Hoe laat naar buiten op zondag.

Discussie in 'De lounge' gestart door Gerdatje, 5 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Nah vind ik echt niet kunnen hoor!

2. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik vind kleine schreeuwende kinderen buiten wel degelijke overlast als dat in het weekend al heel vroeg is. Gelukkig wij hebben wij hier geen last van (en zijn we zelf tegenwoordig ook vroeg wakker). Onze zoon gaat niet voor half 10-10 uur naar buiten. In het vorige topic hierover vonden mensen dat zielig voor mijn zoon. Hij is er nog steeds niks minder van geworden ;)

3. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op zondag na 10 uur. Sowieso in het weekend na 10 uur.

4. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    +1.

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Half 10.

Vanmorgen wat eerder omdat ik toch de was moest hangen.

De buren zullen net vat niet leuk gevonden hebben maar geld. Hun hebben tot 3uur vannacht feest gevierd in de tuin. Met mengeling van nederlandstaling en 90's muziek kei hard.

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Tja mijn buren slapen nu nog met zijn allen kan ik mijn zoontje toch echt niet om binnen houden haha.

Wij woonden vroeger naast een speeltuin, daarna woonde ik naast een mlk school, maar ik ben nog nooit wakker geworden van spelende kinderen, denk dat het allemaal wel mee valt met het daar hebben anderen last van ;). Je hoort elkaar altijd, de buurman die in de winter de auto laat lopen tijdens het loskrabben, de buurkinderen die naar school gaan en doei roepen voor op de stoep, de buren die een bbq hebben. Tja je woont nu eenmaal in een woonwijkm ik blijf er bij een beetje rekening met elkara houden is logisch maar muisstil hoeft het heus niet te zijn ;)

7. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    ik als nog niet kindertjes hebbende ;)
    vind 9 uur ook een hele mooie tijd om wakker gemaakt
    te worden door de buurdkindertjes

8. Onje

Onje Niet meer actief

Van mij part gaan ze om 5 uur naar buiten.
    Zolang ze maar stil zijn.

Het gebeurt wel eens dat ze om 8 uur buiten zijn maar geen gegil of dergelijke. Zodra dat gebeurt is het ook einde verhaal.

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Rond de klok van 10 Ze slaapt heel lang en word in het weekend pas na 9.30 wakker en voor we helemaal wakker en aangekleed zijn zijn we wel een dik uur verder...

10. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Als hij rustig speelt mag hij na zijn ontbijt naar buiten.
    Of dat nou 8 uur is of 10 uur maakt niet uit.
    Gelukkig zijn onze buren vroege vogels maar dan nog zit er aan buiten spelen geen tijd....zolang hij niet gilt.

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat een rare vergelijking..
    Auto's rijden om 3u 's nachts toch ook wel? Dan ga je toch ook bijvoorbeeld geen muziek ofzo aan doen terwijl je dat overdag misschien wel zou doen (al is het zachtjes). Of bij wijze van, je kinderen buiten laten?

Als buren zijnde heb je invloed op bepaalde (geluids)dingen. Zoals spelende kinderen, muziek, de hond blaffen in de tuin, gaan boren/zagen whatever. Al die dingen vind ik voor een uur of 10 's ochtends gewoon niet kunnen.

12. Bri

Bri Niet meer actief

Als het warm genoeg is. :)

8 uur vind ik nog wel erg vroeg, maar om 9 uur mogen ze zéker. Het zijn geen schreeuwers en onze achtertuin ligt niet pal onder het slaapkamerraam van de buren. En ook in het weekend vind ik 9 uur een keurige tijd.

13. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Vanmorgen was ons mannetje al om kwart over 8 in de tuin, de zon scheen heerlijk en zolang hij de buurt niet bij elkaar gilt mag hij van ons naar buiten.

14. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Rond 10 uur is een mooie tijd. Er zijn ook mensen die graag willen uitslapen op zondag.

15. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Jij zei je hoort zo toch wel ook al maken ze geen lawaai. Hiermee bedoel ik je hoort zoveel dingen die geen lawaai maken. Als die dingen kunnen waarom dan geen kinderen die geen lawaai maken. Boren/zagen vind ik echt lawaai maken, blaffende honden (of zoals bij ons op de hoek een knorrend varken - midden in een woonwijk) en harde muziek ook.

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Als het lekker weer is mogen ze van mij rustig om 7.00 uur 's morgens in de tuin, aangezien we dan ook ontbijten/thee drinken buiten. Zolang ze niet schreeuwen is dat geen enkel probleem. Ik heb maar aan 1 kant buren en die zijn ook altijd om 6.00 uur op, bovendien kunnen wij veel van hun hebben qua zagen/boren etc en zij ook van ons, wij hebben nooit klachten van hun en zij niet van ons :)

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Als zr aangekleed is en gegeten heeft mag ze na buiten.. kan 7 uur zijn.kan 11 uur zijn..

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Dat vind ik om 4 uur 's middags ook niet nodig hoor :)

19. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ze mag vanaf 8 uur naar buiten, maar meestal zijn we later. 9 uur ofzo. Maar mijn dochter speelt heel stil. Met mijn buren houdt ik geen rekening. Hun kinderen gillen de hele dag door!
    Als mijn dochter wat luidruchtiger zou zijn, zou ik denken 10 uur.

20. 23Eline

23Eline Actief lid

21 nov 2010
    163
    0
    0
    Op zondag gaat zoonlief hier pas om 10 uur naar buiten

Deel Deze Pagina