Hier gaan we om 18.45 naar boven en om 19.15 ben ik altijd weer beneden . Tanden poetsen, dan de jongste pyama aan, boekje lezen, in bed en dan de oudste hetzelfde. Ze gaan altijd zonder gemopper slapen. Ik vind 19 uur voor deze leeftijd een prima tijd en ook als de oudste straks naar school gaat zal het niet veel later dan dit worden voorlopig. Ze slapen meestal zo'n 11 a 12 uur 's nachts.
Het is eigenlijk best grappig dat er allemaal mensen advies geven waarvan de kinderen nog niet eens naar school gaan. Een kind van 1, 2, 3, 4, 5, 6 is natuurlijk een heel ander verhaal. .................. Iets met mijn kind zit vandaag aan t avondeten........
Formuleer je vraag dan anders als je je eraan irriteert! Ik zie ook niet dat je concreet een vraagstelling over kinderen van 8 formuleert. Dit subforum handelt over kinderen van 4 t/m minstens 12.
Ik vond het ook wel apart dat mensen advies geven op basis van de leeftijd van eigen kinderen die jaren jonger zijn. Dat is niet te vergelijken, al is het goed bedoeld natuurlijk. En dit subforum gaat over schoolkinderen, die hebben de leeftijd van 6 tot en met 12.
Ik denk dat je mag aannemen da ze het heeft over het kind waarvan ze in de eerste regel zegt: Misschien heel vreemd gedacht mij van mij verder.. Gaat het verder wel goed met je ZG? Je reageert nogal vreemd de laatste tijd (En ja ik weet dat een hoop mensen dat sowieso al vinden... Maar voorheen was het fel maar correct en nu mopper je vooral dingen waarvan weinig klopt?)
Ik vind het eigenlijk ook wel laat. Maar zou hem gewoon leggen, moppert ie niet, gewoon naar bed. Slaap hij niet, rust hij toch. En heb jij nog wat aan je avond
Onze jongste (volgende maand 3) gaat als ze geen middag dutje gedaan heeft om 18.30 uur naar bed,dan is ze ook echt heel moe. Als ze wel een middag slaapje gedaan heeft dan gaat ze om 19.30uur samen met haar zus van 6 naar bed.