Bij ons hetzelfde als bij jullie hoor, 19.30 naar bed en ook 6.30 wakker. 's Ochtends slaapt hij nog een uurtje, begin van de middag nog 2 uurtjes en einde van de middag nog een uurtje. Dat laatste is ook erg handig, want dan koken en eten we zelf.
Hier de oudste van 9uur tot 6uur smorgens De andere 2 gaan om 19:30uur en worden wakker als ik hun wek dit is door de weeks om kwart over 7 en weekenden komen zij meestal pas bij half 9
Emma gaat tussen 19.30 en 20.00 uur op bed en is 's ochtends tussen 07.00 en 07.30 klaar voor een nieuwe dag! Zie hier aardig wat uitslapertjes voorbij komen, lijkt me heerlijk!! (al weet ik dat ik absoluut niet mag klagen hoor...)
Lisa gaat rond 20:30 naar bed en dan is ze tussen 7:30 en 8:00 wakker. Vaak is ze 's avonds eerder moe maar we spelen met haar, dan rustig in het badje, dan bv zodat ze toch rond deze tijd gaat slapen want anders is ze toch eerder wakker en mama heeft er geen zin in
20:00-21:00 tot 08:00-09:00 uur. En dan doet hij nog 2 slaapjes (soms meer), 11:00-13:00 uur en 16:00-17:30 uur. Mag zeker niet klagen, ben dik tevree..
van 19.00/19.30/20.00 tot 5.30/6.00 met daartussen nog vaak wakker momenten...soms wel 2 uur in totaal.. heb een onrustig slaper en soms... echt heel soms gaat ze nog na de ochtend voeding slapen tot 7.30 maar vaker niet dan wel.
Timo gaat rond 19.30 / 20.00 h naar bed en slaapt tot 7.00 / 7.30 h. Overdag slaapt hij nu steeds korter, ik denk dat het ochtendslaapje er snel afgaat en 's middags waarschijnlijk wat langer wordt...
Ik ben echt jalours op jullie. Gijs is 8 maanden en slaapt van 07,30 tot max.06,00 uur, maar wordt meestal 's nachts nog wel wakker en dat houdt hij dan wel een uur vol... En met meestal bedoel ik 9 van de 10 keer.
Onze dochter gaat al maanden om 19-20 uur naar bed en vaak maak ik haar wakker rond 9 uur (anders komt ze zelf pas rond 10 uur, zelfs een keer half 11 gehad!) je zou bijna vergeten dat je een kind hebt haha En ze is muisstil maar soms als ik ga kijken ligt ze gewoon heerlijk naar boven te staren of met haar knuffie te spelen, ze kan zichzelf enorm goed vermaken, heeeeel soms als haar vader te luid is met opstaan (omdat ze naast de woonkamer slaapt) komt ze even rond 4 uur, maar nieuwe luier om en terugleggen en daar gaat ze weer)
mn moppie ligt er om 6 uur savonds in! en komt er tussen half8 en half 9 uit..meestal slaapt ze tot 8 uur slaapkoppie
dus dan slaapt ze van half 8 / half 9 savonds tot 8 uur sochtends? Ik sprak pas iemand en die zei ja mijn kindje slaapt prima door, gaat om 7 uur naar bed krijgt nog voeding om 12 uur en dan maak ik haar wakker om 8 uur sochtends, ja dan slaapt ze toch niet van 19-8 uur maar van 23-24 uur tot 8 uur.. (okay ik weet klink verwarrend ik moet naar bed )
21.30 laatste papfles en dan rond 21.45 slapen, en rond 7.30/8.00 weer wakker. Heerlijk dat doorslapen na al die nachtelijke voedingen.
7 uur op bed tot volgende ochtend 6.30 als ik moet werken(maandag en woensdag)dan maak ik haar wakker en de rest van de week rond half 9. in weekend halen we haar ron 8 uur en dan lekker bij ons in bed