Fisher Price Activiteitenstad

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gwenolyn, 14 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Wie heeft er ervaring met de Fisher Price Activiteitenstad?
    Ik vind het er ontzettend leuk uitzien, en het lijkt me een leuk kerstcadeau voor mijn dochter van 9 maanden. Is dit ook zo? Kan ze er al mee spelen? Vinden jullie kinderen dit ook leuk speelgoed?

2. koala28

koala28 Niet meer actief

Wij hebben de Kiekeboe trein hiervan en die is erg populair geweest bij m'n zoontje.

3. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Wij hebben het dorp en de trein (en nog wat losse dingen ;)) Ze hebben het dorp vorig jaar met sinterklaas gekregen en vonden het al meteen leuk om naar te kijken. Nu spelen ze er nog steeds regelmatig mee. Echt een goede aankoop in ons geval.

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hhmm, de kiekeboe trein is hier nog niet echt succesvol maar deze ziet er wel heel leuk uit zeg!!! je brengt me op een idee waar heb je hem gezien als ik vragen mag?? heb hem zelf niet gezien in de winkel namelijk..

5. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

7,5 maand is voor de trein ook nog wat vroeg hoor, hier waren ze ook al wat ouder toen ze er echt mee gingen spelen.

6. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Mijn dochter was er snel op uitgekeken, ik vond hem zelf ook wel wat tegenvallen hoor, hij is hartstikke duur en zoveel kan je er niet mee... Daarentegen hebben we hem nu uitgeleend aan een vriendinnetje en die is er helemaal gek mee dus je weet het nooit hè ;)

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    O.a bij Bol.com (maar erg duur!!). Ze hebben hem bij Snelaanbieding in de aanbieding voor 61,99.
    Ik vind het dan nog een hoop geld, dus ben op marktplaats aan het zoeken.

Bedankt voor jullie feedback. Ga het erop wagen!

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Net een ontzettende leuke deal via marktplaats kunnen sluiten voor de activiteitenstad en de trein.

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Jelmar vind het super! Kan er bij op staan, de blokjes in zijn mond stoppen :D hij zit er op zijn knietjes voor hihi

10. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

en anders kan je hem altijd verkopen via mp.
    Zo ben ik ook aan me stad gekomen.
    35 euro gekocht en toen verkocht inclusief trein en rups voor 55 euro.

was hier ook een miskoop...:)

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb vandaag de stad en trein opgehaald. Nu nog mijzelf inhouden om het wel ingepakt onder de boom te leggen, en niet al mee laten spelen:D.

Net wat jullie zeggen: Vind ze het niks, kan het altijd marktplaats weer op.

12. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

maar denk dat ze gezien haar leeftijd er dik een half jaar mee zal spelen. Veel plezier!!

Deel Deze Pagina