De wekker van hubje gaat tegen half 7, ik ga er uit tegen 7u. De kids meestal tussen half 8 en half 9. Heb op de dagen dat ik werk (24u) oppas aan huis, dus hoef de kids er niet persé uit te halen voor ik ga werken. Ik werk nog geen 5 minuutjes van mijn huis, dus ga vaak tegen 8.15u weg en ben om 17.15u weer thuis!
Als ik om 7 uur moet beginnen sta ik om 6 uur op was me kleed me aan en ga richting werk rij er 20 min over en drink daar nog een kop koffie Mn vriend pakt de kinderen dan om 7 uur op en brengt ze voordat hij moet werken om 8 uur naar het kdv dus ik heb dan smorgens alle tijd voor mezelf, ik leg savonds wel alle kleding voor de meiden klaar en zorg dat de tassen klaar zijn
komt de mijne dan... ik moet er om 07.00 zijn en ben om 04.30 wakker!!!! maar dat komt omdat maddox ook rond die tijd wakker wordt voor de fles. dus dan geef ik hem eten en daarna stap ik maar onder de douche. en dat elke dag zelfs als ik niet moet werken...maar dan ga ik weer terug naar bed
Ik moet volgende week (2 december) weer aan het werk. Ik ga de wekker dan zetten op 6.00. Dan kleed ik me aan, ga naar de wc, dan ga ik mijn haren doen en wat oogpotlood en mascara op mijn ogen smeren. Dan naar beneden om te eten. Mijn brood in mijn werktas mikken, de hond uitlaten, en rond 7.00/7.15 stap ik in de auto om naar het werk te gaan. Ik begin om 8.00 en ik rijd ongeveer een half uur naar mijn werk. Zo was mijn schema tenminste vóórdat Kenji er was. Nu moet ik Kenji er nog ergens tussen plannen. Gelukkig brengt mijn man op de dagen dat Kenji naar mijn schoonouders gaat, hem weg, scheelt mij weer 20 minuten. Op de dagen dat mijn vader of moeder oppassen, komen ze hier in huis, en nemen hem daarna mee naar hun huis, dus dat is lekker geregeld.
Als ik om half 8 moet beginnen, dan hoef ik mijn zoon niet weg te brengen en sta ik om kwart over 6 op. Ik vertrek dan om kwart over 7. Anders begin ik om kwart over 8 en dan sta ik ook op om kwart over 6. Dan zorg ik dat ik helemaal klaar ben, met mezelf verzorgen, ontbijten en spullen voor ons beide te pakken (evt. al in de auto of fiets leggen). En dan heb ik alle tijd voor mijn zoon. Laat zeggen dat ik rond 7 uur klaar ben. We vertrekken tussen half 8 en kwart voor 8.
's Ochtends sta ik rond een uur of kwart over 5 op om te gaan douchen. Als ik daarmee klaar ben maak ik mijn dochtertje wakker zodat ze kan ontbijten. Ondertussen maak ik mezelf op en kleed ik me aan. Dan mijn dochtertje wassen en aankleden en naar het kdv brengen om vervolgens nog 3 kwartier in de auto te zitten naar mijn werk. Ontbijten doe ik daar wel. Gelukkig mag ik tussen 7 en 9 uur beginnen want er zitten dagen bij dat het voor geen meter opschiet, dochtertje wat absoluut niet mee wilt werken, of ik ben te traag. Meestal lukt het me wel om rond half 9 op werk te zijn, maar vind het best frustrerend soms dat ik, voordat ik achter mn bureau zit, al ruim 3 uur bezig ben, heb dan soms het gevoel dat ik al een halve dag er op heb zitten Dat was voor mijn bevalling wel even anders
7:00 wekker 7:15 echt opstaan 7:25 ik heb gedouched en me aangekleed en ga de kids uit bed halen (soms heeft vriend al meegedouched, soms gaat hij dan douchen). 7:45 met z'n allen ontbijten 8:15 ik ga naar werk, op kdv dagen brengt vriend de kids weg 8:30 ben ik op werk Als we mama- en papadag hebben blijft de "vrije" van ons 2en soms liggen en slapen de kids sóms uit tot 8:30.
Ik moet om 7.45 op mijn werk zijn en sta om 6u op. Dan ga ik douchen terwijl mijn vriend Milan de fles geeft. Daarna ga ik Milan wassen en aankleden, wat eten en breng ik hem met de auto naar het kdv. Ik ga dus ongeveer om 07.00-07.15u de deur uit.
Ik werk in de zorg en draai voornamenlijk slaapdiensten dus geen last van gestress s'morgens.. Behalve als ik vergadering heb.. Ga er dan om 7.00 uit, mezelf wassen, opmaken, haren doen.. Naar beneden, brood uithalen. Als Esmee nog niet wakker is ga ik naar de overkant om de honden uit te laten.. Als Esmee wel wakker is ga ik haar eerst wassen en aankleden en dan de honden uitlaten.. Meestal eet ze onderweg in de buggy een cracker en eten we thuis een broodje.. Dan breng ik haar om half 9 bij mijn ouders of schoonouders ( ligt er aan wie er kan oppassen ) en dan ben ik om 9.00 op mijn werk.. pfff.. vind het echt stressen.. Ik leg dan ook altijd al kleding klaar.. Zorg dat mijn haar al redelijk goed met de styltang gedaan is, dat scheelt s'morgens al weer.. Respect voor de moeders die dit alle ochtenden moeten doen!
ik sta 1 uur tot 3 kwartier van te voren op. stel ik moet om 8u beginnen dan sta ik rond 7 u kwart over 7 op. ik doe jamie altijd 's avonds in bad. dus sochtends is het alleen maar fles en aankleden. dat is op 10 minuten gebeurd. tassen van ons maak ik ook al savonds. ik zelf was me eerst, doe mijn haar en maak me snel wat op. dan eet ik op mijn gemak en doe nog wat rondkijken hier 3x per week komt er iemand bij mij thuis op jamie passen dus dat is makkelijk (die komen een kwartier voor ik vertrek) ik loop op 4 minuten naar mijn werk
Of mijn man is thuis (vrachtwagenchauffeur en hij begint wel eens later) of mijn moeder komt Sasha ophalen. Dan kan ze lekker blijven liggen. Ik ben meestal rond 7.40 bij ons op de zaak, mijn auto ophalen en meestal sta ik 7.15 op. En dan moet ik nog een 15 minuten fietsen. Erg he! Ik ben heel erg van het laatste moment.
6.00 wekker gaat (snoozen) 6.30 uit bed, douchen, aankleden, opmaken (ondertussen doet vriendlief Louise) 7.00 naar beneden, eten maken, eten, spulletjes pakken 7.15/7.30 in de auto naar het kdv 7.45/8.00 in de auto (alleen) door de file naar het werk 8.45 aankomst op het werk Dit is in de meest gunstige situatie Voornamelijk verslaap ik me en/of Louise waardoor alles natuurlijk opschuift
jeetje, wat een geluk hebben de moeders hier met opa's en oma's die voor dag en dauw aanwezig zijn.. ik sta om 6.40 uur op, maak mezelf klaar en drink ondertussen rustig een kopje thee. doe om 7 uur sophie haar kamerdeur open met haar lampje op zacht dimliche zodat zij rustig kan wakker worden. mn vriendlief maakt zichzelf ondertussen klaar, en daar wordt sophie dan wakker van. als ik klaar ben is zij wakker en haal ik haar op, doe schone luier en kleedt haar aan. dan gaan we lekker naar beneden, sophie gaat lekker bij papa zitten om sesamstraat te kijken en om wakker te worden. ik maak ondertussen een papfles. als zij die op heeft gaat papa weg (die moet met de trein, dus op tijd), samen zwaaien we hem uit. dan maak ik haar verder klaar, schoenen ed. wat spullen opruimen, brood in tas en weg. soms op de fiets, soms met de auto. fiets doe ik er een kwartier over, auto 10 minuutjes. ik begin altijd om half 9
Mason is meestal tussen 6.00 en 6.30 wakker. Dan gaan Mason en ik relaxed naar beneden. Ik smeer Mason zijn broodje en ga me dan opmaken als hij zijn broodje eet. Om 7.00 maken we manlief wakker. Die speelt dan even met Mason en ik kleed me dan aan. 7.15 gaat manlief de deur uit en om 8.00 stappen Mason en ik op de fiets. Ik moet 20 min naar Mason zijn kdv fietsen. Vervolgens vanaf het kdv weer 20 min naar het werk. Ik ben meestal rond 8.50 op mijn werk ,drink rustig koffie en om 9.30 begint de werkdag
6.15 eruit 6.45 dochter uit bedje wassen annkleden 7.00 bordje pap en ik yoghurt en thee 7.15 dochter jas aan en in de wagen zetten en dan om 7.20/7.25 naar de bus toe dan komen we om 8 uur op het station aan en moeten we 5 tot 7 minuutjes lopen naar kdv daar drink ik koffie en tut ik nog ff met dochter tot 5 voor half 9 dan loop ik naar mijn werk drink weer koffie en 9 uur beginnen we.
hier nog zn geluks vogel de omas komen hier om onze kleine man op te halen , ik moet om 9 uur beginnen dus zet denk ik half 8 de wekker zet en rij om kwart voor 9 hier weg knuff
Ik heb alle tijd 'smorgens. Ik werk 3 dagen waarvan mijn vriend 1 dag laat begint, en 1 dag vrij is, dus dan regelt hij alles met haar. En 1 dag gaat ze naar het kdv. We staan allebei om 7uur op, vriend gaat douchen en dan Robyn wassen en aankleden, en ik ga naar beneden om ontbijt te maken. Dan ga ik douchen en opmaken enzo, en om 8:15 gaan we allebei de deur uit. Vriend brengt Robyn naar het kdv en ik ga naar mijn werk.
Ik heb een dijk van een vriend die meestal opstaat met Elian. Ik werk onregelmatig (begin op zijn vroegst om 10 uur) en werk nogal eens tot 11 uur 's avonds en vrijdag tot 2 uur 's nachts. Kinderdagverblijf ligt in hetzelfde gebouw als waar we wonen dus we hoeven alleen maar naar beneden te lopen. Hij moet er uiterlijk om 9.00 uur zijn en als hij doorslaapt dan maken we hem om 8 uur wakker.