Hoe laat naar bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jannn, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    Heey heey

Lorenzo is bijna 9maanden

En krijgt rond 19.30/20.00uur zijn laatste fles met rijstebloem

En slaapt dan tot sochtends 8uur

Af en toe word hij wel snachts wakker,

omdat meneertje op zijn buik ligt,

maar dan leg ik hem goed en dan slaapt hij verder

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

fynn is 6 maanden. hij gaat tussen 7 en half 8 naar boven komt dan zelf om 11 uur nog een keer om alleen te drinken daarna gelijk weer naar bed en dan slaapt hij tot een uur of 8/9
    een lange slaper dat wel.

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

worden jullie kindjes huilend wakker of spelen ze dan in bed?

4. keteltje

keteltje Actief lid

27 jul 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor,

Meneer ligt dan gewoon lekker te brabbelen (maar wel zodanig luid dat mama niet meer slaapt, hihih)

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Lenthe is bijna 10 weken en gaat rond 20:00 uur naar bed en ik moet haar echt wakker maken om 23:00 voor de voeding. Ze is er nog niet aan toe om die voeding te laten vervallen. Ze slaapt nu sinds een paar dagen door tot 07.00 uur en soms wordt ze wakker om 04.00 uur en dan is een speentje voldoende.

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Al heel snel kreeg Aaliyah om zeven uur de fles en daarna om elf uur. Vanaf zeven uur lag ze dan op bed tot de volgende dag. Dat ritme heeft ze nog steeds.

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hier vaak tussen half 7 en 7 uur heel soms half 8 naar bed en dan 22 uur de laatste voeding, die drinkt ze slapend op en slaapt dan door tot ongeveer 6 uur half 7, best knap vind ik :)

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Toen mijn zoon 2 maanden was ging hij ook pas heel laat naar bed. Rond 21.30 begon hij pas aan zijn 'nachtslaap' (met nog een fles rond 23.00, maar die dronk hij slapend op). Dat vervroegde op een gegeven moment automatisch naar een uurtje of 20.00, en sinds ik hem 4 flessen geef in plaats van 5, wil hij om 19.00 al naar bed:( Geen idee waar het aan ligt, maar ik vind het prima zo. Ik geef hem trouwens wel nog steeds een fles rond 22.00, maar die drinkt hij nog steeds slapend op, en daarna kan ik hem zo weer wegleggen. Hij wordt pas om 07.00 weer wakker, en doet overdag ook nog twee slaapjes van gemiddeld twee uur per keer.

Dus misschien verandert dit als je kindje wat ouder wordt, net als bij ons...? Gewoon afwachten.

9. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Merel is ruim 2 en slaapt van 19.00 tot 7.30.
    Anouschka is nu bijna 10 weken en slaapt van 19.00 tot 6.30 ongeveer met een voeding om half 11 en om half 5.

Wij hebben eigenlijk vanaf het begin Anouschka gelijk met Merel op bed gedaan en dat beviel haar blijkbaar goed, want ze gaat prima slapen. Gelukkig voor ons.

Merel wordt pratend wakker (die praat eigenlijk de hele dag door, als de ogen open gaan gaan de stembanden mee open:D)
    Anouschka wordt altijd kreunend en steunend wakker. Soms met kleine gilletjes, lijkt op lachen. Soms huilen, dan heeft ze heel veel honger....

Deel Deze Pagina