ik weet me geen raad meer!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toetie83, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    dag moeders.

Terence is al bijna 7 weken en huilt de afgelopen 3 weken enorm veel.

we weten nu niet meer wat de oorzaak kan zijn.

we dachten aan van alles buikkrampen,(zowieso) maar misschien ook pijn ergens .

nu blijkt hij ook nog de hele tijd zijn nek aan 1 kant te houden (kiss0Syndroom) denken we.

ik heb van alles gedaan cinababy masseren in bad noem maar op.
    ik ga nu zelfs over op flesvoeding.

ben nu aan t afbouwen.

ik heb vanmorgen ook afspraak gemaakt voor naar zijn nekje te kijken bij een fysio speciaal voor baby's volgende week dinsdag kunnen we al terecht.

weet iemand misschien wat t kan zijn?
    of herkend iemand ook deze symptomen?

- strekken
    - veellll huilen(schreeuwend)
    -nek aan 1 kant
    - zelfs na t voeden huilen.
    -korte slaapjes.

ik wacht weer tot volgende week.

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    ik heb je een pb gestuurd

3. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    lijkt erg veel op het kiss syndroom,
    ik denk dat een osteopaat je beter kan helpen dan een fysiotherapeut.

4. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ja t is een ostheopaat volgens mij.

de vrouw zei dat die persoon me wel verder kon helpen.

ik wacht gewoon ff af dinsdag.

weet iemand ook misschien of t inbakeren verder een probleem kan oplossen met name onrustigheid van mijn zoontje?.

kan t mischien komen dat ikzelf onrustig ben tijdens t zwangerschap en nu nog steeds.

ik heb geen oog langdurig dichtgedaan sinds zijn geboorte.

ppffffffff zeker vermoeiend helemaal met een huilende babyyy.

5. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Sem was precies zo de eerste 2 maanden en het werd steeds minder het gehuil! Heb hem ingebakerd in zo swaddle me doek en dat heeft echt wonderen verricht, hij slaapt nu snel in en is veel rustiger met zijn armpjes en beentjes.

Ik ga nu ook naar de osteopaat met sem voor zijn nek en voorkeurskant, hij krijgt binnenkort ook een helmpje omdat hij een afgeplat hoofdje heeft!
    Tijdens en na het voeden huilde sem ook en strekte zich ook steeds uit, maar dat doet hij nu niet meer, niet meer sinds we naar de osteopaat zijn geweest!

Ik ben zelf ook vrij onrustig en nu nog steeds, dus het kan zeker te maken hebben daarmee. Maar bij mij heeft het ook met hoe zijn geboorte is gegaan, hij is via een keizersnee geboren, maar daarvoor hebben ze nog een vacuumpomp ingezet. En het schijnt dat hij behoorlijk klem zat, dus vandaar dat nekje!

Maar ik las dat je al een afspraak heb staan, dus het komt goed hoor en al het begin is moeilijk, zeker dat huilen en dat maak je ook onzeker!

Nog even volhouden en dan kan je ook van je nachtrust genieten ;)

6. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ja het is echt erg soms.
    ik had hem lekker laten liggen net weer borstvoeding gegeven.

ik hoop dat dat het is want als hij niks contstatteert en ik naar huis ga met een huil baby weet ik het niet meer.

ik ben idd onrustig van mezelf.

dus het heeft geholpen het inbakeren iedereen raad t me ook aan.

wat gek he dat er veel baby's nog ingebakerd moeten worden.

mijn bevaling ging snel vooral de ontsluitings. maar het persen duurde wel 2 uren en de gehele zwangerschap lag Terence onderin.

met zijn hoofdje naar beneden zelfs in mijn buik was hij druk ik voelde hem vanaf de 14e week en hij was 24 uur aanwezig ik kon geen oog dichtdoen snachts en sliep ik was hij druk was ik druk en hij ook inplaats van rustig te zijn wat mensen zeggen.

wanneer jij beweegt is hij rustig nou Terence niet echt niet.

maar wanneer hij behandelt (als het nodig mocht zijn) kan t inbakeren nog?

ok groetjes van mij en Terence.

7. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Ik baker nu ook niet meer in omdat sem nogal sterk is en zichzelf wist te bevrijden uit die doek.

Bij mij was sem ook wel druk in mijn buik, maar ik kon er wel van slapen :D alleen aan het einde van mijn zwangerschap niet, toen werd hij nog drukker!

Je kan samen met die behandelingen gewoon inbakeren hoor, tenzij de therapeut iets anders vermeld!

Ik heb een link voor je waar je eventueel die doeken kan bestellen.
    http://www.baby-s.nl/index.html?lang=nl ... =d138.html

ik heb sem maar 3 weken ingebakerd en nu slaapt hij als een roosje, hij komt nu zelf in slaap :p Soms slaapt hij maar een half uurtje en begint te jengelen, dan geef ik hem even een speentje en zet zijn mobiel aan en dan valt hij weer in slaap en slaapt zo weer een uur en soms wel langer.

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Inbakeren is echt geweldig voor onrustige kinderen... Iman baker ik nu nog in overdag, ik ben wel aan het afbouwen, maar af en toe heeft ze het gewoon nog nodig!

9. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Als ze echt wat heeft zoals KISS dan wacht je beter met inbakeren... Anders heb je kans dat je t nog erger maakt...

Deel Deze Pagina