Rond 18:00 is het hier tijd om naar boven te gaan op normale dagen. Dan word er gedoucht, gewassen, tandengepoetst, voorgelezen of nog even tv gekeken. En om 19:00 liggen beide kids op 1 oor. Ik zelf ga meestal ook vroeg mijn nest in. Ben toch alleen thuis doordeweeks dus dan komt het regelmatig voor dat ik GTST al vanuit bed kijk Vind er geen zak aan in mn eentje beneden.
Zoon en dochter van 4 en 2 jaar liggen er tussen 19.00 uur en 19.30 uur in. Wij gaan tussen 22.30 en 23.30 uur naar bed. Maar wil ik echt goed uitgerust zijn moet ik er eigenlijk 22.00 uur in liggen.
Hier ligt ons zoontje er altijd rond 19.00 uur in, hij staat rond 7.00 uur op. Wij gaan altijd samen (ook nu ik elke avond om 21.30 uur instort) rond 22.00 uur naar bed. Ik lees dan nog wat en ga om 22.30 slapen.
Tussen 1-2 ga ik naar bed, 2:30 is ook geen uitzondering. Mijn kinderen rond 19:30 en ze worden tussen 6:30 en 7:30 wakker.
Als ik om 6 uur smorgens moet werken lig ik rond 9 uur savonds in bed. Begin ik om 7 uur smorgens dan lig ik er om 10 uur in. Vriend gaat rond half 11-11uur naar bed en dochter tussen 7 en 8 uur.
Ik ben een echt avondmens. Als ik moet werken, is 't meestal ergens tussen 12 en 1 dat ik erin lig (ik ben al "gebeterd", want vroeger was het meestal 2 à 3 uur). Als ik niet werk de volgende dag is 't meestal later. Ik haat het om vroeg op te staan en ben echt geen ochtendmens, maar voor werk moet het gewoon. Manlief varieert. Als ie de vroege shift heeft (opstaan om half 5) dan ligt ie er meestal tegen 11 uur in. Als ie dag heeft (opstaan om half 7), dan is 't meestal tussen 11 en 12. Soms vroeger. Als ie late shift heeft (thuis om half 11) gaan we meestal samen slapen.
Hier ook een avondmens. Ik probeer altijd een uur of 12 na te streven. Maar meestal is het toch later, richting 1 uur, soms weleens 3 uur of 4 uur. En ja, de wekker gaat dan wel gewoon om 7 uur af. In het weekend slaap ik dan ook heerlijk uit tot 10 uur half 11, en gelukkig zijn mijn kinderen precies hetzelfde. De oudste probeert ook altijd te rekken en te strekken. Om 8 uur moet hij naar bed, vaak ligt hij er richting half 9, soms zelfs pas 9 uur in. Hij staat meestal rond half 8, kwart voor 8 op. In het weekend wordt hij wel wakker maar dan kruipt hij bij mij en slaapt nog even verder. Natuurlijk wordt de jongste wel wakker, maar die krijgt dan een fles en slaapt ook nog even door. Maar, ik zou ook wel eerder naar bed willen, maar het komt er meestal gewoon niet van. Ik ben juist rond 8/9 uur helemaal ingekakt, en pas om een uur of 11/12 kom ik weer tot leven. (En ja, ik ben het type dat gerust om 3 uur 's nachts de badkamer wilt poetsen.) Helaas heb ik een buurvrouw die ieder wissewasje hoort, en voel ik mij zo langzamerhand in mijn eigen huis opgesloten.
Uhm.... Als ik moet werken, lig ik er rond 21.00u in! :-D Als ik vrij ben, verschilt het. Meestal tussen 22.00 en 23.00 Ik ben een van die mensen die echt hun (minimaal! !!) 8 urige nachtrust nodig heeft!
Kinderen uiterlijk 18:30 door de weeks. Nu met de vakantie hier mag het ook 19:00 worden, maar niet veel later. Volgende ochtend worden ze tussen 6:00 en uiterlijk 10 voor 7 wakker. Ikzelf was vroeger echt een avondmens, nog wel. Maar lig er toch vaak al 22:00/22:30 in. Ben pas 24 en de meeste avonden val ik op de bank al in slaap hahaha. I feel old.
Mijn zoontjes gaan tussen 19.00 en 19.30 op bed. Ik zelf meestal rond 23.00. Als ik bij mijn vriend ben meestal eerder, die gaat rond 22.00 uur op bed.
Normaal rond een uur of 22 uur / 23 uur.... maar sinds ik zwanger ben wil ik nog weleens rond 20 uur op bed. Niet gelijk al slapen hoor maar tv kijken in bed. De jongste gaat om 19 uur naar bed.
wij gaan meestal rond 21.30-22.00 naar boven we houden allebei erg van lezen, ik lees meestal een half uur en mijn man een stuk langer en wat ik meer lees de volgende dag klagen dat hij moe is haha.(6.20 gaat de wekker).
wij gaan rond 22.30 naar boven, dan nog douchen etc onze wekker gaat elke dag om 06.00 dochter ligt tussen 18.30 en 1900 in bed tot 8.00 ongeveer