Meestal rond half 1 (en dan wordt ik om 4 uur en om 8 uur weer gewekt door Milan ). Voordat Milan geboren was lagen wij altijd pas rond half 2/2 uur op bed. Gelukkig heb ik niet zoveel slaap nodig, want voor 00:00u. kan ik echt niet slapen.
Ik ga altijd slapen na middernacht... mannetje ofwel vroeger ofwel later Hij werkt in verschillende shiften, als hij de nacht werkt, gaat hij pas 's morgens om half zeven slapen, even later sta ik op. Als hij de de namiddag heeft gewerkt, gaat hij rond een uur of 3-4 slapen en als hij de ochtend moet werken, dan gaat hij rond 23u slapen. Toen hij nog ander werk deed, gingen we altijd samen slapen, ik mis het wel, maar onze relatie is niet slechter geworden door het feit dat we niet zo vaak meer samen gaan slapen.
Mijn man heeft 2 banen omdat hij wilt dat ik thuis blijf bij de a.s kleine man! Hij gaat meestal al rond half 10-10uur slapen! Hij moet om 5uur opstaan voor de 1ste baan. Hij loopt kranten in de wijk van zijn moeder in Bunnik. Dan is hij om +- half 8 thuis en moet ie zich omkleden en gaat ie door naar zijn kantoorbaan in Amersfoort. Meestal komt ie tussen half 7-half 8 thuis! Ik slaap op verschillende tijden de ene keer om half 11 andere keer eerder of later! Ik ga slapen wanneer ik moe ben en wanneer de kleine het toelaat.
wij gaan meestal rond 22.30 naar bed. eigenlijk gaan we altijd tegelijk naar bed, maar soms (als ik niet lekker ben of erg moe ben) ga ik eerder. maar voordat ik in slaap val zijn we wel weer ff verder. manlief is altijd erg snel vertrokken. liefs doris
Tussen 1 en 2 meestal. Eigenlijk altijd weer te laat. (Man werkt in de horeca en is altijd laat thuis, en ik wacht altijd op hem) Kynan slaapt wel altijd tot zeker 9 uur 's morgens...
Wij gaan hier meestal rond 12 uur naar bed . Soms kan er nog wel eens verschil in zitten maar meestal gaan we toch wel lekker samen.
We gaan altijd samen en meestal even na middernacht. Ook al gaat de wekker even na zessen. Dat halen we in het weekend wel weer in.
Véél te laat! Ongeacht of ik vroege of late dienst heb, lig ik er nooit voor 23u30 in... Ik neem het me altijd voor om eens om 21u30 ofzo te gaan slapen maar ik geraak nooit op tijd in m'n bedje...
Wat laat allemaal. Wij gaan meestal om 22.00 naar bed. Dus liggen we er rond 22.30 - 22.45 in. Dat wil nog wel eens een half uurtje later worden maar zo min mogelijk. Wij staan ook wel heel vroeg op, dat scheelt natuurlijk ook.
Wij gaan ook altijd tegelijkertijd naar bed rond 21.30 - 22.00 uur. Vrijdagsavonds en zaterdagsavonds meestal rond 23.00 uur.
Wij gaan altijd tegelijk naar bed (anders kan mn man niet slapen, haha) Eigenlijk altijd tussen 22.00 en 23.00, soms nog even knuffelen, maar de laatste tijd is ie zo moe dat ie zo'n beetje slaapt als ie zn bed raakt Hij is trouwens de helft van de week niet thuis ivm werk ver weg, en dan ga ik op de meest uiteenlopende tijden slapen (tussen 21.00 en 1.00 zo'n beetje)
Wij gaan meestal ergens tussen 21.30 uur en 23.00 uur. Soms gaan we dan nog lezen of tv kijken op bed. We gaan meestal samen maar niet altijd. Als ik iets af wil zien en mannetje is moe gaat hij eerder en andersom. Mannetje valt ook nog wel eens in slaap in de bank en dan ga ik dus eerder.
Wij gaan vaak rond twaalf uur, en meestal samen. Soms als mijn man moe is dan gaat hij eerder maar over het algemeen gaan we samen naar bed. Hebben geen tv op de slaapkamer dus als we naar bed gaan is het vaak nog wat kletsen en al snel slapen.
Als mijn man geen late of nachtdienst heeft, gaan we ook gezellig samen naar bed. Meestal rond 22.30u / 23.00u door de weeks. In het weekend ligt het eraan of we afspraken hebben of niet. Lijkt me niet gezellig als je alletwee thuis bent en de een gaat slapen, terwijl de ander nog beneden blijft zitten...
Heel verschillend maar ik hou altijd samen met de hond 22.30 uur aan en dan kijk ik nog een beetje tv. Vriend gaat vaak met me mee maar kan het ook uitstellen tot 23.30 uur. Doei doei Karoliene
Ik ga rond half 10 in bed liggen en dan nog lezen tot een uur of 12. Als vriendlief thuis is gaan we meestal meteen slapen (hij houdt niet van lezen in bed) en dan ook rond 11 of 12 uur.