18;00 uur eten van mijn man, omdat ik dan meestal nog niet klaar ben met koken. Omdat zij na het avondeten nog een laatste fles krijgt (en ik die niet direct na haar groenten wil geven) ligt ze er rond 20:00 uur in. Als ze niet naar het KDV moet wordt ze meestal uit zichzelf rond 8.00 wakker. Op dagen dat ze wel naar het KDV moet, maak ik haar wakker rond 7.15.
Om 19.00 uur max ligt hij erin en dan wordt hij wakker rond 8.00 uur. Overdag slaapt hij 1 x van 13.00-15.00 uur
Ons zoontje is een makkelijker slaper snachts.. Hier gaat hij meestal tussen 19.00u en 19.15.u.. Maar wij zijn ook makkelijk met op visite gaan of verjaardagen. Afgelopen weekend heeft ie rond gebanjerd met alle andere kinderen tot 22.30u.
19.30 de fles. Als die op is, boekje lezen slaapzak aan en naar boven. Rond 20.00 uur. Ze is nu 4 maand.
nee hier is het echt meestal rodn 22;00 uur dat die op ze bed lig... als die smiddags niet geslapen heeft lig die er eerder in... maar als die smiddags slaap krijg ik hem niet eerder in ze bed hij gaat niet na een kinderdagverblijf of zo... elke maandag is er bij ons een speelmorgen waar hij nu terrecht kan dus dan is die moe en wil die eerder na bed toen maar anders krijg ik hem echt niet eerder in bed en nee het komt echt niet op het uitslapen wij houden er wel van maar als de kleine om 7 uur wakker zou zijn zou ik daar ook geen probleem mee hebben... en ik hoor van heel veel mensen dat ze rond die tijd na bed gaan dus ja ik vindt het geen probleem en me vriend ook niet hij slaap net zolang als een ander kind dus ja..
Tussen 19.00-20.00 uur en af en toe iets later als we bv ergens heen zijn geweest. Maar tot een jaar ongeveer ging hij rond 21.00 uur naar bed, eerder had geen zin, raakte hij alleen maar overstuur en duurde het uiteindelijk nog langer voordat hij sliep. Op een gegeven moment toen hij ging lopen werd hij ook eerder moe en ging hij eerder bed.