wat kan je kindje met 7.5 maand.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door celia82, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi dames,
    ik vroeg me af wat jullie kindjes allemaal kunnen?
    De mijne praat heel veel zegt volgens mij ookal mama hahaha

Ze kan bijna goed zitten soms valt ze om.

Ze tijgert wel draait alle kanten om

kruipen kan ze nog niet ze gaat wel zo in de houding dan gaat ze 2 na achter maar echt kruipen:)

vraag me af of jullie kindjes wel al kunnen kruipen

groetjes

2. dejide

dejide Lid

3 mrt 2009
    93
    0
    0
    Mijn kleine is ongeveer even oud, en kruipt inderdaad al wel.
    Ook helemaal goed, maar haar zussen waren daarmee veel later.

Ze trekt zich ook al op totdat ze staat, maar dan weet ze het niet meer en is het meestal huilen.

Zitten vind ze nog lastig daar is ze veels te bewegelijk voor.

Volgens mij gaat ze erg snel. Van mij mag het allemaal wel wat rustiger aan! :)

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Haha, hier 'dus' een trage:
    Kan vanaf 10 maanden tijgeren.
    Zitten kan 'ie goed vanaf 9 maanden, zelf gaan zitten ook vanaf bijna 10 maanden.
    Optrekken tot staan lukt nog niet, maar als we hem staand neerzetten en zijn handjes aan bijvoorbeeld de box zetten, blijft 'ie wel staan.
    Kortom, een beetje een lui ding hebben wij.
    En ik vind het nog prima ook! :D

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hij kan eigenlijk vrij veel.. Hij 'praat' nog niet.. geen gebrabbel.. wel in alle toonsoorten gillen en klinkers roepen zeg maar.. De E. is favoriet;)

- Zelf gaan zitten (nog wel wat scheef)
    - Van zitten naar kruiphouding/buik
    - Tijgeren
    - Af en toe kruipen, maar gaat niet snel genoeg dus dat doet ie niet meer
    - Zelf los zitten kan hij sinds gisteren goed, maar vind dat niet interessant.. op zijn buik gaat sneller :D

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier met 7,5 maand. zelfstandig zitten kruipen optrekken en lopen langs te tafel

maar fynn was wel heel erg snel die liep zijn eerste stappen los met 9 maanden

6. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Aaron kon met 7,5 maand kleine stukje achteruit tijgeren/schuiven en rondjes om zijn eigen as draaien en als ik hem neerzette, kon hij makkelijk een half uur stevig zitten. Hij was wel heel veel bezig met geluiden.
    Inmiddels kan hij 4 meter loslopen dus hij heeft een flinke inhaalslag gemaakt :D.

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Haha hier kon mannetje nog niet veel qua grove motoriek. Niet rollen (wel van buik naar rug dan), tijgeren, zitten, etc. Over lopen en staan nog maar te zwijgen.
    Maar als ik m met wat kussens neerzette in zn kinderstoel (ja eventjes dan he ;)), kon ie al wel blokjes stapelen, of pluisjes oprapen. Fijne motoriek en ooghand coordinatie waren dus wel wat sneller. Praten ook nog niet echt toen hoor, ja papapapa en mamamama, maar nog geen woorden ofzo.
    Ben benieuwd hoe mijn dochtertje zich gaat ontwikkelen..

8. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Julia kon toen nét zelf gaan zitten en kruipen. Een paar weken later ging ze staan. Dat was echt een spurt voor ons :$

Verder brabbelde ze veel, kroop overal naartoe, lekker zelf alles pakken en niet meer op een kleedje liggen! Met 8 maanden ging ze mee op de fiets, dat vond ze geweldig.

9. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    HIer mike kruipt niet maar tijgert het hele huis door. Zitten doet hij ook heel stevig. Maar het leukste vind hij staan. Hij trekt zich overal aan op en staat al heel stevig. Hij brabbelt veel en lijkt idd soms op papa... maar is meer babababababa. :) Ook stopt hij nog alles in zijn mond en probeert overal mee te rammelen. Hij reageert ook echt gericht op mensen dat vind ik ook erg leuk om te zien.

10. marilouise

marilouise Niet meer actief

hier de kleine man bijna 7 maanden en begint nu net met tijgeren en zitten los en hij gaat nu ook zelf zitten houdt zich nog wel vast maar doet nu ook hoera en heeft door dat hij dan toch los is valt niet meer altijd om maar begint ook van zitten naar kruiphouding toe.

het gaat veel te snel , maar wel leuk

11. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hier ook een snelle jelle;)

Hij kruipt, rolt, kan zitten, gaat zelfstandig zitten, trekt zich op in de box, bed of aan tafel en zet een paar stapjes als hij zich ergens aan kan vast houden. Verder geeft hij kusjes, en kan hij gigantisch hard gillen!

Deel Deze Pagina