Mijn meissie,gaat zo half 8 slapen,tot de volgende ochtend 8 uur,eerst werd ze 7 uur wakker,maar nu blijft het langer donker en komt ze pas rond 8 uur
Tussen 18.30 en 19.00 uur naar bed (langer red ze echt niet, ze weigert nog wat later in de middag te gaan slapen) en rond 07.30 uur wakker
Jasmine gaat rond 18.30 naar bed. we maken haar om 21.00 wakker voor de laatste fles, die ze meestal half slapend drinkt en dan slaapt ze door tot de volgende morgen 7.30 (soms een half uurtje eerder of later)
Elle krijgt tussen 20 - 21.00 uur nog haar laatste flesje en gaat hierna altijd gelijk slapen... En dan wordt ze de volgende ochtend rond 08-08.30 wakker!
poeh lekker allemaal hoor! slapende kindjes hier gaat tygo om 19.30 naar bed en komt 's morgens om 6.30! best wel vroeg maar ja hij slaapt 's middags ook wel goed! zo'n 2,5 uur. later naar bed hebben we al eens geprobeerd maar dan komt ie ook gewoon om half 7 dus we laten het maar zo
Finn sliep vanaf dag 1 goed. er mocht toen s nachts max 6 uur tussen voeding ziten, en soms zat er per ongeluk 7 uur tussen, omdat hij zich niet meldde en wij sliepen. Voor 2 weken geleden heeft ie flink gejengeld s nachts, maar oorzaak is bekend: 2 kiezen kwamen te gelijk door (is nu 10 maand)... en vanaf zondag: half 8 naar bed, en omdat ik moet werken op ma en di: 7:15 wakker maken. Ben benieuwd hoe t morgen is...zal ik kunnen uitslapen???
Amal gaat om 19.00 naar bed en wordt standaard rond 9.00 wakker. ook `s middags kachelt ze vaak nog 2 a 3 uurtjes weg. Echt een slaap monstertje. Samia heeft vanacht ook al voor het eerst doorgeslapen, van 1.00 tot 6.30, dus dat belooft wat. Eigenlijk sliep ze nog om 6.30 maar mama vond het wel tijd om wakker te worden (ze is nog zo klein!!) groetjes joyce
hier 20:00 de laatste fles en dan rond 20:30 naar bed... en als ik geluk heb komt ie om 7:30 vaak is het 6:30/7:00 en als ie vervelend is komt ie 's nachts bijna elk uur
Mijn zoontje ligt na zijn fles om 19.30 uur in bed en wordt de volgende dag rond 07.00 uur wakker. Soms wordt hij 's avonds en 's nachts nog een paar keer wakker en snikt dan eventjes maar valt binnen een paar minuten gelukkig vanzelf weer in slaap (dromen of alles van de dag verwerken). De enige keren dat hij 's nachts huilend wakker wordt en wij er echt heen moeten is als hij weer tandjes krijgt, daar heeft hij erg veel last.
Hier heb ik echt een slaapdoos. Ze gaat rond 19.30 naar bed en haar dag begint pas rond 10.00/10.30. Vandaag pas om 11.30 . Ze krijgt nog wel bv om 22.00 uur (wakker maken) en rond 7.30 (dan wil ze ook meteen weer naar bed).
Haha, bij Veerle precies hetzelfde! Om 19:00 uur krijgt ze een voeding, om 22:00 uur maken we haar wakker voor de laatste voeding, maar die drinkt ze half slapend. Vervolgens slaapt ze lekker tot 07:00 uur, voeden, om vervolgens weer door te slapen tot 11:00 uur!
Wij hebben dit weekend de 5e fles er afgehaald en Nils heeft nu 2 nachten doorgeslapen van 20.15 tot 7.30 (gisteren) / 8.00 (vandaag). Heerlijk!!! Hopen dat hij het volhoudt.... Maar 2 nachten achter elkaar is wel al behoorlijk lekker....
Hoi vruchtje, Noor slaapt van 20.30u tot 8.30u à 09.00u. Leuk voor mij, kan nik ook steeds langer blijven liggen. Tegen de tijd dat ik terug moet gaan werken zullen we haar wat vroeger moeten slapen leggen denk ik.
mijn zoontje, nu 10 maanden, slaapt al een hele tijd van +- 18.00 tot een uurtje of 7.00 soms 8.00... hij is 's nachts echt een slaapkop, overdag slaapt hij niet zo lang meer, maar dat maakt hij 's nachts weer goed!
Thijs slaapt van 19.30/20.00 tot 08.00/08.30. En de tijd verschuift weer steeds en wordt weer later soms is hij per ongeluk 09.00 wakker. Heerlijk!