Wie heeft er ervaring met de Fisher Price Activiteitenstad? Ik vind het er ontzettend leuk uitzien, en het lijkt me een leuk kerstcadeau voor mijn dochter van 9 maanden. Is dit ook zo? Kan ze er al mee spelen? Vinden jullie kinderen dit ook leuk speelgoed?
Wij hebben het dorp en de trein (en nog wat losse dingen ) Ze hebben het dorp vorig jaar met sinterklaas gekregen en vonden het al meteen leuk om naar te kijken. Nu spelen ze er nog steeds regelmatig mee. Echt een goede aankoop in ons geval.
hhmm, de kiekeboe trein is hier nog niet echt succesvol maar deze ziet er wel heel leuk uit zeg!!! je brengt me op een idee waar heb je hem gezien als ik vragen mag?? heb hem zelf niet gezien in de winkel namelijk..
7,5 maand is voor de trein ook nog wat vroeg hoor, hier waren ze ook al wat ouder toen ze er echt mee gingen spelen.
Mijn dochter was er snel op uitgekeken, ik vond hem zelf ook wel wat tegenvallen hoor, hij is hartstikke duur en zoveel kan je er niet mee... Daarentegen hebben we hem nu uitgeleend aan een vriendinnetje en die is er helemaal gek mee dus je weet het nooit hè
O.a bij Bol.com (maar erg duur!!). Ze hebben hem bij Snelaanbieding in de aanbieding voor 61,99. Ik vind het dan nog een hoop geld, dus ben op marktplaats aan het zoeken. Bedankt voor jullie feedback. Ga het erop wagen!
Jelmar vind het super! Kan er bij op staan, de blokjes in zijn mond stoppen hij zit er op zijn knietjes voor hihi
en anders kan je hem altijd verkopen via mp. Zo ben ik ook aan me stad gekomen. 35 euro gekocht en toen verkocht inclusief trein en rups voor 55 euro. was hier ook een miskoop...
Ik heb vandaag de stad en trein opgehaald. Nu nog mijzelf inhouden om het wel ingepakt onder de boom te leggen, en niet al mee laten spelen. Net wat jullie zeggen: Vind ze het niks, kan het altijd marktplaats weer op.